Қарымсақова Аида Қалқабековна Информатика-математика пәні мұғалімі Мыңбаев ауылындағы орта мектеп Алматы облысы, Жамбыл ауданы Сабақтың тақырыбы: Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс. Графиктік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау), баспаға дайындау. Баспадан шығару. Сілтеме 7 сынып информатика оқулығы. Ғаламтор желісіндегі іздеу сайттары. Жалпы мақсаттар: Оқушылар топтық жұмыстар арқылы суреттің үзінділерін ерекшелеуді, суреттің үзінділерімен жұмыс түрлерін. Графиктік ақпаратты өңдеу баспаға дайындап, баспадан шығару жолдарын өз бетімен меңгеру Оқыту нәтижелері: Үзінділермен жасалатын іс-әрекеттерді үйрену; Графиктік ақпараттың көлемдік бейнесін көріп ауыстыру; Графиктік ақпаратты баспаға дайындап, жіберуді үйрену; Түйінді идеялар: • Суреттің үзінділерін ерекшелеуді және басқа да іс-әрекеттермен жұмыс жасауды үйренді; • Графиктік ақпараттарды өңдеуді; • Графиктік ақпараттарды баспаға жіберіп үйренді; Білу, тану 5 минут Мұғалімнің іс-әрекеті: Психологиялық ынтымақтастық атмосферасын құру; Топқа бөлу; Трек сызбалар арқылы ой тастау Оқушының іс-әрекеті: Ынтымақтастық атмосфера орнату; Үй тапсырмасын тексеріп, белгілеу; - Қарапайым графиктік редактор тақырыбындағы бақылау сұрақтарына жауап беру (жазбаша) - Жұпта, топта трек сызбаларға жауап беру арқщылы, оқулықты, ғаламтор желісін пайдаланып тақырыпты ашу;
Түсіну 10 минут Оқушыларға бағыт-бағдар беру; Жұптық, топтық жұмыстарды бақылау Графикалық редактор суреттерін қалай ерекшелейміз? Үзінді дегеніміз не? Үзінділермен қандай әрекеттер орындауға болады топта талқылап, қорғау Қолдану 15 минут - Практикалық жұмыстарын бақылау; Компьютерде практикалық жұмыс: Деңгейлік әр түрлі тапсырмалар орындау: - Құралдар тақтасындағы фигураларға байланысты үзінділермен әрекеттерді жасау; - Үзінділерді пайдаланып жаңа жылға сурет құрастыру; - Құжаттардың бейнесін көлемін өзгертіп, баспаға дайындау Жинақтау 5 минут Топтық жұмысты бақылау; Еркін талқылау әдісі арқылы тақырыпты жинақтау Үзінділермен жасалатын іс-әрекеттер пайдалы ма, жоқ па? Талдау 5 минут Жеке оқушыны, топтық ереженің орындалуын бақылау; Инсерт әдісі арқылы талдау Сұрақтар қарапайымнан күрделіге қарай өзгереді; Бағалау критерийлері 4 минут Өткен тақырып бойынша білім, білік дағдысы. Жаңа тақырыпты түсіну Практикада қолданылуы Тапсырманың эстетикалық орындалуы Бірін-бірі, топты шынайы формативті бағалау;
Оқуға арналған тапсырмалар: 1 минут Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс тақырыбындағы бақылау сұрақтарына жазбаша дайыналу. Қосымша тапсырма: 16 желтоқсан - Тәуелздік күніне сурет салып келу
|