Амиржанова Гульдана Каршыбаевна,
учитель информатики
в классах с казахским языком обучения
школы-гимназии № 8, г. Щучинск.
Сабақтың тақырыбы: PAINT графикалық редакторына
компьютерлік саяхат.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды PAINT графикалық редакторы тақырыбы бойынша оның құрылғылары,жұмыс істеу деңгейімен таныстыра отырып, алған білімдерін нығайтып тиянақтау, бір жүйеге келтіріп қорыту, теориялық білімдерін практикалық сабақтармен ұштастыру.
Дамытушылық: Тұлғаны дамыту, өз пікірін білдіру, тұла бойында өзін-өзі сыйлау идеясын дамыту.
Тәрбиелік:Өзіндік іс-әрекет дағдыны қалыптастыру, белсенділігі мен қызығушылығын, жұмыс істеу қабілетін арттыру, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру, дәлелдеу,компьютермен жұмыс.
Көрнекілік: Әр түрлі суреттер, үлестірмелі тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
- оқушылармен амандасу, түгендеу.
ә) оқушыларды екі топқа бөлу.
б) үй жұмысын тексеру.
Оқушылар көрсетілген суреттердің атауын айтып отырады.
- Қажет аймақтарды белгілеу.
- Белгілеу құралы.
- Өшіргіш (ластик).
- Құю (заливка).
- Түс таңдау.
- Масштаб.
- Қарындаш.
- Қылқалам (кисть).
- Бүріккіш (распилитель).
- Жазу.
- Сызық (линия).
- Қисық (кривая).
- Тік төртбұрыш (прямоугольник).
- Көпбұрыш (многоугольник).
- Эллипс.
- Доғал (скругленный прямоугольник).
Өткен тақырыппен байланыстыра отырып бүгін біз сайыс сабағын бастаймыз.Әр топта 10 оқушыдан, екі топқа бөлінеміз. Сайысымыздың шарты мынандай:
- «Топтар туралы» (өздерін таныстыру)
- «Бәйге» (сұрақ-жауап алу)
- «Полиглот» (тіл сауаттылығы)
- «Сен маған-мен саған» (екі топ бір-біріне сұрақ қояды)
- «Оратор» (компьютердің пайдасы мен зияны)
- «Тышқанды тазалау» (берілген құралдарды қолдану)
- «Кім жылдам?» (ДК-де сурет салу)
1-кезең: «Топтар туралы».
І-топтың аты «Монитор».
ІІ-топтың аты «Тышқан».
Әр топ өздерін таныстырады.
2-кезең: «Бәйге».
Екі топқа 7-сұрақтан қойылады.
«Тышқан» тобына қойылатын сұрақтар:
- Paint қандай редактор? (графикалық).
- Принтердің неше түрі бар? (3 түрі).
- ЭЕМ-нің неше буыны бар? (5 буыны).
- Экранда жыпылықтап тұратын тік сызықша (меңзер).
- Ақпаратты шығару құрылғысы (принтер).
- Морзе әліппесінде неше таңбалар бар? (нүкте,сызық).
- Суретті сақтау үшін қандай команда орындалады? (Файл Сохранить как ат беру
Сохранить).
«Монитор» тобына қойылатын сұрақтар:
- Принтердің түрлерін ата? (матрица,сия бүрккіш,лазерлік).
- Компьютердің жанына қойылатын өсімдік қандай? (кактус).
- Paint редакторын іске қосу амалы (іске қосу программалар стандартты Paint).
- Компьютердің миы дегеніміз не? (жүйелік блок).
- Ақпаратты енгізу құрылғысын ата? (пернетақта).
- Суретті ашу үшін қандай командалар орындалады? (файл открить).
- Enter пернесінің қызметі қандай? (бір жолдан екінші жолға ауысады).
3-кезең: «Полиглот».
Қазақ, орыс, ағылшын тілдерін қандай деңгейде білетіндіктерін тексеру үшін информатикадан термин сөздерін білдіретін суреттер көрсетіледі.
- Системный блок-Жүйелік блок-Susnem block.
- Мышь-тышқан-Mouse.
- Принтер-Баспа-Printer.
- Окна-Терезе-Windows.
- Алфавить+Әліппе-Alphabet.
- Монитор-Монитор-Monitor.
- Интернет-Интернет-Internet.
- Рабочий стол-Жұмыс үстелі-Desktop (work table).
- Флоппи диск-Иілгіш диск-Floppy disk 7.
4-кезең: «Сен маған-мен саған».
2-топ бір –біріне 10 сұрақтан қояды.
5-кезең «Оратор»
«Монитор» тобы компьютердің –зиянын, ал «Тышқан» тобы компьютердің пайдасын айтып береді.
6-кезең: Тышқанды тазалау.
Механикалық тышқанның кірленіп жүрмей қалған жағдайда не жасар едіңіз?
Ол үшін бізге 7 зат қажет. Табақтағы су, сабын, орамал, ақ бет, спирт, мақта, тышқан.
Жауабы: алдымен тышқаннаң шаригі аламыз, оны табақтағы суға жуып, орамалға сүртіп, ақ парақтың бетіне қоямыз. Тышқаннаң ішін спиртке малыған мақтамен сүртіп алып, жаңағы жуылған таза шарикті орнына салып ары қарай қолданамыз.
7-кезең: «Кім жылдам?».
Екі топ Paint программасында бүгінгі өткен фигураларды қолданып суреттер салады.
«Монитор» тобы- «Қыс бейнесі» суретін.
«Тышқан» тобы-«Жағалаудағы қайық» суретін.
Сабақты бекіту:
- Paint графикалық редакторын қалай іске қосамыз?
- Фигуралардың түрлерін ата?
- Бүрікіш құралын не үшін қолданамыз?
- Суретті қалай сақтаймыз?
- Программадан қалай шығамыз?
Үйге тапсырма: Paint графикалық редакторы.
Бағалау .
|