Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу - Физика и математика - Каталог файлов - Сайт творческих учителей Казахстана

Среда, 07.12.2016, 00:50
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 320
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Физика и математика

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу
[ Скачать с сервера (13.9Kb) ] 23.01.2015, 17:46
Ахметова Ризвангуль Марсқызы
Үлкеншыған орта мектебінің
математика пәінінің мұғалімі
Панфилов ауданы, Алматы облысы

Сабақтың тақырыбы Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу
Сілтеме 9-сынып алгебра, интерактивті тақта
Жалпы мақсат Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу және графиктерін салу дағдысын игерту.
Оқу нәтижесі Оқушылар екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шеше алады және графиктерін салу дағдысын игереді.
Тапсырмалар Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс істейді.
Түйінді идеялар Оқушылардың сабаққа деген жауапкершілігін арттыру. Бағдарламаның әр модульін ұштастыра отырып, сабақтың тиімді өтуіне жағдай жасау.
Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.өзгені тыңдауға мүмкіндік береді.Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады.
Бөлімдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білу Топтарға слайдта № 24 есеп беріледі.Теңдеудің графигін салады.
1) у-х2+2х=0, 2)2х2+у=4х-3
3) ху=8
Джигсо әдісі арқылы түсіндіреді Топта топ мүшесі үй жұмысын бағалайды.
Оқушылар диалогқа түседі.
Сыни тутғыдан ойлай отырып топта есеп шығарады.
Ынтымақтаса отырып топта жұмыс істеуге үйренеді.
Түсіну №25, 26-есептерде 6-7 сүреттерде көрсетілген шеңбердің теңдеуін анықтайды. Өзін-өзі реттейді
СТО, диалогқа түседі,
Ойын еркін жеткізе алады,
Топтар бір-бірін бағалайды
Қолдану Топтар 2-есептерін
Постерде қорғайды.

Топтан бір оқушы шығып постер қорғайды.
Топтар ынталанырылады.
Талдау Тақырып бойынша
Электронды оқулықтан оқушыларға қосымша түсініктемелер беріледі.
№ 27-28 есептерді топпен орындайды.
диалогқа түседі, , өздеріне деген сенімдері артады.
АКТ пайдалынады.
Пікірлерін, ойларын ашық айтады.
Жинақтау №29 есепті жұпта орындайды Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.СТО. Топтар екі жулдыз бір тілекпен бағалайды.
Қорытынды № 30 есепті ауызша орындайды. Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі.
Бағалау Критерийлер бойынша оқушылар бағаланады. Мұғалім
Қорытынды баға қояды. Формативті бағалау.
Рефлексия жасау.
Үйге тапсырма
№31 есеп шығару.
Категория: Физика и математика | Добавил: shakhiii
Просмотров: 894 | Загрузок: 53 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика