Коптенова Лайла Усенхановна ,
Бастауыш сынып мұғалімі,
№2 Бадамша орта мектебі
Қарғалы ауданы,Ақтөбе облысы
Пәні Ана тілі 4 сынып
Тақырыбы Шыбын мен көбелек
Мақсаты: Шыбын мен көбелек мәтінінің идеясын
ашу, өз бетінше меңгеруге үйрену.
Тота бірлесе жұмыс істеу, сыни ойлауға үйрену.
АКТ бойынша жұмыс істеу.
Күтілетін нәтиже: -Әңгімені өз бетінше оқып,
мазмұнын ұғынады;
-Өз ойларын еркін жеткізе біледі;
-Адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;
-Қабілеттерін дамытады;
-АКТ-мен жұмыс жасайды;
-Сахналауды үйренеді;
Кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Бағалау
Көрнекіліктер
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут) Психологиялық тренинг өткізу
Топтарға бөледі.
Үй тапсырмасын тексеру. Табиғатқа саяхат жасау.
Оқушыларды 4 топқа бөлу.
1-топ Шыбындар
2-топ Аралар
3-топ Көбелектер
4-топ Масалар
Жасап әкелген буклеттері туралы айтады. Слайд-1
Қима көрнекіліктер
Қызығушылықты ояту
(3 минут) Ребус шешу тапсырылады Оқушылар слайд
арқылы ребусты шешеді (жаңа тақырыптың атын шығарады) Житон арқылы бағалау
Слайд-2
Мағынаны тану
(15 минут)
(15 минут) Мәтінді оқу тапсырылады
Мәтінді бөліктерге бөлу. Барлық топ оқушылары
мәтінді өз беттерінше оқиды.
1-топ Шыбынның мақтануы.
2-топ Көбелектің жауабы.
3-топ Көбелек пен шыбынға мінездеме беру.
4-топ Мәтінді сахналау.
Әр топ оқушылары өз жұмыстарын ортада қорғайды.
Топ басшысы бағалайды
2 жұлдыз,1 тілек арқылы бағалайды.
Слайд-3
Рефлексия
(10 минут) Оқушыларға эссе жазу тапсырылады 1-2
топ «Егер мен көбелек болсам»..........
3-4 топ «Егер мен шыбын болсам»........
Әр оқушы өз бетінше шағын эссе жазып, оны
қорғайды. Шапалақ арқылы мадақтау
Слайд-4
Қорытынды: Бағалау: Саған қай кейіпкер
көбірек ұнады? Оқушылар өздеріне ұнаған кейіпкерді айтып, гүлге немесе
вареньеге қонады.
Үйге тапсырма
Шыбын мен көбелектің әрекетіне баға беріп, өз
пікіріңді жазып кел.
|