Қарағанды облысы Бұқаржырау ауданы Ақжар негізгі мектебінің математика пәні мұғалімі Касенова Дина Сериковна
Ашық сабақ Тақырыбы: «Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын қорытындылау»
Пәні: Алгебра Сыныбы: 8 Пән мұғалімі: Касенова Д.С. 2014-2015 оқу жылы Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын қорытындылау. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың квадрат теңдеу, келтірілген квадрат теңдеу және толымсыз квадрат теңдеулерді шеше білу бейімділіктерін одан әрі дамыту, алған білімдерін бекіту. Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлділікке және өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу. Сабактың типі: Жаңа сабақты түсіндіру, бекіту Сабақтың түрі: Аралас сабақ Сабактың әдісі: Түсіндірме, сұрақ-жауап, топтық жұмыс. Сабақтың көрнекілігі: оқулық, есептер жинағы, интерактивті және магнитті тақта, формулалар жазылған плакаттар. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі II. Танымдылық бөлім ( үй тапсырмасын тексеру) III. Сұрақ жауап IV. Біліктілік бөлім V. Үндемес ойыны ( тест 10 минут) VI. Қорытындылау VII. Үйге тапсырма VIII. Бағалау
ІІ. Танымдылық бөлім (үй тапсырмасын тексеру) . III. Сұрақ жауап I - топқа 1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу дейміз? Анықтама. ах2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мысал келтір. 3х2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. в 0, с 0
II –топқа 2.Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не? в немесе с немесе в мен с нолге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулер қалай жазылады? ах2+вх 0 (мұндағы с=0); ах2+с 0 (мұндағы в=0); ах2 0 (мұндағы в=0, с=0). мыс 12х-6=0 8х2 + 3 =0
№ 259. Теңдеудің түбірлерін табыңдар 1) 11х2 – 6х - 27 = 8х2 - 6х 2) 26 + 5у -0,5у2 = 2,5у2+26 11х2 –8х2 – 6х + 6х -27 = 0 -0,5у2- 2,5у2+5у+26-26=0 3х2 -27 = 0 3у2+5у=0 3х2 = 27 у(3у+5)=0 х2 = 9 у1=0 х= 3у+5=0 х1=3 3у =-5 х2=-3 у=- 3) -7х2 +13х+9=-19+13х 4) 21z+11=11+17z-5z2 -7х2 +13х-13х+9+19=0 15z2+21z+11-11=0 -7х2+28=0 5z2+4z=0 -7х2=-28 z(5z+4)=0 х2 =4 z1=0 х= (5z+4)=0 х1 =-2 5z=-4 х2=2 z2=-
IV. Біліктілік бөлім Оқулық пен жұмыс тапсырмалар беріледі. Оқушылар тақтаға орындайды.
I – топқа №260 (1) № 261 (1) № 262 (1) 1) 9х2-4=0 (х-5)2+4х-25=0 х2-х-2=0 9х2 =4 х2-10х+25+4х-25=0 х2=х+2 х= х2-6х=0 у=х2 у=х+2 х1= - х(х-6)=0 х-6=0 у1=1 у2=3 х2= х1=0 х2=6
II –топқа №260 (2) № 261 (2) № 262 (2) 5х2 - 20=0 (х+6)(х-7)=-х+7 х2-2х-3=0 5х2=20 х2-7х+6х-42+х-7=0 х2=2х+3 х2=4 х2-49=0 у=х2 х1, 2 = х2=49 у=1 х1=-2 х1,2 у=2х+3 х2 =2 х1=-7 у=5 х2=7 V. Үндемес ойыны ( тест 10 минут)
1. Жалпы кадрат теңдеудің формуласы А)* аx2 + bx + c = 0 x2 + px – q = 0 C) аx2 +bx = 0 D) аx2 + c = 0 2. Дискриминанттың формуласы: А) D = 4ac D = b2 + 4ac C) D = b – 4ac D)* D = b2 – 4ac
3. х2 + 6x – 7 = 0 теңдеуінің коэфиценттері мен бос мүшесін атаңдар. А) а = 0 , b = 6, c = – 7 B)* а = 1 , b = 6, c = – 7 C) а = 1 , b = –6, c = – 7 D) а = 1 , b = 6, c = 7
4. Егер с > 0, b > 0, D > 0, болса онда теңдеудің неше түбірі болады. А) бір түбірі В) екі теріс түбірі С) түбірі болмайды D)* екі оң түбірі
5. Теңдеуді аx2 + bx + c = 0 түрінде жазыңдар. х(2х – 3) = 5 – 4х. А)* 2x2 + x – 5 = 0 В) 2x2 – 2x – 5 = 0 С) 2x2 – 7x – 5 = 0 D) 2x2 – 2x + 5 = 0
6. Теңдеуді шешіңдер. 7х2 – 21х = 0. А) 0; 21 В)* 0; 3 С) 0; 7 Д) 0; – 7 7. х2 –10х2 + х = 0 теңдеуінің түбірі болатынын анықтаңдар. А) бір түбірі В) түбірі болмайды С)* екі түбірі D) үш түбірі
8. 4x2 – 9 =0 теңдеудің түбірлерін табыңдар. А)* C) D)
9. Теңдеуді шешіңдер: 5х2 – 6х + 1 = 0 A) B)* C) D) 10. Теңдеуді шешіңдер: 9x2 –14x +5 = 0 A) C) D)*
VI. Деңгейлік тапсырма (қима қағаз бен жұмыс) 3-минут I – деңгей Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер. 1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II –деңгей Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар. а=12, в = -4, с=0 III - деңгей Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар. 5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
VI. Қорытындылау бөлімі 5 минут 1.Квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтамыз? 2.ах2+вх 0 теңдеуі қалай аталады? 3.Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не? 4. Толымды және толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
VII. Үй тапсырма № 264 1 минут
VIII. Бағалау 2минут
|