"Көлік түрлері" 6 - сынып - 10 Марта 2015 - Сайт творческих учителей Казахстана

Суббота, 10.12.2016, 09:54
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Кто посещает наш сайт?
Всего ответов: 736
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » 2015 » Март » 10 » "Көлік түрлері" 6 - сынып
06:32
"Көлік түрлері" 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Қоғамдық көлік. Рай категориясы (шартты және қалау)
Сабақтың мақсаты: Қоғамдық көлік түрлеріне тоқтай отырып, рай категориясын пысықтау.
Сабақтың міндеттері: а) көлік түрлерімен таныстыру;
ә) оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту;
б) рай категорияларын ажыратқызу;
Күтілетін нәтиже: 1. Рай категорияларын ажырата біледі;
2. Шығармашылық тапсырмаларды орындай алады;
3. Өз ойын жеткізе біледі;
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: «Мінсіз адам келбеті» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Серпілген сауал» стратегиясы, «Сұрақтар әлемі» стратегиясы, диалогты оқыту әдісі, Сыни тұрғыдан оқу мен жазуды дамыту технологиясының элементтері, талдау, жинақтау, сұрақ-жауап, Венн диаграммасы, «Синквейн» бес жолды өлең құрастыру, жеке жұмыс, жұппен жұмыс, топпен жұмыс.
Көрнекілігі: Кітап, сөздік, флипчарт, маркер, сөзжұмбақ
Сабақта қолданылған құралдар: интербелсенді тақта, компьютер.

Пән аралық байланыс: тарих, орыс тілі
Сілтеме:
1. Қазақ әдебиеті. Оқыту орыс тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. С.Ч.Тұрсынғалиева, Ә.С.Берекенова. «Арман-ПВ» баспасы, 2013. 68-75 беттер.
2. Қазақ әдебиеті. Оқыту қазақ тілінде емес жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған Оқу бағдарламасы. Астана 2013. 114 бет.
Сабақтың барысы: 45 минут

САБАҚТЫҢ КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ ТҮРЛЕРІ УАҚЫТЫ МОДУЛЬ
Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
1. Сәлемдесу.
Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу. Тренинг өткізу. Шаттық шеңбері. «Жылы лебіз» тілектер айту. 1. Оқушылар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрады, бір-бірлеріне «жылы лебіз, тілектер» айтады, мысалы: әдемісің, ақылдысың, мейірімдісің, сұлусың, т.б. 2 минут

ОЖЕСОжО,
2. Оқушыларды топқа бөлу.
Оқушыларға «Мінсіз адам келбеті» әдісін қолданып, геометриялық фигураларды (дөңгелек, тік төртбұрыш, үшбұрыш) алдарына тастаймын, олар бұл фигуралардың ұнағандарын алып, ұқсас фигуралары барлар топтарға бөлінелі. Солай оқушылар «дөңгелек», «тіктөртбұрыш», «үшбұрыш» болып үшке бөлінеді. 2. 1. Оқушылар алдарында жатқан фигуралардың біреуін таңдап алады;
2. Фигуралары ұқсас балалар жеке топтарға бөлінеді.
Квадрат. Люди – «Квадраты» обычно терпеливы, упорны и невероятно усидчивы. «Квадраты» будут методично двигаться к намеченной цели шаг за шагом, чем-то напоминая асфальтоукладчик, и не остановятся, пока ее не достигнут. Благодаря этим качествам из них получаются отличные профи.
Треугольник. Люди – «Треугольники», настоящие « Энерджайзеры», только в отличие от батареек, обладают честолюбием и прагматизмом. «Треугольники» частенько грешат тем, что уверены в существовании двух точек зрения – неправильной и их собственной. Они – сильные личности и опасные конкуренты.
Круг. Люди « Круги» добрые и отзывчивые, они могут ощущать себя счастливыми только в том случае, если всё в порядке не только у них самих, но и у их близких. «Круги» предпочитают не конфликтовать с окружающими, а «сглаживать» недоразумения. 3 минут
3. Топ ережесін құру.
- Балалар, топта жақсы қарым-қатынас болу үшін бізге не керек?
Оқушыларға ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, топ ережесін қалай құру керектігін үйренеді, топ ережесін құрғызамын. Топ ережесін құруда олар бір-бірімен бірлесіп, ақылдаса отырып, өздерінің жас ерекшеліктеріне сай топ ережелерін құрады.
Бұл топтағы барлық баланың еңбегі, барлығың топпен бірлесе отырып жазыңдар, сендер бір жанұясыңдар, бірің білмегенді – бірің үйретіп, түсіндіріп айтыңдар, барлығымыз дос, тату боламыз! - деп оқушыларды ынтымақтастырамын.
Оқушылар бір топ, бір ұжым екенін сезініп, топ ережелеріне бағынып, өз-өздері реттеп қалыптасады. Оқушылар топ ережелерінде былай жазады (тақтада ілулі тұрады):
1. Сабақтан қалмау, кешікпеу.
2. Тәртіпті сақтау.
3. Уақытты үнемдеу.
4. Бір-бірінің пікірін тыңдау.
5. Сабаққа белсенді араласу.
6. Өз ой-пікірін еркін айту.
ОБжК
4. Топ мүшелерінің міндеттерін анықтап алу керек (міндеттер көз алдарында ілініп тұрады):
1. Топ басшысы – топты басқарып отырады.
2. Хатшы – жазуы әдемі, нақты тыңдай білетін бала, топ басшысының көмекшісі, бағыт-бағдар беруші, қағаз бетіне түсіруші, бағалау парағын толтырушы, құрал-жабдықтардың толық болуына жауапты.
3. Тайм пикер – уақытты үнемдеуші, баланың айтқан пікірін, ойын қадағалап отырушы.
4. Тілші – ақпарат жинаушы, жаңалық ашушы, топтың шешімін баяндап, сыныпқа жеткізуші, қосымша мәлімет беруші.
5. Бақылаушы – топ мүшесін бақылап отырады, бағалайды, топ мүшелерінің пікіріне сипаттама береді. Топқа бөлініп, оқушылар өз міндеттерін анықтап алады.
ОБжК
І. Білу.
Тақырыпты бастамас бұрын проблемалық сұрақ.
«Сұрақтар әлемі» атты ойын ойнау
Әр топ өз жауаптарын жеке түртіп отырады. Одан кейін топпен талқылайды. «Ақпараттық кеш» атты әдіспен келесі топпен ойымен бөліседі.


Оқушылар «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпқа шығатын сұрақтарға жауап береді. Бұл әдістің мақсаты: оқушылардың пікірін еркін тыңдап, олардың ойын басқа біреу бөліп, өз пікірін айта алмайды және бағаланбайды.
«Ақпараттық кеш» стратегиясының мақсаты: тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында жауаптар талқыланады.

«Бас бармақ» бағалау түрі 2-3 минут

3 минут
АКТ, СТО
ІІ. Түсіну.
1. «Сөйлемдерді аяқта» атты стратегия
Жазбаша орындалып, етістіктерге морфемдік талдау жасалады.
1. Жеке жұмыс.
Интербелсенді тақтамен жұмыс жұмыс.

10 минут

СТО, ОмОЖТ, АКТ, ТжДБО
ІІІ. Қолдану. Тапсырмалар:
Қоғамдық көлік
Қалалардағы негізгі қоғамдық көлік түрлері – автобустар, трамвай мен микроавтобустар. Сонымен қатар, кейбір қалаларда троллейбустар қызмет етеді. Алматы қаласында метро ашылған. Автокөлік – адам мен жүктерді таяу және орта қашықтыққа жедел жеткізетін тиімді көлік құралы.
Қоғамдық көліктің арнайы түрі бар. Олар: 101 – өрт сөндіру, 102 – полиция қызметі, 103 – жедел медициналық жәрдем, 104 – газ шаруашылығының қызметі, 112 – құтқару қызметі. Жұптық жұмыс.

Кітаппен жұмыс.
Топтар бір-бірін бағалайды.

8 минут
ТжДБЖ, ЖЕСОжО, АКТ
ІҮ. Талдау (анализ). «Инсерт» әдісін сабақтың соңында да ауызша түрде қолданамын:
Білетінім Білдім Нені білгім келеді

Әр оқушы жеке толтырады. Кері байланыс түрі ретінде пайдаланамын. Оқушылар «Инсерт» әдісі арқылы Бүгінгі тақырып бойынша Не білетінін? Нені білгенін? Нені білгісі керектігін? өз ойларын, пікірін айтады.

4 минут
Ү. Жинақтау (синтез). Ой қозғау.

Сөзжұмбақты шешу.
Қазша қанатын жаяды, үйрекше мойнын созады, құсша қонады (ұшақ)
Күндіз-түні күрсінеді, жүрген жері сілкінеді
(пойыз)
Арқасында ауыл жүр,ала тайым шауып жүр
(автобус) 2 минут

ҮІ. Бағалау. «Синквейн» стратегиясы.
ОҚУШЫНЫҢ ЖАУАБЫНА АРНАЛҒАН ҰСЫНЫСТАРДЫҢ БАСЫ
менің ойымша, бұл... - по моему, это...
менің айтқанымдай – по моим словам
сондықтан мен үшін – потому что для меня
...яғни мен үшін – поэтому для меня
я считаю ... - менің шешімім бойынша
я не уверена, но – мен сенімді емеспін, бірақ
у меня другое мнение по этому счету – менің бұл жағдай бойынша пікрім басқа
оъясни, почему – түсіндіріп берші, неліктен...
почему – неге?неліктен?не үшін?
А какое твое мнение по этому счету – сенің бұл жайлы пікірің қандай, айтып берші...
почему ты так думаешь – неге сен бұлай ойлайсың
я не знаю что сказать – мен не айтарымды білмеймін
…. себебі мен келісемін немесе келіспеймін – поэтому я согласна либо не согласна
…. себебі, неліктен -
….мағынасына сәйкес
өйткені - потому что
менің пікірімше – по моему мнению
қорыта айтқанда – в итоге 4 минут
Үй тапсырмасын беру - рай категориясын қолдана отырып «Келешекке сапар» атты эссе жазып келу.
1 минут
Қоштасу - Сабақты қорытындылай отырып, баға қою.

3 минут


Квадрат
Люди – «Квадраты» обычно терпеливы, упорны и невероятно усидчивы.
«Квадраты» будут методично двигаться к намеченной цели шаг за шагом, чем-то напоминая асфальтоукладчик, и не остановятся, пока ее не достигнут.
Благодаря этим качествам из них получаются отличные профи.

Треугольник
Люди – «Треугольники», настоящие « Энерджайзеры», только в отличие от батареек, обладают честолюбием и прагматизмом. «Треугольники» частенько грешат тем, что уверены в существовании двух точек зрения – неправильной и их собственной. Они – сильные личности и опасные конкуренты.

Круг
Люди « Круги» добрые и отзывчивые, они могут ощущать себя счастливыми только в том случае, если всё в порядке не только у них самих, но и у их близких. «Круги» предпочитают не конфликтовать с окружающими, а «сглаживать» недоразумения.

Квадрат
Люди – «Квадраты» обычно терпеливы, упорны и невероятно усидчивы.
«Квадраты» будут методично двигаться к намеченной цели шаг за шагом, чем-то напоминая асфальтоукладчик, и не остановятся, пока ее не достигнут.
Благодаря этим качествам из них получаются отличные профи.

Треугольник
Люди – «Треугольники», настоящие « Энерджайзеры», только в отличие от батареек, обладают честолюбием и прагматизмом. «Треугольники» частенько грешат тем, что уверены в существовании двух точек зрения – неправильной и их собственной. Они – сильные личности и опасные конкуренты.

Круг
Люди « Круги» добрые и отзывчивые, они могут ощущать себя счастливыми только в том случае, если всё в порядке не только у них самих, но и у их близких. «Круги» предпочитают не конфликтовать с окружающими, а «сглаживать» недоразумения.

Квадрат
Люди – «Квадраты» обычно терпеливы, упорны и невероятно усидчивы.
«Квадраты» будут методично двигаться к намеченной цели шаг за шагом, чем-то напоминая асфальтоукладчик, и не остановятся, пока ее не достигнут.
Благодаря этим качествам из них получаются отличные профи.

Треугольник
Люди – «Треугольники», настоящие « Энерджайзеры», только в отличие от батареек, обладают честолюбием и прагматизмом. «Треугольники» частенько грешат тем, что уверены в существовании двух точек зрения – неправильной и их собственной. Они – сильные личности и опасные конкуренты.

Круг
Люди « Круги» добрые и отзывчивые, они могут ощущать себя счастливыми только в том случае, если всё в порядке не только у них самих, но и у их близких. «Круги» предпочитают не конфликтовать с окружающими, а «сглаживать» недоразумения.

Квадрат
Люди – «Квадраты» обычно терпеливы, упорны и невероятно усидчивы.
«Квадраты» будут методично двигаться к намеченной цели шаг за шагом, чем-то напоминая асфальтоукладчик, и не остановятся, пока ее не достигнут.
Благодаря этим качествам из них получаются отличные профи.

Треугольник
Люди – «Треугольники», настоящие « Энерджайзеры», только в отличие от батареек, обладают честолюбием и прагматизмом. «Треугольники» частенько грешат тем, что уверены в существовании двух точек зрения – неправильной и их собственной. Они – сильные личности и опасные конкуренты.

Круг
Люди « Круги» добрые и отзывчивые, они могут ощущать себя счастливыми только в том случае, если всё в порядке не только у них самих, но и у их близких. «Круги» предпочитают не конфликтовать с окружающими, а «сглаживать» недоразумения.
Просмотров: 689 | Добавил: Шайзада | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Архив записей
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика