Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы.(С) - Уроки - Материалы педагогов - Каталог статей - Сайт творческих учителей Казахстана

Воскресенье, 04.12.2016, 23:23
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Уроки [284]
Статьи [79]
Презентации [11]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 344
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Статьи » Материалы педагогов » Уроки

Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы.(С)

Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы.
Сілтеме 8-сынып алгебра. Қосымша оқулық.
Жалпы мақсат Оқушылардың квадрат Оқушылардың теңдеулерді шеше білуін және оны есептер шығару барысында қолдана білу біліктіліктері мен бейімділігтерін қалыптастыру.
2. Оқушылардың квадрат теңдеудің түбірін анықтай білу білімдерін дамыту.
Оқу нәтижесі Оқушылард Оқушылардың теңдеулерді шеше білуін және оны есептер шығару барысында қолдана білу біліктіліктері мен бейімділігтері қалыптасады.
2. Оқушылардың квадрат теңдеудің түбірін анықтай білу білімдері дамыйды.
Тапсырмалар Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс істейді.
Түйінді идеялар Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.Өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады.
Бөлімдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білу
x=(-b±√(b^2-4ac))/2a; D=b^2-4ac;
х1=(-b-√( D))/2a; х2=(-b+√( D))/2a;
топтар талқылайды.
Оқушылар диалогқа түседі.
Сыни турғыдан ойлай отырып жауап береді. Тез және дурыс жауап беруге үйренеді. Бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Түсіну
1-2 топ:Егер D=0, х1=х2=-в/2а; 3-4 топ:Егер D<0, теңдеудің түбірлері жоқ.
Өзін-өзі реттейді
СТО, диалогқа түседі,
Ойын еркін жеткізе алады.
Пікірін қосады.
Топта бір-бірін бағалайды
Қолдану

Талдау
Топта талқыланған формулаларды постерде түсіндіреді.
№ 258. Квадрат теңдеулердің дискриминантын тауып және түбірлерінің санын көрсетіңдер.
1) х2-5х+6=0; 2) 2х2+х-3=0; 3) 3х2-13х+14=0;
Оқушылар топта орындайды. Топтар ынталанырылады.
диалогқа түседі, өздеріне деген сенімдері артады.
Оқушылардың сандарды саластыру, және өсу ретімен орналастыру білімдері тереңдейді.
Жинақтау

Қорытынды
Топтар бір бірлеріне шығарылған есептерін түсіндіреді.

Топтар бір бірлеріне сұрақтар қояды. Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
Бағалау
Мұғалім
қорытынды баға қояды.
Рефлексия жасау.
Үйге тапсырма № 259 есеп шығару.

Категория: Уроки | Добавил: shakhiii (23.01.2015) | Автор: Алаева Гулсанам Полатқызы E
Просмотров: 305 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика