М.Өтемісұлының «Мен, мен едім, мен едім » өлеңі - 6 Апреля 2014 - Сайт творческих учителей Казахстана

Суббота, 10.12.2016, 09:56
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 320
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » 2014 » Апрель » 6 » М.Өтемісұлының «Мен, мен едім, мен едім » өлеңі
15:37
М.Өтемісұлының «Мен, мен едім, мен едім » өлеңі

Ақтөбе облысы Қарғалы ауданы Әлімбет орта мектеп- балабақшасының қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Өміртаева Тұрсынкүл Өміртайқызы

 

Күні: 27.01.14. пәні: әдебиет класс: 9 «А»

 

Тақырыбы: М.Өтемісұлының «Мен, мен едім, мен едім » өлеңі

 

Мақсаты: а) ХІХ ғасырдағы саяси –әлеуметтік жағдай, тарихи тұлғалар туралы деректер беру, өлеңге толық талдау жасау; ә) өз бетінше ізденуге, өз ойын айтуға, жазуға дағдыландыру, шығармашылық қабілетін дамыту; б) Махамбет тұлғасын сомдай отырып ұлтжандылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі:  СТО бағдарламалары элементтері, зерттеу, іздендіру, талдау, сұрақ-жауап

Сабақтың көрнекілігі: слайд-суреттер, интербелсенді тақта

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих, география, музыка

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

 1.Оқушымен сәлемдесу;

2. Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.

ІІ. Жаңа сабақ.

Махамбет

1804-1846жж. өмір сүрген.

Батыс Қазақстан облысы Орда ауданында туған.

Әкесі- Өтеміс, анасы- Қосуан

Кіші жүз Байұлы тайпасының Беріш руынан шыққан.

1836-1838 жж. шаруалар көтерілісі басшыларының бірі.

 

 

Патшалық ресейдің қазақтардың құнарлы жерлерін тартып алуы

 

Алым- салықтың шектен тыс көп алынуы, алым- салықтың көп алынуы.

 

Махамбет туралы деректерді оқыту.

 

Махамбет кім?

 

Махамбет туралы қосымша деректер.

 

Махамбет өз бейнесін кейінгілер айтар демей, өз заманында- ақ суреттеп кеткен.

 

Өлеңді оқыту.

 

Бүгінгі сабақта бірнеше бағытта жұмыс атқарып, Махамбет образын талдаймыз.

 

Сілтемеші. Түйіндеме жасап, негізгі идеясын ашу.

 

Қуғыншы. Мәтін кейіпкерінің ізін қуа отырып, мінездеме беру. Махамбеттің сырт бейнесі, жан дүниесі.

 

(Сөз тапқыш. Дәптермен жұмыс)Жаңа сөздер, әдеби ұғымдарға талдау.

 

Кейіпкерді сипаттаушы. «топтастыру » әдісі бойынша Махамбет бейнесіне әдеби кейіпкер тұрғысынан баға беру.

 

 

 

 

 

МАХАМБЕТ

 

 

 

Дәнекер. Мәтінді өмірмен ұштастыру. Алпамыс, Қобыланды батырларға ұқсастығы бар ма, бар болса, себебін қалай түсіндірер едің?Батыр, ел қамын ойлаған.

 

ІІІ. Қорытынды.

 

А) М -менің мақсат – мұратым

А — асқақ арманым

Х –халқыма

А — аңсаған азаттығын

М-мәңгілік

Б – бостандығын

Е – еркіндігін

Т – тәуелсіздігін тарту ету.

 

 

Ә) Қазіргі кезде Махамбет арманы орындалды ма? Махамбет өлеңдерінің қазіргі күнде алатын орны?

 

ІҮ. Үйге тапсырма.

 

1836-1838 жж. шаруалар көтерілісі туралы тарихтан оқу;

Өлеңнен үзінді жаттау.

Ү. Бағалау.

Просмотров: 1331 | Добавил: Kairat | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Архив записей
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика