Мұқағали Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі - Казахский язык и литература - Каталог файлов - Сайт творческих учителей Казахстана

Воскресенье, 04.12.2016, 23:25
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 344
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Казахский язык и литература

Мұқағали Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі
[ Скачать с сервера (617.8Kb) ] 20.11.2014, 19:54

   Ақмола облысы

Бурабай ауданы

Веденовка орта мектебі

Усманова Мадина Махметовна    

Сабақтың тақырыбы: Мұқағали Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі

Сабақтыд мақсаты: қазақ халқының біртуар ақыны М.Мақатаев туралы оқушыларға түсінік беру. Ақынның «Үш бақытым» өлеңінің мазмұнымен, идеясымен таныстыру. Мэнер-леп оқу дағдысын, оқушылардың тілін дамыту, сөз байлықтарын толықтыру. Ақынға, тілге деген құрмет, Отанға, поэзияға деген сүйіспеншілікке тэрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдері: мәнерлеп оқу, талдау, баяндау, тірек сызбамен жүмыс, көрнекілікті пай-далану

Көрнекілік: ақын портреті, жыр жинақтары, қосымша материалдар

                                                                       Сабақтың барысы:

I     Ұйымдастыру кезеңі

  1. Сабақтың мақсат-міндетін түсіндіру
  2. Жаңа сабақ:

1.Ақын туралы оқулықта берілген мәтінді түсініп оқу.

  1. Сөздік жүмысын жүргізу:

қиыншылық - трудности

қалам - перо

қоғамдағы өзгерістер - изменения в обществе

ескерткіш - памятник

құдірет - бог, создателъ

бөлім - частъ

қолтаңба - 1) автограф, 2) авторское своеобра-

зие, почерк

 

 

 

 

өмірдің ащы-түщысы - горечъ жизни

туған жер тағдыры - судъбародной земли

бал дәурен, балалық шақ - беззаботное

детство

бағалау - оценить

байыту - обогатить

жаңа бір биікке көтерді - поднял на новую

 

 

 

Сөздермен лексикалық жұмыс орындау.

 3.   Жүппен жүмыс: берілген мәтінді пайдаланып, тірек сызба жасау, баяндап беру.

 

 
 

1931 Шалкөде

 
 

----- У\

 
 

Отан туралы өлеңдері

 
 

«Райымбек! Райымбек!» поэмас

 
 

поэзиясының тақырыптары

 
 

Мұқағали Мақатаев

 
 

жыр жинақтары

 
 

аудармалары

 

 

4.   «Қазымыр оқушы» оқыта үйрету ойынын ойнау.

Ойын шарты: оқушылар араларынан жүргізуші сайланады. Оқушылар мэтінді тағы да бір рет жылдам жэне мұқият оқып шығады. Ойынның бірінші кезеңінде белгілі бір уақыт аралығында мэтін мазмұлы бойынша сұрақтар құрастырады. Кім көп су_-рақ құрастырса, сол жеңіске жетеді! Ойынның екінші кезеңінде оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды. Жауап қысқа да ну_сқа болуы керек. Жауап берушіні жүргізуші таң-дайды. Ойын соңында көп сү_рақ қойған «Қазымыр оқушы» анықталады.

IV «Үш бақытым» өлеңімен жұмыс:

  1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
  2. Сөздік жү_мысы:

 

ойымның алтын кені - клад драгоценных

мыслей

қымбаттырақ - дороже

от алу — взятъ огня

дүниеден түңілу - разочаровыватъся, терятъ

надежду, отрешаться от мира

қор болмау - не страдатъ, не опуститъся,

не пастъ

тас жүректі тіліммен тілімдедім —растопил

речъю ледяное сердце

оты сөнген жан - человек, потерявишй

надежду

 

3.   Өлең мазмұны бойынша кесте толтыру:

 

Үш бақыт үғымы

Ең бірінші бақытым -Халқым менің

Ал екінші бақытым - Тілім менің

Бақытым бар үшінші - Отан деген

Автор ойы

Ойымның алтын кені

Тас жүректі тіліммен тілімдедім

Құдай деген кім десе, Отан дер ем!

Менің ойым

 

 

 

4. Интерактивті тақтамен жұмыс. Тақтада М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі мен «Отан» деген өлеңінің мэтіні көрсетіледі. Оқушылар хрестоматиядан да оқи алады. Тапсырма: «Үш бақытым» өлеңін хрестоматияда берілген «Отан туралы» өлеңімен салыстыру, ұқсастық табу.

V    Сабақты бекіту
Топпен жүмыс.

  1. топ - М.Мақатаев туралы сұхбат құрастыру.
  2. топ - «Отан» деген сөзге ақын қандай ұғымдарды сыйғызғанын сызба арқылы көрсету.
  3. топ - «Сөз сыры» айдарымен берілген тапсырманы орындау.

VI  Сабақты қорытындылау. Оқушылар білімін бағалау.

  1. Өлең неге «Үш бақытым» деп аталғанын өз сөздерімен түсіндіруге тырысу.
  2. Отан, халық, тіл, бақыт деген сөздерге қандай ұғымдарды сыйғызатындықта-
    рын көрсету.
    Түсініктерін сызба немесе кесте түрінде көрсетулеріне болады:

 

Сөздер

Менің түсінігім

Отан

 

Халық

 

Тіл

 

Бақыт

 

 

 

 

 

 

VII    Рефлексия кезеңі

Мен отбасыма, Отаныма, халқыма, туған тіліме деген махаббатымды, мақтанышымды қалай жеткіземін? Одан өзге бақытым бар ма?

VIII  Үй тапсырмасы:

•     М.Мақатаев туралы әңгімелей білу.

 

«Үш бақытым» өлеңін жаттау.

Сабақ тақырыбына сәйкес мақал-мэтелдерді жазып келу, жатқа білу.

Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Kairat
Просмотров: 1770 | Загрузок: 59 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика