Пятница, 19.04.2024, 20:31
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Уроки [284]
Статьи [79]
Презентации [11]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 421
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Статьи » Материалы педагогов » Уроки

Сызу пәнінен орта мерзімді жоспар
Пән: сызу
Сыныбы 9
Р/с Тізбектелген сабақтар топтамасындағы сабақтар тақырыптары
Сағат саны Өткізу күні

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Ұйымдастыру формалары Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Модуль Негізгі дерек көздер Ескерту
І тоқсан
Кіріспе (1 сағат)
1 Сызу пәні,сызбаның даму тарихы 1

Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді қалыптастыру, сабақ оқытудың негізгі үрдісін есте қалдыру, оқушы санасына терең сіңіру.
Сызу арқылы оқушыларды тазалыққа, ұқыптылыққа үйрету Жеке,
жұппен, топпен жұмыс

ҚҚБЖ стандарттарының сызба дайындауына қоятын негізгі талаптарын біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау

ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт

Сызбаларды безендірудің негізгі ережелері және геометриялық салулар (9 сағат)
2 Сызу аспаптары, материалдары және жабдықтары 1 Сызу аспаптары мен жабдықтарын дұрыс пайдалану ережесімен таныстыру, қол шеберліктерін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Жұмыс орнын ұйымдастырудың және сызба құралдарын пайдаланудың тиімді ережелерін біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт



3 Стандарттар туралы ұғым. Масштабтар. 1

ҚҚБЖ стандарттарының сызба дайындауына қоятын негізгі талаптарымен таныстыру, масштаб жайлы түсінік беру. Топтық жұмыс арқылы оқушыларды ұйымшылдыққа баулу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс ҚҚБЖ стандарттарының сызба дайындауына қоятын негізгі талаптарын біледі. Формативті бағалау (бас бармақ, стикер, шапалақ, доп арқылы топтың бағалауы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, үн таспа, маркер, флипчарт

4 Сызбаны оны шектейтін сызықпен және негізгі жазумен безендіру. Сызба сызықтары 1

Сызбаны оны шектейтін сызықпен және негізгі жазумен безендіру жолдарын талқылау, сызба сызықтарының түрлерімен танысу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Сызбаны оны шектейтін сызықпен және негізгі жазумен безендіре алады. Сызба сызықтарының түрлерін біледі. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, маркер, флипчарт

5 Сызба қаріптері 1 Сызуда қолданылатын сызба қаріптерінің ережелерімен таныстыру және қаріптерді орындау барысында ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, тазалыққа баулу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қаріптерді орындайды және негізгі ережелерін біледі. Формативті бағалау
(бас бармақ, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
6 Сызбаларға өлшемдерді түсіру 1 Өлшем қоюдың негізгі ережелерімен таныстыру.
Сызу арқылы оқушыларды тазалыққа, ұқыптылыққа үйрету. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Өлшем қоюдың негізгі ережелерін біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
7 Перпендикуляр түзу салу. Түзу кесінділерін бөлшектерге бөлу. Бұрышты салу және тең бөліктерге бөлу. 1 Қарапайым геометриялық құрылымдар әдістерін қайталау, кесінділерді бөлшектерге бөлу әдістерін меңгерту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қрапайым геометриялық құрылымдар әдістерін біледі. Формативті бағалау
(смайл, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
8 Шеңберлерді тең бөліктерге бөлу 1 Ұжымда талқылай отырып, шеңберді тең бөліктерге бөлудің әдістерін меңгеру, ойлау, есте сақтау, жылдам қабылдау қасиеттерін
дамытып, білім, білік дағдыларын қалыптастырушеберліктерін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қрапайым геометриялық құрылымдар әдістерін шеңберді тең бөліктерге бөлуді біледі. Формативті бағалау (бас бармақ, стикер, шапалақ, топтың бағалауы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
9 Сызықтардың түйіндесулері 1 Оқушыларды өз деңгейінде графикалық құрылыстарды бір кескіннен екінші кескенге байсалды өткелді үйрету,яғни түйіндестіру. Сызба құрал-жабдықтарын және сол құрал-жабдықтардың көмегімен орындап отырған графикалық құрылыстарды сауатты орындауын дамыту.
Оқушыларға қоршаған ортаны,тұрмыс тіршілігін эстетикалық тұрғыдан көруге тәрбиелеу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Түйіндесулер мен сопақшаны сала алады. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, түстер арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
10 Ішкі және сыртқы түйіндесулер 1 Оқушыларды өз деңгейінде графикалық құрылыстарды бір кескіннен екінші кескенге байсалды өткелді үйрету,яғни түйіндестіру. Сызба құрал-жабдықтарын және сол құрал-жабдықтардың көмегімен орындап отырған графикалық құрылыстарды сауатты орындауын дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Түйіндесулер мен сопақшаны сала алады. Формативті бағалау
(смайл арқылы, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
Проекциялар әдістері (8 сағат)
11 Проекциялау. Центрлік және паралель проекциялау. 1 Оқушылардың проекция туралы түсінігін қалыптастыра отырып
графикалық білімдерін толықтыру, графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Нүктенің, кесінділердің және жазық фигуралардың тікбұрышты проекциясын жазықтықта салады Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
12 Тік бұрыштап проекциялау 1 Тікбұрышты проекциялау әдісін жазықтықта салу әдістермен танысу. Сызба мәдениеттілігіне тәрбиелеу, адамгершілікке, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу, еңбекке баулу, эстетикалық тәрбие беру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Тік бұрышты және аксонометриялық проекцияда жазық және кеңістіктік фигураларды сала алады. Формативті бағалау
(бас бармақ,, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
13 Аксонометриялық проекцияларды алу және салу (фронталь диметриялық және изометриялық проекциялар) 1

