Сынып: 9
Күні: 02.09.2014
№ Сабақ кезеңі Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушылардың іс - әрекеті Уақыт
1. Ұйымдастыру кезеңі Қарсы алу, кабинеттегі жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасынан қысқаша нұсқау. Қажетті керек – жарақтар тізбегі Қажетті керек – жарақтарды күнделікке жазу. 2-3мин
2. Кіріспе сабақ Оқулықпен, жұмыс дәптерімен қалай жұмыс істеуді көрсету Әр түрлі топтама сұрақтарды: жаңа терминдерді құрылымдық – қисынды сызбанұсқаларды, сарамандық және зертханалық жұмыстарды т.б өз бетімен табу. 4-5 мин
3. Жаңа білімді игеру Тармақтар бойынша әңгіме:
1. Оқылатын пәннің маңызы және ерекшеліктері
2. Тіршілік жаратылымдарының деңгейлері. Тақтада сурет сызбанұсқа.
Жалпы сұрақ: «Биология ғылымының қай бөлімін білесіздер және олар қай деңгейлерді зерттейді?»
Ғылым атауларын деңгейлердің қарама – қарсысына жазып қоямыз. 1. Тындап отыру.
2. Деңгейлер тәртібін дәптерге қысқаша жазу. Анатомия, ботаника, т.б. салаларда базалық білім маңызын арттыруға арналған әңгімеге қатысы 5-7мин
3. Биология әдістері және олардың ерекшеліктері Әдістерді тындап, жазу. 2-3мин
4. Тіршілік қасиеттері туралы әңгіме.
Жалпы сұрақ: «Тіршіліктің өліден айырмашылығы неде?» Әңгімеге қатысу 5-7мин
4. Бірінші пысықтау 1. Оқулықпен ұйымдастыру жұмысы – оқу, тармақтарды көшіріп жазу, нашар оқитын оқушыларға қысқаша сипаттама беру 1. Оқулық мәтінімен дербес жұмыс істеу 5-6 мин
5. Екінші пысықтау 1. Тез жауап беруді ұйымдастыру - шағын құрамбөлікті топтарда немесе жұптарда өзара сұрақ – жауап ұйымдастыру 1. Тірлік жаратылым деңгейлері мен қасиеттері бойынша өзара сұрақ – жауап. Желеу боларлық өзара баға қою. 10-12мин
6. Қорытынды жасау Сабақты және үйге берілген тапсырмаларды қорытындылау 3-5мин
|