Жунусова Жамила Зейнульевна,
География пәні мұғалімі,
Ө.Сахипов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі
Жәнібек ауданы Батыс Қазақстан облысы
« Әлемді география арқылы таны » танымдық ойын
.
Сабақ «Әлемді география арқылы таны» деп аталып сайыс түрінде өткізілді.Кештің білімділік – тәрбиелік міндеттері:
Елміздің нарықтық экономика жағдайындағы серпімді дамуында , бейбітшілік және әлеуметтік даму үшін күресте «Қазақстан - 2030» бағдарламасының орны туралы оқушылардың білімін дамыту.
Оқушылардың бойына өзінің Отанына деген мақтаныш сезімін туғызу, ұлттар арасындағы түсіністік сезімдеріне тәрбиелеу, ұлттық ар – намысын ояту.
І тур. «Бәйге»
1. Қазақстан Республикасының алғашқы президенті /Н.Ә.Назарбаев/
2. «Қазақстан – 2030» бағдарламасының кіріспесінде қандай ғұламалардың сөздері алынған /Вергилий, Гейне/.
3. «Кіріспе» бөлімі қазақтың қандай мақалымен басталған /Өткен күннен алыс жоқ, келер күннен жақын жоқ/.
4. «Қазақстан – 2030» бағдарламасы неше бөлімнен тұрады.
5. Еліміздің бүгінгі таңдағы 8 артықшылығын атаңыздар. /Еуразияның кіндігінде орналасуы, тәуелсіздігі, нарықтық экономика, саласындағы өзгеріс, адами ресурс, табиғи байлығы, жер, халықтың кең пейілділігі/.
6. Қазақстанның бөліп көрсетуге тұрарлық үш мүмкіндігі /материктегі орны, шетелдердің және донор ұйымдардың қолдауы, ауқымдану және ғылыми үрдіске еліміздің ілесуі/.
7.Бүгінгі дамуымыздағы келеңсіз сипаттарды атау /адамдар психологиясындағы өзгерістердің болуы, өндіріс көлемінің орташа болуы нашар басқару/.
8. 2030 жылы еліміз экономикасы дамып қандай деңгейге жетеді, немесе еліміздің дамуын қандай аңға теңейді? /барысқа/
9. Еліміз қол жеткізуі тиіс жеті басымдылықты ата /ұлттық қауіпсіздік, саяси тұрақтылық, халық денсаулығы мен білімі, энергетика ресурстары, инфрақұрылымы, кәсіби мемлекет/.
10. «Қазақстан - 2030» бағдарламасында көрсетілген инфрақұрылымды дамыту жоспарында көрсетілгендерді ата.
ІІ тур. «Полиглот»
Ел дамуындағы 2030 жылдарға дейінгі кезеңде ел экономикасы сүйенетін шикізат /мұнай, нефть/.
Ел экономикасының даму бағытын ұйымдастыру басты қажетті зат /білім, образование/.
Ел дамуында ұзақ мерзімді басылымдықта алғашқы орынға қойылған мәселе./қорғаныс, оборона/.
ІІІ тур. «Жанды сұрақтар» бөлімінде әр түрлі пән мұғалімдері өз бағыттары бойынша сұрақтар қойып, оқушылардың жалпы білімін тексереді.
ІV – тур. «Егер мен...»
Мұнда ең көп ұпай жинаған екі оқушы « 2030 жылға қарай мен Қазақстанды қалай елестетемін» тақырыбында сайысады.
V. тур . « Шешендік жарыс »
Мұнда оқушылар «Шешендік инвестицияның пайдасы мен зияны» тақырыбында сайысады .
«Жанды сұрақтар» бөлімінде қойылған сұрақтар.
Тарихшы: «Қазақстан - 2030» стратегиялық бағдарламасында «Еліміздің ешқандай жауы жоқ» деп көрсетілген. Оның бұлай оқытылу себебі не?
Биолог: нарықтық экономикаға өтпелі кезеңінен қатты соққы жеген ауыл шаруашылығын көтерудің қандай жолдарын ұсынасың оқушының пікірін, ойын тыңдау.
3.Географ: « Әр дәуірдің өз міндеті бар ? ( Гейне ). Бағдарламада бүгінгі таңдағы ел экономикасындағы дамуы үшін қандай бағдар ұсынылды ?
VІ .Кешті қорытындылау .
|