Воскресенье, 22.12.2024, 10:02
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 400
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » 2014 » Апрель » 6 » Өрнектерді салыстыру.
16:09
Өрнектерді салыстыру.

Рустембекова Бубайра Айдарбекқызы

Қызылорда қаласы
№136 Т. Жүргенов атындағы мектеп – лицейдің
бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді салыстыру.
Сабақтың мақсаты: 1. Өрнектерді, өрнек пен сандарды салыстыра білуге үйрету.
2. Өткен сабақтан алған білім деңгейін кеңейте түсу. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.3.  Ұқыптылыққа, тапқырлыққа,қайырымдылыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі:  Дидактикалық материалдар.
Оқыту әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
                                Сабақтың мазмұны.
І.Ұйымдастыру.1 Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ІІ .Өткен сабақтардан алған білімін тексеру.1.«Орамал тастамақ»
7-1                4+2              7-3
4+3               6+1              6-5
6-3                6-6               5-1
7-2                2+3              3+0
4+1               7-2               3+3
2+5                7-0              6-2          
 «Хат келді» ойыны -Балалар хат келді.Кімнен екені белгісіз.Мына тапсырманы дұрыс орындасаңдар ,хаттың кімнен екені белгілі болады. Тапсырманы дұрыс орындап оқысыңдар,сиқырлы әріптер ашылады.
4*3+2т 5-3*2 у 7-1*6 қ
3+2*7а 2*5-4 ы Тауық деген сөз шығады.

ІІІ. Мақсат қою: «Тауық» туралы не білетіндерін сұрау.Ол қандай құстарға жатады? Қазір жылдың қай мезгілі ? Күн суытқанда құстар қайда ұшып кетеді? Әлемдегі ең кішкентай құсты білесіңдер ме? Бұл құс-«колибри»деп аталады. Ұз-ғы 5,7см-21,6см, салмағы 1,5-20г-дай. Сонымен балалар хатты жазған тауық екен. Хатты оқимын.
«Құрметті 1 «Б» сынып оқушылары! Маған көмектесіңіздер! Менің балапандарымды қу түлкі ұрлап әкетті. Балапандарымды түлкіден қайтарып алуға көмектесіңіздерші».
Түлкі қандай аң?(қу,айлакер) Одан балапандарды қайтару үшін бүгінгі сабақты мұқият түсіну керек. Әр тапсырманы дұрыс орындаған оқушы балапанды түлкіден құтқарады. Оқушыларды тақтаға шығарып мысал келтіру. (2+1*5-2)
Өрнектердің қай жағы артық,қай жағы кем? Кешегі сабақта сан мен өрнекті салыстырсақ, бүгінгі сабақта екі өрнекті салыстыруды үйренеміз.
ІҮ. Жаңа сабақтытүсіндіру:
4 көк дөңгелек 2жасыл дөңгелек 4+2,4 жасыл үшбұрыш 1көк үшбұрыш 4+1. Жазу4+2>4+1  
6 көк дөңгелектің 2-еуін алу 6-2,  6 жасыл үшбұрыштың 1-еуін алу 6-1 .
Жазу 6-2<6-1(Өрнек жазған оқушылар  балапанды тауықтың қасына қояды)

Ол үшін екі өрнектің де мәнін тауып аламыз.
1-мысал
4+2>4+1 6-2<6-1
3-2=2-17-4>4-3
Оқушыларға тағы бір мысал жаздыртып,оқыту,дәптерге жазу.
V.Оқулықпен жұмыс:
3-мысал (ауызша)Қалып қойған сандарды жазу.
«Көршіңді тап» 4 оқушыны шығару
□5□    7□5         4□6          0□2
Сергіту сәті:  
Әзіл есептер:
1. Бір қазақ қалаға бара жатыр еді, жолда үш танысы қарсы шықты. Қанша адам қалаға барды?(1)
2. Бір топ үйрек ұшып барады, олар барлығы бесеу. Біреуі жерге қонды, нешеуі қалады? (1-еуі, қалғаны ұшып кетеді.)
3. Үш май шам түнімен жанып тұр еді, біреуін сөндірсе, нешеуі қалады?(1-еуі, 2-еуі жанып кетеді)

4-мысал
Оқулықтан көшіру
3+1*3+2        3-1*3-2        3+0*3-0
3+2*3+1        3-2*3-1        3-0*3+0

ҮI. Ойлан,тап:
5+□>5         6-□<6         7>7-□
2+□<5-□ 4-□=□+1     7-□>3-□  
Рахмет деген сөз шығады.
ҮІI. Сабақты қортындылау:  Міне балалар,балапандарды түлкіден құтқардық.Сендерге тауық алғысын білдіруде.
Біз нені үйрендік?
Үйге тапсырма беру. Мадақтау

Просмотров: 1710 | Добавил: Kairat | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Архив записей
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика