Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы - 29 Октября 2014 - Сайт творческих учителей Казахстана

Суббота, 03.12.2016, 05:21
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 317
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » 2014 » Октябрь » 29 » Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы
12:00
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы

                       Ғ. Сарбаев атындағы ОЖББМ – балабақша

шалқан

Култасова Шолпан Капизовна

«Қарлығаш» балабақшасының шағын орталық тәрбиешісі

Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы 

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі:« Ертегілер еліне саяхат »

Тақырыбы: Шалқан

Мақсаты: балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін, жүріс-тұрысын талдауға, оларға қабылданған ережелерге сәйкес баға беруге үйрету.

Қолданылған көрнекілік құралдар: атрибуттар, хрестоматия.

Әдістемелік әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, ертегіні сахналау.

Алдын-ала жүргізілген жұмыстар: Бөлмені дайындау.

Блингавальды сыңары: шалқан -

 

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық-қозғаушылық

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық ізденуші

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті-түзетушілік

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңбері:

Достар, достар, жүрсің қайда,

Бірге еді ғой жанымыз.

Көмек сұрап бір-бірінен

Жеңіп шықтық бәріміз

 

Кіріспе әңгіме.

-Балалар, бүгін біз оқу іс-әрекетінде «Шалқан» ертегісін алдымен оқып, одавн кейін мазмұнын талдап, әрбір бала осы ертегіні, өз ойларын, қаншалықты түсінгенін жеткізеді.

Ертегіні оқып беру.

Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.

-Балалар қандай кейіпкерлерді естеріңде сақтай алдыңдвар?

-Атай көмекке кімді шақырды?

-Әжей кімді шақырды?

-Немере қыз кімді шақырды?

-Күшік кімді шақырды?

-Сонымен, бәрі бірігіп не істеді?

-Ендеше, балалар, осы ертегідегі кейіпкерлердің атрибуттарын алып, ойынды сахналаймыз.

Ертегіні сахналау. Қорытындылау.

Қазақтың мақавл-мәтелдерін айтқыза отырып, оқу іс-әрекетін аяқтау.

«Жұмыла көтерген жүк жеңіл»

демекші, бірліктің арқасында шалқанды жұлып алды.

Жақсы бала еңбекшіл

Ер азамат болады

Қиындықты жеңсе кім,

Құшағы гүлге толады.

Еңбекшіл осындай

Болайықшы, досым-ай

 

 

 

 

Зейін қойып тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы

 

 

 

 

Әжейді

Немере қызды

Күшікті

Мысықты

Тышқанды

 

 

 

 

Рөлге бөлініп сахналайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұқият тыңдайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: ертегі мазмұнын

Қандай түсініктерді игерді: кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасауды.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: сахналау арқылы ертегіні көрсете білуді.

Просмотров: 1596 | Добавил: Kairat | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Архив записей
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика