Натюрморт жанры - ИЗО и черчение - Каталог файлов - Сайт творческих учителей Казахстана

Среда, 07.12.2016, 00:48
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 320
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » ИЗО и черчение

Натюрморт жанры
[ Скачать с сервера (4.90Mb) ] 21.01.2015, 23:00
Батыс Қазақстан обылысы Жәнібек ауданы Ұзынкөл ауылының ЖББ Ұзынкөл орта мектебінің «Бейнелеу өнері және сызу» пән мұғалімі
Ихсанова Жулдыз Абжетовна
5-6 сыныптар арасында сайыс
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт жанры
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға бейнелеу өнерінің натюрморт жанры туралы түсінік беру.
Нәрселердің әр түрлі көлемін салыстырмалы түрде елестете отырып, әр жазықтарға бөліп, геометриялық бөліктерге дағдыландыру.
Сурет салудың заңдылықтарын үйрету.

Сабақтың дамытушылығы:
Өнер туындыларын эстетикалық талғаммен қабылдау.
Ойлау қабілеттері мен шеберліктерін дамыту.
Сабақтың түрі:
Затқа қарап сурет салу.
Күрделі натюрморт салу 5 детальдан құралған натюрморт
Сабақтың әдісі:
Репродуктивті әріс.
Сабақтың көрнекілігі:
Слайд «Бейнелеу өнерінің- натюрморт жанры».
Суретшілердің шығармалары, репродукциялар.
Үздік сурет салатын оқушылардың шығармалары

Сабақтың барысы:

Дайындықтарын тексеру, сыныпта жоқ оқушыны белгілеу тексеру.

Өткен сабақты қайталау (сұрақ-жауап арқылы):
Қандай бейнелеу өнерінің түрлерін білесіңдер екен соны байқайық оқушыларға суреттер беріледі сол суретте бейнеленген сурет бойынша өнердін қай түріне жанрына жататындығын толық айтуы
тиіс

.
Екі топқа қойылған сұраққа толық жауап берген топ 10 ұпайдан алады толық жауап беруіміз керек.
• Кескіндеме өнерінің басты құралы не? (Түс)
• Табиғат әлемінде кездесетін түстер екі топқа бөлінеді, ол қандай? (Жылы және суық түстер)
• Хроматикалық түстерді атаңдар. (қызыл, сары, көк, жасыл т.б.)
• Ахроматикалық түстерді білесіңдер ме? Ахроматикалық түстерді білесіңдер ме? (ақ, қара,сұр).
• Локальдік түс дегеніміз не? (нәрсенің өз түсі).
• Кескіндемелік түс дегеніміз не? (нәрсенің алыс жақындығын, күннің әсеріне байланысты түстерлің өзгеруі).
• Мүсіннің қандай түрлері бар? (монументальды және қондырғылы).

Жаңа сабаққа кіріспе:
• Өнердің ең құнды түрінің бірі – бейнелеу өнері. Бұл өнер адамның көркемділік ойлау қабілетін дамытып, қызығушылығын арттырады. Сендер өмірге суретші көзімен қарай бастайсыңдар. Жай адам көзіне түсе бермейтін әсемдікті көресіңдер. Бейнелеу өнері дегеніміз не?
• Натюрморт (фр. nature morte – өлі табиғат) – бейнелеу өнері жанрының бірі; қоршаған ортадағы бір құрылымға топтастырылған түрлі тұрмыстық заттар мен жеміс-жидектерді, өсімдіктер, тағамдарды бейнелеу.
Натюрморт – жансыз заттар мен әр түрлі бейнеленген көркем сурет құралымен орындалған көркем шығарма болып табылады. Натюрморт -қарапайым, күрделі болып екіге бөлінеді.
Қарапайым натбрморт екі, үш заттан аспайтын, күделікті тұрмыста қолданылатын қарапайым заттардан, бұйымдардан тұратындығын оқушыларға жеткізу.
Оқушылармен жұмыс
• Сыныпты үш топқа бөліп аламыз.
І-ші топ – Қылқалам шеберлері.
ІІ-ші топ – Ә. Қастеев шәкірттері.
ІІІ-ші топ – Бояулар.
- Бүгінгі сабағымызды сайыс түрінде өткіземіз. Осы үш топқа бейнелеу өнерін қаншалықты білетіндерін тексеріп, сұрақ қоямыз. Сендер жауап беріп ұпай жинайсыңдар.
• Берілген әріптерден бейнелеу өнерінің жаныр,түр, құралдары жасырылған соны 5 мин ішінде табу қажет
А Г Р А Ф И Д И З Қ М Р С
Ф К А Р А К П Н А Т С Қ Г
Ж А Н П Н А О Р И Ю Б О Н
А М О С Д Л С Т Н Р Қ Ш Д
Н У Г Ж А Т М Р О М О Р Т
В Я Б О Ш З З Е Т И К П Р


Сарамандық жұмыс:
Салынатын натюрморттың нұсқасы қойылады.
• Қағазға орналастыру заңдылықтары түсіндіріледі.
• Суретті қойылған заттардың симметрия сызығын сызудан бастаймыз.
• Қойылған әр заттың пішіні қандай геометриялықденелерге ұқсастығына талдау жүргіземіз.
• Натюрмортты орналастырып болған соң, артық көмекші сызықтарын өшіріп бояуға дайындаймыз.
• Әр заттың түсіне сәйкістендіріп жарық көлеңкесін ажыратып бояймыз.

1-кезен 2-кезен 3-кезен 4-кезен 5-кезен

Сабақтың қортындысы:
• Бүгінгі өткен сабағымызды қорыта келіп мынандай сөзжұмбақты шешейік. (үш топқа берілетін тапсырма).
Сөзжұмбақ шешу.
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
1.Түстерді зерттейтін ғылым? (Түстану).
2. Түртапқыш тақтайша. (Палитра).
3. Күн сәулесіндегі барлық түстердің толқынды құралы? (Спектр).
4. Жаратылыстану ғылымына спектрді енгізген ғалым. (И. Ньютон).
5. Су бояуы. (Акварель).
6. Хайуанаттардың суретін салатын суретші. (Анималист).
7. Адамның бет әлпетін бейнелейтін көркем шығарма. (портрет).
8. Түстердің пайда болуын зерттеген ғалым. (Аристотель).
9. Мата бетіне сурет салу қалай аталады? (Батик).
Үйге тапсырма:
Бейнелеу өнерінің жанрларын қайталау. Есте сақтау қабілеттерін арттыру үшін, натюрмортты аяқтау.
Категория: ИЗО и черчение | Добавил: Arman2958
Просмотров: 454 | Загрузок: 25 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика