Күн жүйесінің құрлысы туралы ежелігі ғалымдардың көзқарастары. - Уроки - Материалы педагогов - Каталог статей - Сайт творческих учителей Казахстана

Воскресенье, 04.12.2016, 23:24
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Уроки [284]
Статьи [79]
Презентации [11]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 317
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Статьи » Материалы педагогов » Уроки

Күн жүйесінің құрлысы туралы ежелігі ғалымдардың көзқарастары.
Мұғалімнің аты-жөні: Құсайынова Бақытжан Советовна Пәні: физика
Өткізілу орны Бексейіт орта мектебі
7 -сынып Сабақ №4 Мерзімі: 19.10.14.
Тақырыбы: §20. Күн жүйесінің құрлысы туралы ежелігі ғалымдардың көзқарастары.
§ 21.Коперниктің гелиоцентрлік жүйесі. Жаңа сабақ
Сабақтың мақсаты: Күн жүйесінің құрлысы туралы шәкірттердің өзіндік ой-пікірін жүйелеуі мен дамытуы, ақпаратты синтездеу қабілетін қалыптастыру, бағалау тісілдеріннің шынайлығын үйрету.
Сабақтың міндеттері Білімділік:. Оқушының білімін жүйелеп,ойлау қабілетін дамытып,бағалаудың шынайлығын үйрету..
Дамытушылық: Қызығушылығын ояту, өз -өзін реттей білуін,есте сақтау, сыни тұрғыдан ойлау қабілетінің дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа,іздемпаздыққа,іскерлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу,жаңа материалды дұрыс қабылдау дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта,Веб-камера,оқулық,есептер жинағы,смайликтер,суреттер,флипчарттар,маркерлер,
түрлі –түсті қағаздар,бағалау парағы ,кесте толтыру
Сабақтың әдіс-тәсілдері Сабақтың әдісі:түсіндіру,сыни тұрғыдан ойлау,сөздік,көрнекіліктік
Сабақтың тәсілі:диалог,сұрақ-жауап, флипчарттық тапсырмалар,Венн диаграммасы,INSERT, эстафеталық карта,Кубизм.
Сабақтың технологиясы:СТО,
Сабақтың жоспары
І кезең Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, зейінін сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық. Оқушылармен шеңберге тұрып шаттық шеңберін өткіземін.

Үй тапсырмасы
Диалогтік
оқыту:
Ұжымдық-диалогтік оқыту

Дәптерді тексеру
Есте сақтау
қабілетін арттыру

Өзін-өзі бағалау
арқылы өткен сабақтағы білім деңгейін тексеру.

1.Кіріспе мотивациялық кезең. а)сыныптың психологиялық ахуалын смайликпен анықтадым.
1. Планеталардың қозғалысын қалай бақылауға болады?
2. Уран мен Шолпанның басқа планетадан ерекшелігі неде?
3. Эклиптика деп нені айтады?
4. Күн мен түннің көктемгі және күзгі теңелу нүктелері қай шоқжұлдызға сәйкес келеді?
5. Жазғы және қысқы Күн тоқырау қай күндері болады?
• №9.Жұлдыздық картадан 12 зодиак шоқжұлдызын табыңдар,өз жұлдызыңның пішінін сал.
Эстафеталық білім картасы топ : _______________ Аты: ____________________
№ Планета атауы қазақшасы айналу периоды ерекшелігі
1
2
3
4
5
6
7
8

Баллдары:_________________ Бағасы:___________________
«5»-толық жауап
«4»-бір қатесі болса
«3»- бір қатесі мен толық болмаса
Тұсау кесер.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Проблемалық сұрақ:
1-топ
• Планеталар қозғалысын не себепті оқимыз?Бізге керегі бар ма?
2-топ
• Планеталардың барлығы нені айнала қозғалады?
ІІ кезең
Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгерту
«Білім»
мақсатына жету үшін Кім?Не?Қашан?
Қайда?Не істеді?

Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

INSERT тәслі мағынаны тану
1-топ
Балалар мына суреттен не байқап отырсыңдар?
• С-38,С-41,С-42
2-топ
Физик –ғалымдар болжамы.( шағын пікір-талас.)
1.Птолемейше дүние жүйесінің құрлысы қандай еді?
2.Планеталардың төменгі,жоғарғы деп атау себебі?
3.Болжамдардың қайсысы дұрыс деп ойлайсыңдар?Себебі неде?
«Түсіну»

Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі қолданамын Деңгейлік тапсырма
Топтық бағалау
арқылы жаңа білім деңгейін білу. Венн диаграммасы.
1-топ
• Бируни еңбектерінің маңызы неде?
2-топ
• Коперник планеталардың қозғалысын қалай түсіндірді?
№1. Меркурий құрлымы,релефі,жылу өткізгіштігі бойынша немен ұқсас ?
№2. Көзқарастардың айырмашылығы неде?
«Қолдану»
Бұл немен байланысты?
Ғажап әлем (иә және жоқ)
• Күн- жұлдыз
• Гео-грекше Күн
• Жер Күнді айналады
• Меркурий алып планета
• Гелиос-грекше Жер
• Күн Жерді айналады
• Ай Күнді айналып жүреді
• Сатурн Күнді 30 жылда бір рет айналады
• Күн жүйесіне алты планета кіреді
• Коперниктің ілімін жақтаушы Ньютон

«Талдау»
Себебі не болып табылады? • Күн жүйесінің құрлысының қай ғалымның көзқарасын пайдаланып жүрміз ?
Птолемей
Аристотель
Бируни
Коперник
Ньютон




«Жинақтау»
БББ стратегиясы
Кубизм
Топ басшыларының
Бағалауы
Теория болжамы іске асады ма? 1-топ. Кесте толтыру.
Білемін Білдім Білгім келеді

2-топ.Ой толғау
1-қыр. Күн жүйесінің құрлысын сипаттаңыз
2-қыр. Күн жүйесі туралы ғалымдардың көзқарасын салыстырыңыз
3-қыр. Күн жүйесі құрлысына ассоциация құрыңыз
4-қыр. Гелиоцентрлік жүйе туралы талдау жасаңыз
5-қыр.Ғалымдар болжамын ұсынысыңыз
6-қыр.Гелиоцентрлік жүйесіннің маңызын дәлелдеңіз

Бағалау өлшемдері.
Физика пәні бойынша тапсырманың бағалау критерийлері:
1.Тапсырманы түсініп оқып шық.
2.Берілген тапсырманы саралап талдау жаса.
3.Ұғымдарды анықта.
4.Тапсырманы мұқият орындап,салыстыра білу.
5.Есептің шарты бойынша сұлба,сызба жасай білу керек.
6.Ғылыми тілде сөйлей білуін ,ойлау қабілетін бағалау.
7.Болжамдарды айыра білу керек.
8.Кесте құра білу.

Рефлексия

Оқушылар сабақ бойынша кері байланыстарын стикер арқылы білдіреді

Бағалау
Сен қалай ойлайсың?
Қойған бағаң қисынды ма?

Осы жерде оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін қолданамын.

Үй жұмысы. Бағалау парағы
Аты-жөні Бірінші
топ Екінші
топ Топ басшыларының бағалауы Тапсырмалар бағалауы Үй жұмысы
Өзін –өзі бағалау
Жиынтық
мұғалімнің бағалауы

Мадина Айтпаева

Қизат


Томирис

Жамиля
Жадыра

Сұлтан

Махаббат

Мадина Сейітова

Эссе жазып келу қысқаша.
Сабақтың талдауы:
Сабақ соңындағы нәтижелерім мынандай: 1.Жүн жүйесің құрлысы туралы оқушылар сын тұрғыдан ойлайуға дағдыланды.
2.Оқушылар диалог әдісі арқылы сөйлеу қорын дамытып , ойларын еркін айтауға машықтанды.
3. Оқушының білімін жүйелеп,ойлау қабілетін дамытып ынталанды.
4. Қызығушылығын оянып, өз -өзін реттей білді,есте сақтау, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті
қалыптасты.
5. Ұқыпты,іздемпаз, ынтымақтастық орнады, жаңа материалды дұрыс қабылдау дағдысын
қалыптасты.
• Дәстүрлі сабақтағы бағағалаудың шынайы, адал емес екеніне көзім жетті.Формативті бағалау оқушыларға өздеріннің прогрестерін ұғынуға,бақылап отыруға,мұғалімнің көмегімен алдағы қадамдарын жоспарлауға мүмкіндік береді.

• Сабағымның тақырыбы: §20. Күн жүйесінің құрлысы туралы ежелігі ғалымдардың көзқарастары.
§ 21.Коперниктің гелиоцентрлік жүйесі. Сыныптың ахуалын смайликпен анықтадым.Онда Томирис сенімді,Мадина шаттанып отыр,ал Жадыра таңғалып ,Қизат пен Сұлтан ойланып отыр екен. Мадина,Махаббат,Жамиля сабаққа дайындықпен қызығып келіпті.Бүгінгі сабақта қандай баға аламыз деп ойлайсыңдар деп ?, -дегенде ,балалар қолдарындағы түрлі-түсті қағаздарды көрсете бастады.Барлығы сабаққа дайын екендерін көрсетті.Үй жұмысын сұрау ұжымдық- диалогтық тәсілден бастадым. Сұрақтар төменгі деңгейдегі екі сұрақ бердім ,оған Сұлтан мен Қизат таласып жауап берді.Бұл балалардың сұраққа жауабы таңқалдырды.Екеуі де,толық жан-жақты дайындалып келгендерін көрсетті,яғни бұлардың сабаққа жауапкершілігі артты және өздеріне деген сенімдері жоғарлады,ішкі уәждері артты. Жадыра мен Махабат,Жамиля да қалыс қалған жоқ,өте жақсы жауап берді.Эстафеталық карта арқылы өткен сабақтағы білімдерін тексеріп,баллдары арқылы бағаладым,әр оқушыға бір парақтан таратып бердім.Толық бір жауапқа бір баллдан қойдым. Бағалау парағында оқушының аты-жөні ,тапсырмалар тізімін құрдым.Бұлай бағалау кезінде олар өз білімдерін өздері бағалады.Олар қалай жауап бергенін өздері біліп отырды.Алдарында тапсырманың бағалау критерийлерін бердім.Сонда балалар былай бағалау керек екен деп түсініп жатты.Егер бір жауап толық болмаса төрт алатынын біліп отырды.Оқушылар өздерін –өзі бағалады. Рефлексия жазып тақтаға жапсырып кетті.Кері байланыс стикерімен танысып өзіме түйін жасадым.Өзімде көз қарасым өзгерді.Оқуды үйретудің қозғаушы күші «метатану» болып табылады.Мұғалім оқушы ,яғни жеке тұлға қалай ойлайтынын,оқитынын қадағалау,бағалау,бақылау кейінгі оқу үрдісінде ойлаудың нәтижелерін саналы қолдану үрдісі ретінде сипаттауға болады.
 Не сәтті өтті?
Жақсы оқитын және дарынды оқушылар сабаққа қызығушылықпен белседі қатысты.Сыни тұрғыдан ойланды,еркін ойларын айтты.
 Не сәтсіз өтті?Оқушылардың баяу жұмыс жасады.Кубизм әдісі арқылы жинақтағанда сөздік қорлары аздау болды.Уақытты қадағалау қиынға түсті.Себебі балалар әлде болсада баяу жұмыс істеді.
 Нені өзгертер едіңіз?Оқушыларды сыни тұрғыдан ойларын дамытып,қалыптастырар едім.Өз бетімен оқу тәсілдерін үйретер едім.Курс бағдарламасындағы модулдердің бәрін сабаққа қамтыр едім.

Қолданылған әдебиеттер:

1. Физика 7-сынып (Алматы «Атамұра» 2007 баспасы,
авторы: Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенов, Р. Башарұлы)
2. «Физика және астрономия» журналы
3. Интернет
4. Энциклопедия (1-том)
Категория: Уроки | Добавил: айка1979 (19.12.2014) | Автор: Бакытжан E
Просмотров: 853 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика