|
Чарльз Дарвин және оның пайда болу теориялары
Қысқа мерзімді жоспар Т.А.Ә Жұмыс орны К.О. Жаныспаева «Молодежный кентінің №23 ОМ» КММ Пән: биология Сынып:9 «Г» Сабақтың тақырыбы: Чарльз Дарвин және оның пайда болу теориялары Жалпы мақсаты: Оқушылар танымдық қабілеттерін дамыта айналадағы құбылыстарды байқайды, салыстыра алады және талдай біледі.
Міндеттері: - топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылық пен жұмыс істеу қабілеті артады. - өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасайды.
Күтілетін нәтиже - топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталды,шығармашылық пенжұмыс істеу қабілеті артты. - өзіндік ой қорытуға,тұжырымжасады.
Жетістік критерийлері: Түйінді ой: Нақты ойлау арқылы ой қорыту Қосымша әдебиеттер: Биология оқулығы,2013 «Атамұра» Wikipedia онлайн ресурсы
Сабақ кезеңдері: Уақыт Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті Бағалау Ресурстар Формативті Суммативті 2мин Ұйымдастыру кезеңі Сыныптаынтымақтастықатмосферасынұйымдастыру Оқушылар құрал – жабдықтарын дайындайды. Жақсы! - - 2 мин Топқабөлу «Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді...» (алғырлар,белсенділер) тренингі арқылы топқа бөлемін. Оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әртүрлі қасиеттері жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, қасиеттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады) Топқа бөлінеді. Бәрікелді! - парақшалар 10мин «Миға шабуыл» әдісі
Диологтық оқыту (сұрақ – жауап, зерттеушілік сұрақтар) 1. Биологиялық прогресс пен регрестің эволюциядағы ролі қандай? Сұрақ: Австралияға әкелінген қояндар жаулары болмағандықтан, тез көбейе бастайды. Сөйтіп олардың саны арта түседі. Бұл ненің мысалы? (биологиялық прогресс). 2. Эволюциялық ілімнің адамның практикалық іс - әрекеті үшін маңызы қандай? Сұрақ: Өсімдіктер селекциясында қандай әдістер қолданылады? Жауап: Сұрыптау, будандастыру, жасанды мутагенез. Сұрақ: Қазақстанда жануарлардың мысалы қойдың қандай қол тұқымдары алынды? Арқар - меринос. Еділбай қойы. Қазақтың биязы жүнді қойы. Оқушыларжалпы сыныппен сұрақтарға жауап береді. Тамаша! - Интербелсенді тақта 10мин «Ойлан – жұптас – талқыла!» 2 топқа зерттеушілік сұрақ (сыни әрі сындарлы) беріледі. Дарвиннің тіршілік үшін күрестің үш түріне мысал келтіру 1.Түраралық 2.Түрішілік 3.Сыртқы ортаның қолайсыз жағдайларына қарсы күрес Жұптасып, топтасып, жұмысі стейді, әр оқушы өзойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді.
«Жұлдыз» «Төртбұрыш» «Үшбұрыш» фигуралары арқылы
- Фигуралары бар парақшалар, А4 парағы Маркер Ұялы телефон
10мин Қорытынды. Аяқталмаған сөйлемді аяқтау (барлық топқа) 1. Эволюцияның қозғаушы күштерінің тұрақты әрекетінің нәтижесінде...... Жауап – жаңа түрлер түзіледі. 2. Көртышқанның топырақта тіршілік етуге бейімделуі..... Жауап – эволюцияның нәтижесі. 3. Әр түрлі тереңдікте бір су қоймаларында тіршілік ететін алабұғаның әр түрлі түрлерінің пайда болу тәсілі.... Жауап – экологиялық түр түзілу. 4. Жорғалаушылар мен құстардың белгілеріне ие археоптерикс -.... Жауап - өтпелі форма. 5. Ертедегі аңтісті кесірткелерден сүтқоректілердің пайда болуымен сипатталатын тарихи даму..... Жауап - макроэволюция 6...... әсерінен жаңа мутациялары бар даралар сақталады. Жауап – қозғаушы сұрыптаудың 7. Бунақденелілер класының пайда болуына әкеліп соқтырған эволюция бағыты – Жауап: ароморфоз 8. Ж. Ламарк бойынша эволюцияда негізгі роль атқаратын – Сыртқы орта әсерінен болатын өзгергіштік 9. Бір алқаптағы бидай арасындағы жарық, ылғал үшін күрес тіршілік үшін..... Жауап: түрішілік күрес. 10. Палеонтология -.... Жауап ертедегі өліп біткен организмдердің қазба қалдықтарын зерттейтін ғылым. Терминдермен түсіндіреді, пайда зиянын айтады.
Жақсы! - Маркер Флипчарт Кескін суреттер
5 мин Рефлексия. «ББҮ» стратегиясы
Білемін Білдім Білгім келеді
Өзін – өзі бағалау Топ басшысы бағалайды Таратпа парақшалар, Бағалау парағы
Қысқа мерзімді жоспар
Географиялық таралу және эволюция (9 сынып)
|
Категория: Уроки | Добавил: kumbat2787 (02.05.2015)
| Автор: Жаныспаева Кымбат Омиртаевна E
|
Просмотров: 2172
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|