Тікбұрышты проекциялау әдісін жазықтықта салу әдістермен танысу. Сызба мәдениеттілігіне тәрбиелеу, адамгершілікке, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу, еңбекке баулу, эстетикалық тәрбие беру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Тік бұрышты және аксонометриялық проекцияда жазық және кеңістіктік фигураларды сала алады. Формативті бағалау
(смайл, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер
14 Аксонометриялық проекцияларды алу және салу (фронталь диметриялық және изометриялық проекциялар) 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Тік бұрышты және аксонометриялық проекцияда жазық және кеңістіктік фигураларды сала алады. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
15 Беттері дөңгелек пішінді нәрселердің аксонометриялық проекциялары 1 Оқушыларға аксонометриялық проекциялау, оның түрлері, үш көрінісін тіктөртбұрышты изометрияда
және қиғаш бұрышты фронталь диметрияда орындау жолын
түсіндіру.
Тәрбиелік. Сауатты сыза білу, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, кеңістіктегі
заттарды дұрыс қабылдай білуге үйретеді.
Дамыту. Оқушылардың шеберлігін,ойлау қабілетін, бейнелік ойлауын,
күрделі тетікбөлшектердің нақты көріністерін табуға,
логикалық шеберлігін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Тік бұрышты және аксонометриялық проекцияда жазық және кеңістіктік фигураларды сала алады. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
16 Беттері дөңгелек пішінді нәрселердің аксонометриялық проекциялары 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Беттері дөңгелек пішінді нәрселердің аксонометриялық проекцияларын сала біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
17 Техникалық сурет туралы түсінік 1
Техникалық сурет жайлы түсінік беру, сауатты сыза білу, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, кеңістіктегі
заттарды дұрыс қабылдай білуге үйрету.
Оқушылардың шеберлігін,ойлау қабілетін, бейнелік ойлауын,
күрделі тетікбөлшектердің нақты көріністерін табуға,
логикалық шеберлігін дамыту Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Техникалық сурет жайлы біледі. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт

18 Техникалық сурет 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Техникалық суреттерді орындай алады. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
ІІ тоқсан
Геометриялық денелер мен модельдердің проекциялары (12 сағат)
19 Нәрсенің геометриялық пішіндерін талдау 1 Геометриялық денелердің, олардың бөліктерінің үйлесімі туралы мағлұмат беру және сызбаларды оқу ,орындау үшін оқушы білімін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Нәрсенің геометриялық пішіндерін талдау жасай алады. Формативті бағалау
(бас бармақ, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт

20 Геометриялық денелердің сызбалары 1 Геометриялық денелердің, олардың бөліктерінің үйлесімі туралы мағлұмат беру және сызбаларды оқу ,орындау үшін оқушы білімін дамыту.
Таза,сауатты сызба сызуға баулу Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Аксонометриялық проекцияда геометриялық фигураларды сала алады. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
21 Геометриялық денелердің сызбалары
(алты қырлы призма, зилиндр, және т.б.) 1 Геометриялық денелердің, олардың бөліктерінің үйлесімі туралы мағлұмат беру және сызбаларды оқу ,орындау үшін оқушы білімін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Аксонометриялық проекцияда геометриялық фигураларды сала алады. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
22 Геометриялық денелердің сызбалары
(геометриялық денелер тогбының проекциясы) 1 Геометриялық денелердің, олардың бөліктерінің үйлесімі туралы мағлұмат беружәне сызбаларды оқу ,орындау үшін оқушы білімін дамыту
Таза,сауатты сызба сызуға баулу
Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Аксонометриялық проекцияда геометриялық фигураларды сала алады. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
23 Нәрсенің төбесі, қабырғалары мен қырларының проекциясы. 1 Геометриялық денелердің, олардың төбесі, қырлары мен қабырғалары туралы мағлұмат беружәне сызбаларды оқу ,орындау үшін оқушы білімін дамыту
Таза,сауатты сызба сызуға баулу
Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қарапайым жазбасы бойынша нәрсенің пішінін талдауды біледі Формативті бағалау
(бас бармақ, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
24 Нәрсенің төбесі, қабырғалары мен қырларының проекциясы. 1 Геометриялық денелердің, олардың төбесі, қырлары мен қабырғалары туралы мағлұмат беружәне сызбаларды оқу ,орындау үшін оқушы білімін дамыту
Таза,сауатты сызба сызуға баулу
Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қарапайым жазбасы бойынша нәрсенің пішінін талдауды біледі Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
25 Нүктенің нәрсе бетіндегі проекциясын салу 1
Кесіндіде, жазық фигурада және дененің бетінде жатқан нүктелердің проекцияларын түсіруге, логикалық ойлауға қалыптастыру және оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.Мақсатына жетуге ұмтылдыру, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, өздігімен жұмыс істеуге, білімділікке тәрбиелеу.
Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қарапайым жазбасы бойынша нәрсенің пішінін талдауды біледі Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
26 Нүктенің нәрсе бетіндегі проекциясын салу 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Нәрсе бетіндегі нүктенің проекциясын таба алады. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
27 Берілген екі көрінісі бойынша нәрсенің үшінші көрінісін салу 1 Аксонометриялық проекциялар туралы біліктілігін арттыра отырып, ойлау дағдысын қалыптастырып, координаталар жүйесі туралы білімін дамыту.
Балалардың өзіндік шығармашылық ізденісін қалыптастыра келе тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Көріністер мен тіліктердің орындалуының негізгі ережелерін біледі. Формативті бағалау
(смайл, бас бармақ арқылы, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
28 Тесігі мен ойығы бар геометриялық денелер проекциялары 1

Тесігі мен ойығы бар геометриялық денелер тәсілдерін және олардың сызбаларын түсіруге үйрету, логикалық ойлауға қалыптастыру.
Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, пәнге деген
қызығушылығын арттыру.
Мақсатына жетуге ұмтылдыру, ұқыптылыққа,
ізденімпаздыққа, өздігімен жұмыс істеуге, білімділікке
тәрбиелеу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Көріністер мен тіліктердің орындалуының негізгі ережелерін біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
29 Геометриялық дене беттерінің жазбалары 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Геометриялық дене беттерінің жазбаларын орындай алады. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
30 Геометриялық дене беттерінің жазбалары 1 Оқушыларды геометриялық дене беттерінің жазбаларын жасауға үйрету, ой-өрісін, ойлау қабілетін, пәнге деген
қызығушылығын арттыру.
Ұқыптылыққа,
ізденімпаздыққа, өздігімен жұмыс істеуге, білімділікке
тәрбиелеу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Көріністер мен тіліктердің орындалуының негізгі ережелерін біледі. Формативті бағалау
(смайл арқылы,, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
31 Сызбада көріністердің орналасуы 1 Көріністер мен тіліктердің орындалуының негізгі ережелерімен таныстыру.
Оқушылардың шеберлігін,ойлау қабілетін, бейнелік ойлауын,
күрделі тетікбөлшектердің нақты көріністерін табуға,
логикалық шеберлігін дамыту Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Көріністер мен тіліктердің орындалуының негізгі ережелерін біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
32 Жергілікті көріністер 1 Жергілікті көріністер жайлы түсінік бере отырып, оқушылардың шеберлігін,ойлау қабілетін, бейнелік ойлауын,
күрделі тетікбөлшектердің нақты көріністерін табуға,
логикалық шеберлігін дамыту Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Көріністер мен тіліктердің орындалуының негізгі ережелерін біледі. Формативті бағалау
(бас бармақ, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
ІІІ тоқсан
33 Қима және оны орындау 1
Қималар туралы түсінік бере отырып, оңашаланған және қабаттасқан қималарды сызбаға түсіру.
Оқушылардың өздік жұмысын ұйымдастыру арқылы шығармашылық ізденіске баулу, сызбаны орындау қаблеттерін дамыту.

Оқушыларды ақпараттық сауаттылыққа, сызба орындауда ұқыптылыққа тәрбиелеу Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қималарды орындаудың негізгі ережелерін біледі Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
34 Қарапайым қиманы орындау 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қарапайым тетікбөлшектің эскизін және сызбасын орындау жүйелілігін біледі. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
35 Қарапайым тілікті белгілеу және орындау 1 Қарапайым тетікбөлшектің эскизін және сызбасын орындау барысындаОқушыларды ақпараттық сауаттылыққа, сызба орындауда ұқыптылыққа тәрбиелеу Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қарапайым тетікбөлшектің эскизін және сызбасын орындау жүйелілігін біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
36 Қарапайым тіліктерді орындау 1 Қарапайым тетікбөлшектің эскизін және сызбасын орындау барысында Оқушыларды ақпараттық сауаттылыққа, сызба орындауда ұқыптылыққа тәрбиелеу Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Қарапайым тетікбөлшектің эскизін және сызбасын орындау жүйелілігін біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт


37 Күрделі тіліктер 1
Оқушылардың тілік туралы түсінігін қалыптыстыра отырып графикалық білімдерін толықтыру;
Оқушылардың жаңа тақырып арқылы ой-өрісін, білімін, ойлау, есте сақтау қабілетін, назарын дамыту;
Адамгершілікке, ұқыптылыққа, еңбекке баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Күрделі тіліктердің эскизін және сызбасын орындау жүйелілігін біледі. Формативті бағалау (бас бармақ, стикер, шапалақ, доп арқылы топтың бағалауы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, үн таспа, маркер, флипчарт

38 Күрделі тіліктерді орындау 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Күрделі тіліктердің эскизін және сызбасын орындау жүйелілігін біледі. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, маркер, флипчарт

39 Көрініс пен тілікті біріктіру 1

Көріністің бөлігі мен тіліктің бөлігін біріктіру тәсілдерімен таныстыру. Жаттығуға арныалаған тапсырманы орындау барысында шыдамдылыққа, икемділіктерін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Эстетикалық талғамдылыққа тәрбиелеу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Күрделі тіліктердің эскизін және сызбасын орындау жүйелілігін біледі. Формативті бағалау
(бас бармақ, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
40 Көрініс пен тілікті біріктіру 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Күрделі тіліктердің эскизін және сызбасын орындау жүйелілігін біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
41 Тіліктерді аксонометрнялық проекцияда салу 1

Оқушылардың ой - өрісін, білімін дамыту, ойлау қабілетін дамыту.
Сызба мәдениеттілігіне тәрбиелеу, адамгершілікке, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу, еңбекке баулу. Эстетикалық тәрбие беру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Тіліктерді аксонометрнялық проекцияда сала алады. Формативті бағалау
(смайл, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
42 Аксонометриялық тілік 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Тіліктерді аксонометрнялық проекцияда сала алады. Формативті бағалау (бас бармақ, стикер, шапалақ, топтың бағалауы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
43 Бұйымдар туралы жалпы түсінік. Тетіктерді біріктіру туралы 1 Бұйымдар және тетіктерді білріктіру туралы жалпы түсінік беру. Сызбаларды оқу ,орындау үшін оқушы білімін дамыту
Таза,сауатты сызба сызуға тәрбиелеу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Біріктірулер түрлерін біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, түстер арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
44 Бұранданы кескіндеу және белгілеу 1 Оқушыларды бұранда және бұранданың негізгі параметрлерімен және белгілерімен таныстыру.
Сызбаларды орындау барысында графикалық білімдерін толықтыру, графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Бұранданың шартты кескінделуін және белгіленуін біледі. Формативті бағалау
(смайл арқылы, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
45 Тетіктерді біріктіру сызбалары 1

Бұрандалы ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер түрлерімен таныстыру. Сызбаларды орындау барысында графикалық білімдерін толықтыру, графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Тетіктерді біріктіру сызбаларын орындай алады. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
46 Ажырайтын біріктірулер 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Ажырайтын және ажырамайтын біріктіру түрлерін біледі. Формативті бағалау
(бас бармақ,, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
47 Ажырамайтын біріктірулер 1 Сызбаларды орындау барысында графикалық білімдерін толықтыру, графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Ажырайтын және ажырамайтын біріктіру түрлерін біледі. Формативті бағалау
(смайл, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, үн таспа, маркер, флипчарт

48 Ажырамайтын біріктірулерді орындау 1 Сызбаларды орындау барысында графикалық білімдерін толықтыру, графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Ажырайтын және ажырамайтын біріктіру түрлерін және орындау ережелерін біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, маркер, флипчарт

49 Құрастыру сызбалары туралы жалпы мәлімет 1 Құрастырмалы сызба жайлы жайлы мәлімет беру.
Графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрастыру сызбасының ерекшелігін, спецификасының арнауын, құрастыру сызбасын оқу және бөлшектеу ретін біледі. Формативті бағалау
(бас бармақ, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, үн таспа, маркер, флипчарт

50 Құрастыру сызбалары 1 Құрастырмалы сызбада сипаттамалық жұжатты дайындау жайлы жайлы мәлімет беру.
Графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрастыру сызбасының ерекшелігін, спецификасының арнауын, құрастыру сызбасын оқу және бөлшектеу ретін біледі. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, маркер, флипчарт

51 Қарапайым құрастыру сызбаларын оқу 1 Сызбаларды орындау барысында графикалық білімдерін толықтыру, графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрастыру сызбасының ерекшелігін, спецификасының арнауын, құрастыру сызбасын оқу және бөлшектеу ретін біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, үн таспа, маркер, флипчарт

52 Қарапайым құрастыру сызбалары 1 Сызбаларды орындау барысында графикалық білімдерін толықтыру, графикалық сауаттылығын,
ой - өрісін, білімін, ойлау қабілетін дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрастыру сызбасының ерекшелігін, спецификасының арнауын, құрастыру сызбасын оқу және бөлшектеу ретін біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, маркер, флипчарт

ІV тоқсан
53 Бөлшектеу 1

Бөлшектеу процесінің мән мағынасын түсіндіру. Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, пәнге деген
қызығушылығын арттыру.
Мақсатына жетуге ұмтылдыру, ұқыптылыққа,
ізденімпаздыққа, өздігімен жұмыс істеуге, білімділікке
тәрбиелеу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрастыру сызбасының ерекшелігін, спецификасының арнауын, құрастыру сызбасын оқу және бөлшектеу ретін біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
54 Бөлшектеу 1 Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрастыру сызбасының ерекшелігін, спецификасының арнауын, құрастыру сызбасын оқу және бөлшектеу ретін біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт


55 Эскиздердің атқаратын қызметі 1 Эскиз оның атқаратын қызметі жайлы түсінік беру, сызбадан айынмашылығын түсіндіру. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Модельдің және тетікбөлшектің комплексті сызбасындағы басты көрінісін, көріністердің тиімді санын таңдай алады. Формативті бағалау (бас бармақ, стикер, шапалақ, доп арқылы топтың бағалауы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, үн таспа, маркер, флипчарт

56 Эскиздердің орындалуы 1 Эскиз оның атқаратын қызметі жайлы түсінік беру, сызбадан айынмашылығын түсіндіру. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Модельдің және тетікбөлшектің комплексті сызбасындағы басты көрінісін, көріністердің тиімді санын таңдай алады. Формативті бағалау
(бағдаршам, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, маркер, флипчарт

Құрылыс және топография сызбаларының элементтері (6 сағат)
57 Құрылыс сызбаларының ерекшеліктері (ғиматарттың қас беті, жоспары, тілігі). 1 Құрылыс сызбаларын кескіндеу жайлы түсінік беру.
Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрылыс және топографиялық сызбаларының ерекшеліктерін, олардың машина жасау сызбаларынан айырмашылығын біледі. Формативті бағалау
(бас бармақ, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
58 Құрылыс сызбаларындағы шартты белгілер 1 Құрылыс сызбаларын кескіндеу жайлы түсінік беру.
Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрылыс және топографиялық сызбаларының ерекшеліктері мен шартты белгілерін біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, гүл түстері арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
59 Қарапайым құрылыс сызбалары 1 Қарапайым құрылыс сызбасының жоспарын оқуға үйрету. Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрылыс және топографиялық сызбаларының ерекшеліктерін, олардың машина жасау сызбаларынан айырмашылығын біледі. Формативті бағалау
(смайл, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
60 Қарапайым құрылыс сызбаларын оқу 1 Қарапайым құрылыс сызбасының жоспарын оқуға үйрету. Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Құрылыс және топографиялық сызбаларының ерекшеліктерін, олардың машина жасау сызбаларынан айырмашылығын біледі. Формативті бағалау (бас бармақ, стикер, шапалақ, топтың бағалауы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
61 Топографиялық сызулар 1 Топографиялық сысулардың қызметімен және шартты белгілерімен танысу.
Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Топографиялық сызбаларының ерекшеліктерін, олардың машина жасау сызбаларынан айырмашылығын біледі. Формативті бағалау
(Шапалақ, топтық бағалау, түстер арқылы, стикер, бағалау парағы) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
62 Топографиялық сызулардың элементтері 1 Топографиялық сызулардың элементтерімен және шартты белгілерімен танысу.
Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Топографиялық сызбаларының ерекшеліктерін, олардың машина жасау сызбаларынан айырмашылығын біледі. Формативті бағалау
(смайл арқылы, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, дайындамалар, бағалау парағы, маркер, флипчарт
Графикалық редакторындағы жұмыс негіздері (4 сағат)
63 Компьютердегі графикалық программалары туралы түсінік 1 Ақпарат туралы білімдерін дамыту
Қоршаған ортаны бағдарлауға , өз әрекеті туралы ойлануға , жоспарлауға тәрбиелеу. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Компьютерлік графикалық бағдарламада қарапайым графикалық пішіндердің сызбасын орындауды біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
64 Компьютердегі графикалық программалары 1 Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Компьютерлік графикалық бағдарламада қарапайым графикалық пішіндердің сызбасын орындауды біледі. Формативті бағалау
(бас бармақ,, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы, маркер, флипчарт
65 Графикалық редакторда сызбаны орындау 1 Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Компьютерлік графикалық бағдарламада қарапайым графикалық пішіндердің сызбасын орындауды біледі. Формативті бағалау
(смайл, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, үн таспа, маркер, флипчарт

66 Графикалфқ редакторда қарапайым тіліктің сызбасын орындау 1 Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Компьютерлік графикалық бағдарламада қарапайым графикалық пішіндердің сызбасын орындауды біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, маркер, флипчарт

Қорыту (2 сағат)
67 Қорытынды қайталау 1 Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Шығармашылық мазмұны бар есептерді шығарғанда алған білімдерді пайдалануды біледі. Қолдау, бір-бірін бағалау, смайл арқылы, қолпаштау ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Жұмыс парағы, үн таспа, маркер, флипчарт

68 Қорытынды 1 Практикалық әрекеттерді орындау барысында сауатты сызуға, логикалық ойлауға дамыту. Жеке,
жұппен, топпен жұмыс Шығармашылық мазмұны бар есептерді шығарғанда алған білімдерді пайдалануды біледі. Формативті бағалау
(бас бармақ,, стикер, қол шапалақ) ОмОЖТ, СТОү, ОҮБжОБ, ОмОАКТ, ТжДБО, ОЖЕСОжО, ОБжК. Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, маркер, флипчарт
Категория: Уроки | Добавил: meruertkasibaeva (21.05.2015) | Автор: Темиргалиев Дидар Тулеуович E
Просмотров: 7777 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика