|
Главная » 2014 » Февраль » 14 » Ағылшын тілі пәнінен сабақ әзірлемесі 5 сынып
12:10 Ағылшын тілі пәнінен сабақ әзірлемесі 5 сынып |
Ағылшын тілі пәнінен сабақ әзірлемесі 5 сынып Сабақтың тақырыбы:"My flat" Сабақтың білімділік мақсаты: өткен сабақтан алған мәліметтерді қайталау, нақтылау, меңгерген тақырыпты ұмытып қалуға жол бермеу, негізгі заңдылықтарды есте берік қалдыру. Қайталанатын тақырыптар: Лексикалық тақырып- бөлме аттарын және үй жиһаздарын қайталау, өз үйі, бөлмесі туралы айта білуге төселдіру. Грамматикалық тақырып- "there is/there are" құрылымдарын қайталау, бекіту. Сабақтың тәрбиелік мәні: ағылшын тіліне деген қызығушылық түғызу, топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Сабақтын дамытушылық мақсаты: оқушылардың танымын кеңейту, оқушының тез қабылдауына жол ашу, ағылшын тілінде өз пікірін айтуға төселдіру, ойлау қабілетін арттыру. Сабақтың түрі: Аралас- сабақ (қайталау- бекіту), сайыс- сабақ. Сабақ үстіндегі жұмыс түрлері: топтық жұмыс, фронтальді жұмыс. Сабақтың көрнекілігі: кеспелі карточкалар, бағалау таблосы,суреттер, анаграмма, сөзжұмбақ, бас қатырғыш, грамматикалық стенд. Сабақтың барысы: 1) Ұйымдастыру кезеңі. T---Cl T: Good morning, children!Im glad to see you! How are you? Who is on duty today?T---P What day is it today? What date is it today? O.K. Thank you. Sit down, please!
2) Brain storming. P1-P2-P3-P4 etc. T: Before starting our lesson lets play the game "Снежный ком", using the names of the rooms, furniture. Let' s start! Good! Thank you! 3)Сабақтың міндетін қою. T----Cl T: Today at the lesson we'll review the construction "There is/are". 4) Сыныпты 2 топқа бөлу: Оқушыларға екі түсті гүлдер таратылады. Сол гүлдерге өз есемдерін жазады . Кімге қандай түс келгеніне байланысты оқушылар екі топқа бөлінеді. Тоқ сары түсті гүлдермен- 1ші топ, жасыл түстілер 2- ші топ болады. T: Today we'll have a competition- lesson. That' s why I'll give you these flowers. You should be devided into two groups according to the colour of the flower. Now the pupils with orange flowers sit down together on the left side- you 'll be the 1st group and the pupils with green flowers sit down together on the right side- you' ll be the 2nd group. Now we may begin our competition. (әр топтың алдына нешінші топ екені жазылған парақ қою) Stages of the competition: Сайыс кезендері: 1. The Puzzle. Екі топқа бас қатырғыш таратылады . Әр топ соның ішінен 10 сөз тауып аудару керек. Сайыстың әр кезеңінде 1-ші болып және дұрыс жауап берген топ 5 ұпай, 2ші болып аяқтаған топ 4 ұпай алады. Нәтиже бағалау таблосына енгізіліп отырады. T: Listen to the task! Find and translate 10 words in this puzzle on the theme "Home"/ Try go down and across B A C A R P E T H P R O S O K L A C I F O O B E D B H C I K F N P R T E I T R E A P R T E I U E R A D I O Z R R C A L E N D A R E Y B C T O N F E
2. Анаграмма. Оқушылар адасқан әріптердi орнына қойып, бөлме аттарын құрып, аударады. T: the next stage of our competition is the anagram. Your aim is to rearrange the letters to find the words. Then translate a) dingninmoro- dining room b) chenkit- kitchen c) mebodor-bedroom d) thabomor-bathroom e) tysdu-study f) rcodriro-corridor 3.Келесі кезенде әр топтың оқушылары тақтаға шығып сөзжұмбақ шешіп, жиһаздардың жазылуын қайталайды. Т: The next stage you҆ll try the crossword on the blackboard. Come to the blackboard please. 4.Топтастыру. Әр топқа бір бөлме аты беріледі. Оқушылар сол бөлмеде болуы мүмкін, ойларына келген жиһаздарды топтастырып жазады. Т: This stage you should write all words you want which are suitable to this word. A bedroom A bed
5. Келесі кезеңде екі топқа әр түрлі сөздер жазылған кеспелі карточкалар берледі. Оқушылар грамматикалық стендті үлгі ретінде қолданып, кеспелі картокаларды дұрыс орнына қойып, there is/are құрылымдармен (+) (-) (?) сөйлемдер құрады. Т: The aim of the next stage is to put the words in the right order to make the affirmative, interrogative and negative sentences. You may use the examples on the blackboard to remember « there is/are». (+) There is a carpet on the floor (?) are there armchairs in the living room (-) there is not a sofa in the dining room 6.Бос орындарға There is немесе there are қойып толтыру. At this stage you should complete the questions and answers with there is or there are. Fill in is or are? А) ---there any charis? Yes, there ---- b) ----there any carpet? No. there ---- c) ----there a sofa? Yes, there ----. d) ----there any plants? Yes, there ----. е) ----there a fire? No. there ---- 7. Суретпен жұмыс: а) Монолог түрінде суретті сипаттау Б) Венн диаграммасы арқылы суреттегі екі бөлмені салыстыру. Т: а) At this stage you`ll work with this picture. Your 1st aim is to describe it in the monologue form using there is/there are. Choose your speaker. b) And now you are to compare the furniture in the living room and in the study. A living room both they have a study
8. Рефлексия кезеңінде өткен сабақ туралы еркін жазу тaпсырмасы беріледі. Оқушылар жазып отырғанша, мұғалім екі топтың таблодағы бағаларын санап қорытындылайды. Free writing. T: Well, children! Our competition is over and while I count your marks you`ll write everything you want about our lesson. f/e What do you know? What did you know? What do you want to know? Your likes and dislikes about the lesson. Etc. O.K. Read your free writing. Thank you. Sit down! 9.Сабақтың қорытындысы. Бағалау. Т: First of all l`d like to thank you for good work at the lesson. And now listen to the results of the competition: I give excellent marks to the-group, because this group is the winner with the score--. And good marks to the—group, their score is---. 10. Үйге тапсырма беру. Өз үйін сипаттау. Т: Write down your h/t. Your h/t is to describe your flat.
Крыкбесова Гульсара Ахметовна учитель английского языка КГУ СОШ№9 Павлодарская область г.Экибастуз разработка урока английского языка в 5 классе
|
Просмотров: 3624 |
Добавил: Gulsara2334
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|