Суббота, 20.04.2024, 17:20
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 421
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Начальная школа

«Төрт тентек»
[ Скачать с сервера (77.5 Kb) ] 30.10.2014, 23:08


Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы 
Жалпы білім беретін Т.Жароков атындағы орта мектебінің
 ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі
НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА
«Төрт тентек»
Пәні    Әдебиеттік оқу    4 сынып
Сабақтың тақырыбы:     «Төрт тентек» 
 Оқушылар үшін оқу нәтижелері:    1.Мөңке би және басқа билер туралы түсінік алады.
2 . Сын тұрғысынан ойлау арқылы сөйлеу тілдерін дамиды.
3 Мөңке би және оның өмірі туралы, шешендік өнері, тапқырлығы туралы мағлұматтар беру.
4.«Құн төлеудің»  не екені туралы мәлімет беру.
5.Көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдылары жетіледі.
Сілтеме:    1.Әдебиеттік оқу З.Муфтибекова, П.Қ.Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл
2.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-45 бет
3. «Бастауыш сынып» журналы №3 2012 ж
4.Бағдарлама ІІ деңгей 24-25 бет
Сабақта туындаған негізгі идеялар:    1.Мәтінді  түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады.
2.Оқығандары туралы ой қорытындысын айтып жаттығады.
2. Тапсырмалар орындау арқылы сын тұрғысынан ойлаулары  дамиды.
3.Түртіп алу арқылы таныс емес сөздердің мағынасын сұрап біледі, түсінеді.
4. Шешендік сөздерді тауып, жаттайды.
5.Оқушының ойла қабілеті, сөздік қоры, шығармашылықпен жұмыстану аясы кеңейеді, өз ойларын ашық айтуға машықтанады.
Сабақта қолданылатын материалдар:    1. Мөңке бидің  портреті 
2.  Слайдтар. (Мөңке бидің  өмірбаяны, шығармашылығы)
Қолданылған модульдер:    1.Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
2.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
3. АКТ-ны пайдалану
4. Оқушыларды зерттеу тәсілі
Оқыту әдістері:    СТО
Блум таксономиясы    1.    Жеке жұмыс
2. Топтық жұмыс
уақыт    Сабақ
барысы    Міндеттері    Мұғалімнің
әрекеті    Оқушының әрекеті    Интеракция    Әдіс-тәсілдер
2 мин    Ұйымдастыру
бөлімі    Психология-лық ахуал орнату. Сабаққа дайындық-тарын тексеру    Амандасу. Оқушыларды түгендеу. С.Медеуовтің «Ой жайлауым» әнімен сабақты бастау. «Мен саған Кенен ата-ның...» деп бастала-тын тілек айту. Ал-дын -ала дайындалған «Хан қарашасыз бол-мас», «Дау арашасыз болмас», «Батыры бар ел панасыз болмас», «Тәрбиелі ұл санасыз болмас» деген карточ-каларды суыра оты-рып, топтарға бөлу
 (5 оқушыдан 4 топ)    Амандасады.
С.Медеуовтің «Ой жайлауым» әнін тыңдап, бір-біріне «Мен саған Кенен атаның...» деп басталатын тілек айтады.Алдын-ала дайындалған «Хан қарашасыз болмас», «Дау арашасыз болмас», «Батыры бар ел панасыз болмас», «Тәрбиелі ұл санасыз болмас» деген карточкаларды суыра отырып, топтарға бөлінеді.
 (5 оқушыдан 4 топ)    Ауызша сұрақтар қою
Бір-біріне қайталанбайтын тілектер айтып үйренеді.
Жаңа топтарға түсу арқылы
Бір-біріне жақындай түседі.    

 

 

 


СТО (Миға шабуыл)
3 мин

 

 

 

5 мин

 

 


10 мин

 

2 мин

 

8мин

 

 

 

 

 

3мин


6 мин

 

 


3 мин

 

 

 

3мин


    Үй тапсырмасын тексеру

 

 

Жаңа сабаққа түсу

«Ой қозғау»

 

«Мағынаны тану»

 

 


Мәтінмен жұмыс

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорыту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия    

 

 

 

Тақырыптың атын және мақсатын анықтау
1-тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ қою:


2-тапсырма
Шешендік сөзге постер құрғызу

 

3- тапсырма
Сұрақ қою:

 

 


4- тапсырма
Мәтінді оқи отырып, сахналау.

