Воскресенье, 22.12.2024, 04:32
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 423
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » 2014 » Май » 31 » 6 санын қосу және азайту
17:02
6 санын қосу және азайту

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы,
Жосалы кенті
Омар Шораяқұлы атындағы
№ 30 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Айғараева Эльмира Мейрамқызы

Математика
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: 6 санын қосу және азайту

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:
Оқушыларға 6 қосу және азайту тәсілдерін ұғындыру, қосылғыштардың біреуі 6 болып келген жағдайдағы білімдерін жетілдіру.
Дамытушылық:
Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік:
Оқушыларды тез шешім қабылдай алуға, ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, ана тілі
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, плакаттар, кеспелер ,сызбалар, кестелер, цифрлар, ойындар, интербелсенді тақта.
Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі. Балалардың назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық жасау.
«1» дегенім- жаман баға, «2» дегенім – нашар баға,
Алады оны жаман бала. Інішегім нашарлама.
«3» дегенім – орта баға, «4» дегенім- жақсы баға,
Сапасы да орта ғана. Алады оны жақсы бала.
«5» дегенім – үздік баға, Оқитын бол үздік ғана.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Сұрақ: – Есеп неше бөліктен тұрады?
Үйге берілген есепті оқиды, есепті талдайды?
Үй тапсырмасын шығарады.
«Сандар сыры» 9- тақ сан, қөршілері 8 бен 10.
5- тақ сан, қөршілері 4 пен 6.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Қызығушылығын ояту.
Ү. Дәптермен жұмыс.
Күннің ретін, сабақтың тақырыбын жазу.
І Ү. Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс.
1 - мысал
Қосылғыштардың бірі 6 болатын қосындыларды жаз.
Азайтқышы 6 болатын айырмаларды жаз, мәндерін тап.
Ү. Сергіту сәті.
Презентацияда көрсетілген іс әрекеттерді қайталайды.
Оқулықпен жұмыс.
2- мысал. Кесіндіні өлшеп, салыстыру керек.
cм > см
см < см
Сұрақтар:
1. Кесінді дегеніміз не?
2. Кесіндінің ұзындығын немен өлшейміз?
3. Ұзындықтың өлшем бірліктерін ата. Оқулықпен жұмыс
№4. Сурет бойынша есептер құрастыру.
а) Ою туралы айту. ( оюдың 400 түрі бар, 4 топқа бөлінеді.)
ә) Оюды нелерден көруге болады? (көрпелерден, сандықтардан)
б) Рәміздердің қайсысында ою бар?
Шарты: - 7 , 3 ою Шешуі: 7+3=10
Сұрағы: - ? ою Жауабы: Барлығы 10 ою.
ХІ. Сабақты бекіту. « Кім жылдам ?»
Сандар құрамын қайталау арқылы сабақты бекіту
Бағалау.
Жиналған сәбіздерін санау арқылы оқушыларды бағалау
ХІІ. Үйге тапсырма: 4- мысал 128- бет.

Просмотров: 3457 | Добавил: Эми | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Архив записей
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика