|
қатынас ыдыстар
Сабақтың тақырыбы : Қатынас ыдыстар Сабақтың мақсаты: Қатынас ыдыстар туралы өз ой-пікірін жүйелеуі мен дамытуы,ақпаратты синтездеу қабілетін қалыптастыру,бағалау тәсілдерінің әділдігін үйрету. Сабақтың міндеттері: • Білімдік: Оқушының білімін жүйелеу,ойлау қабілетін арттыру ,бағалауды үйрету. • Дамытушылық: Есте сақтау қабілетін арттыру,қызығушылығын ояту, сыни тұрғыдан ойлау қдағдыларын жетілдіру. • Тәрбиелік : Өзін-өзі құрметтеу,сыйластық қарым-қатынас орнату,шыншылдыққа баулу. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта ,оқулық, суреттер,бағалау парағы ,кесте, маркерлер . Сабақтың әдіс –тәсілдері: сыни тұрғыдан ойлау ,диалог, семантикалық кесте,эстафеталық білім картасы,сұрақ-жауап,тапсырмалар. Сабақтың барысы. • Ұйымдастыру кезеңі. 1. Амандасу 2.Түгендеу 3.Психологиялық дайындық. Үй жұмысын сұрау: диалогтік оқыту.
Есте сақтау қабілетін арттыру.
АКТ
Бір-біріне беріп тексеріп өздері бағалайды. Кіріспе мотивациялық кезең.Сыныптың ахуалын смайлик арқылы анықтаймын. 1. Екі ыдыс берілген : оның біреуіне су ,екіншісіне керосин құйылған. Ол сұйықтардың деңгейлері бірдей болса, ыдыс табанына түсетін қысым бірдей ме? 2. Сұйықтар мен газдарға болатын қысым формуласын жаз. 3. Неліктен газдың қысымы сығылғанда артады ,ал ұлғайғанда кемиді? 4. Сығылған газдарды неге арнаулы баллондарда сақтайды? 5. №22 (1) Эстафеталық білім картасын толтыр. Физикалық ұғым Белгіленуі , Мате.өрнегі Заттың күйлері үшін Өлшем бірлігі Қысым P=F/S P=ρgh Қатты Сұйық,газ Па 1кПа 1МПа Тұсау кесер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Проблемалық сұрақ: Бұл қандай заттар?(үстелдің үстінде шәйнек ,құмыра, стакан) Бұл заттардағы сұйықтың деңгейлері қандай?Бір-біріне қандай айырмашылығы бар? Жаңа білімді меңгерту. Есте сақтау . «Қалай оқу керектігін үйрену» Мағынаны тану 1-топ : INSERT тәсілі арқылы топтастыру 2-топ : Джиксо тісілі арқылы баяндау. Баяндамашы,таймспикер, бақылаушы. Түсіну «Диалог арқылы оқыту» Тақырып бойынша сұрақ дайындау. 1. Қатынас ыдыстарға үйде қандай ыдыстар жатады? 2. Сұйық бағанының қысымы неге байланысты? Р=ϸgh Қолдану 1-топ.110- суретте кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы сұйық деңгейі бірдей. Р₁ = Р₂ , ϸ₁gh₁ =ϸ₂gh₂ ; 2-топ. 111-суретте ыдыстың тармағына әр түрлі сұйық құйылған жағдайда тепе-теңдік қалыпта тұрмайды.Қысымдары тең болғанда ,ρ үлкен сұйық баңанының биіктігі тығыздығы аз сұйық бағанының биіктігінен кем болады. h₁/h₂=ϸ₂/ϸ₁ -қатынас ыдыстардағы әртекті сұйық бағанының биіктігі олардың тығыздықтарына кері пропорционал.
Талдау
«Талантты және дарынды балаларды оқыту» №8(Б). Қалыпты атмосфералық қысымға тең болуы үшін, керосин бағанының биіктігі қандай болуы керек? (760 мм.сын. бағ.=1*10⁵ Па) №9 (А). Бірдей үш ыдысқа деңгейлері бірдей су,спирт,бензин құйылған.Олардың ыдыс түбіне түсіретін қысымдары бірдей ме? №12(Б). Қатынас ыдыстарда сынап және су бар. Су бағанының биіктігі 68 см. Сынап бірдей деңгейде болуы үшін,қатынас ыдыстардың сол жақ тармағына қандай биіктікте керосин құю керек?
Жинақтау
Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Венн диаграммасы айырмашылығы айырмашылығы
№646.
Бағалау «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау».
Үйге:§48.№647. Бағалау парағы Аты-жөні Үй жұмысы Тапсырмалар Жиынтық баға
Рефлексия .
|
Категория: Уроки | Добавил: айка1979 (19.12.2014)
| Автор: Кусаинова Бакытжан Советовна E
|
Просмотров: 2673
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|