 

 

 

 

 

 


5- тапсырма

 

 

 

 

6- тапсырма

Рефлексия парағын толтыру    Әр топқа тапсырма: топтан 2-3 оқушы шығу,  мәтінді сахналау. Басқа топтар олардың сахналық көріністерін қол белгісімен бағалайды..
«Хан қарашасыз болмас», «Дау арашасыз болмас», «Батыры бар ел панасыз болмас», «Тәрбиелі ұл санасыз болмас» деген өз топ атауларының жалғасын алдарына берілген шешендік сөз үлгілерінің ішінен тауып оқу керек.

 

 

 

 

 

 

 


Сіздер не құрадыңыз? 
Оны қайдан білдіңіз?


Тест орындату: 
1 сұрақ (слайдтан шығып тұрады және алдарына беріледі.

 

 

-Қандай билерді білесіңдер? Постер қорғату

 

 

Мәтінді топтарға бөліп оқыту , мәтінді оқи отырып, сахналауды ұсыну (ертегі желісімен)

 

 

 

 


1-топ.Құн төлеу дегенді қалай түсінесің?
2-топ.Дауды үлкендер неге шеше алмады деп ойлайсың?
3-топ.Мөңке бидің жауабы саған ұнады ма? Неліктен?
4-топ.Мен бұл дауды былай шешер едім..    Әр топтан 2-3 оқушы шығып,  мәтінді сах-налайды. Басқа топ-тар олардың сахна-лық көріністерін қол белгісімен бағалай-ды.Әр топ өздеріне берілген «Хан қара-шасыз болмас», «Дау арашасыз болмас», «Батыры бар ел па-насыз болмас», «Тәр-биелі ұл санасыз болмас» деген өз топ атауларының жалға-сын алдарына беріл-ген шешендік сөз үл-гілерінің ішінен та-уып оқып береді: Дауыл болмай, жа-уын болмас...   Даулы болған қауым оңбас 
 Дау арашасыз болмас ,
Хан қарашасыз болмас
Егіз ешкі сауын болмас   
Екі жалқау ауыл болмас
Қараша ханның азығы
Хан-халықтың қазығы .


Шешендік сөзге постерлер қорғайды.


Мысалы:

Ше-
шендік сөз
       

                  Әйтеке би
Майқы би


Төле би       Мөңке би

           Қазыбек би
Мәтінді топтарға бөліп оқиды. Мәтін-дегі негізгі ойды анықтайды. Әр топ-тан 2 оқушы шығып, мәтінді сахналайды: 
Мысалы:
-Бай, бай! Сен неден тентек болдың?
-Байтал, байтал! Сен неден тентек болдың?
- Бөрік,бөрік! Сен неден тентек болдың?
-Бала, бала! Сен неден тентек болдың?
Әр топтан 1 оқушы шығып, ойларын қорытады. Ойларының жүйелі айтылуы ескертіледі.
4-топ.Мен бұл дауды былай шешер едім... (Автор орындығын пайдаланып, орындайды.) 
Бүгінгі сабақ маған ұнады. Себебі мен ...
Бүгінгі сабақ маған ұнаған жоқ. Себебі ...

    
Өздері 1топ келесісімен жалғаса  отырып , қол белгісімен бағалайды


Әр топ алдарына  берілген шешендік сөз үлгілерінің ішінен өз топ атаула-рының жалға-сын шешендік сөз үлгілерінің ішінен тауып оқып беруге ұмтылу арқылы көшбасшылыққа бейімделеді. 
Әділ бағалауды үйренеді.
Ізденеді, сөзді мағынасына қарай ажыратып,түсінуге машықтанады.
Постер қорғауқа дайындалу барысында әрқайсысы  өз пікірін қосады, оны дәлелдеуге , өз сөздерімен айтуға тырысады,бір-біріне кеңес береді, өз алдына мақсат қояды, алынған нәтижелерді қадағалайды,

 

 

Ізденеді, өткен тақырыпты естеріне түсіреді.

 

 


Балалар бір-біріне сенім білдіреді, тапсырманы орындай отырып, көз алдарына елестетеді, рольдік ойынға енеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағына түсіреді  Және оны тақтаға шығып қорғайды.    

 

 

 

Әр топтың жұмысын қол шапалақтау арқылы бағалау.

 

 

 

 

«Рольдік ойын»
Дескриптор жазылған алдын-ала дайындалған парақпен бағалайды.

 

 

Тапсырмамен жұмыс бары-сында өздігі-нен бағытта-лушылығы байқалады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар өз бағаларын алдын ала дайындалған веерлермен бағалайды.
Қызыл веер- өте жақсы, жасыл веер-жақсы, көк веер- орташа.

 

Категория: Начальная школа | Добавил: Kairat
Просмотров: 2098 | Загрузок: 69 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика