Ғ. Сарбаев атындағы ОЖББМ – балабақша
шалқан
Култасова Шолпан Капизовна
«Қарлығаш» балабақшасының шағын орталық тәрбиешісі
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі:« Ертегілер еліне саяхат »
Тақырыбы: Шалқан
Мақсаты: балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін, жүріс-тұрысын талдауға, оларға қабылданған ережелерге сәйкес баға беруге үйрету.
Қолданылған көрнекілік құралдар: атрибуттар, хрестоматия.
Әдістемелік әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, ертегіні сахналау.
Алдын-ала жүргізілген жұмыстар: Бөлмені дайындау.
Блингавальды сыңары: шалқан -
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық
Ұйымдастырушылық ізденуші
Рефлексивті-түзетушілік
Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері:
Достар, достар, жүрсің қайда,
Бірге еді ғой жанымыз.
Көмек сұрап бір-бірінен
Жеңіп шықтық бәріміз
Кіріспе әңгіме.
-Балалар, бүгін біз оқу іс-әрекетінде «Шалқан» ертегісін алдымен оқып, одавн кейін мазмұнын талдап, әрбір бала осы ертегіні, өз ойларын, қаншалықты түсінгенін жеткізеді.
Ертегіні оқып беру.
Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.
-Балалар қандай кейіпкерлерді естеріңде сақтай алдыңдвар?
-Атай көмекке кімді шақырды?
-Әжей кімді шақырды?
-Немере қыз кімді шақырды?
-Күшік кімді шақырды?
-Сонымен, бәрі бірігіп не істеді?
-Ендеше, балалар, осы ертегідегі кейіпкерлердің атрибуттарын алып, ойынды сахналаймыз.
Ертегіні сахналау. Қорытындылау.
Қазақтың мақавл-мәтелдерін айтқыза отырып, оқу іс-әрекетін аяқтау.
«Жұмыла көтерген жүк жеңіл»
демекші, бірліктің арқасында шалқанды жұлып алды.
Жақсы бала еңбекшіл
Ер азамат болады
Қиындықты жеңсе кім,
Құшағы гүлге толады.
Еңбекшіл осындай
Болайықшы, досым-ай
Зейін қойып тыңдайды.
Балалардың жауабы
Әжейді
Немере қызды
Күшікті
Мысықты
Тышқанды
Рөлге бөлініп сахналайды.
Мұқият тыңдайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: ертегі мазмұнын
Қандай түсініктерді игерді: кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасауды.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: сахналау арқылы ертегіні көрсете білуді.
|