Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы
Жалпы білім беретін Т.Жароков атындағы орта мектебінің
ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі
НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА
«Тоқсан жастағы тарлан» М.Жолдасбеков
Пәні
Әдебиеттік оқу
4 сынып
Сабақтың тақырыбы:
«Тоқсан жастағы тарлан» М.Жолдасбеков
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
1.Өнер адамдары туралы түсініктерін кеңейту.
2 . Сын тұрғысынан ойлау арқылы сөйлеу тілдерін дамыту
3 Кенен Әзірбаев және оның өмірі туралы, әннің құдіреті туралы мағлұматтар беру.
5. «Бозторғай» әнін тыңдату арқылы ән өнеріне деген қызығушылықтарын дамыту
Сілтеме:
1.Әдебиеттік оқу З.Муфтибекова, П.Қ.Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл
2.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-45 бет
3. «Бастауыш сынып» журналы №1 2009 ж
4.Бағдарлама ІІ деңгей 24-25 бет
Сабақта туындаған негізгі идеялар:
1. Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады.
2. Тапсырмалар орындау арқылы сын тұрғысынан ойлаулары дамиды.
3.Түртіп алу арқылы таныс емес сөздердің мағынасын сұрап біледі, түсінеді.
4. Тілек сөздерді тауып, жаттайды.
5. Кененді сипаттаған сөздерді табады, теңеудің мағынасын түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар:
1. К.Әзірбаевтың портреті портреті
2. Слайдтар. К.Әзірбаевтың өмірбаяны, шығармашылығы)
Қолданылған модульдер:
1.Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
2.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
3. АКТ-ны пайдалану
4. Оқушыларды зерттеу тәсілі
Оқыту әдістері:
СТО
Блум таксономиясы
Жеке жұмыс
2. Топтық жұмыс
уақыт
Сабақ
барысы
Міндеттері
Мұғалімнің
әрекеті
Оқушының әрекеті
Интеракция
Әдіс-тәсілдер
2 мин
Ұйымдастыру
бөлімі
Психология-лық ахуал орнату. Сабаққа дайындық-тарын тексеру
Амандасу. Оқушыларды түгендеу. «Сәлем саған, алтын күн» сәлемдесу сәтімен сабақты бастау Алдын-ала дайындалған саз аспаптарының атау-ларын суыра отырып, топтарға бөлу
(5 оқушыдан 4 топ)
Амандасады. «Сәлем саған, алтын күн» сә-лемдесуімен қимыл-дар жасайды. Алдын-ала дайындалған саз аспаптарының атаула-рымен «Домбыра», «Қобыз», «Жетіген», «Сазсырнай», болып 4 топқа бөлінеді.
Ауызша сұрақтар қою
СТО (Миға шабуыл)
3 мин
5 мин
10 мин
2 мин
8мин
3мин
6 мин
3 мин
3мин
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа түсу
«Ой қозғау»
«Мағынаны тану»
Мәтінмен жұмыс
Сергіту сәті
Қорыту
Рефлексия
Тақырыптың атын және мақсатын анықтау
1-тапсырма
2-тапсырма
«Бозторғай»
әнін тыңдату
3- тапсырма
5- тапсырма
6- тапсырма
Рефлексия парағын толтыру
Әр топқа тапсырма: топтан 1оқушы шығып, өлеңді мәнерлеп оқып береді және тағы 1 оқушы ұнатып жаттап келген өлең шумақтарын жатқа айтады. Қол белгісімен бағалату.
Әр топқа шағын мәтіндер беру:
1-топ:
Дәулеткерей Шығайұлы
2-топ:
Құрманғазы Сағырбайұлы
3-топ: Дина Нұрпейісова
4-топ: Кенен Әзірбаев
Құрылған постерлер бойынша «Бозторғай»
кімнің әні екенін сұрау.
Мәтінді 4 бөлімге бөлімге бөліп, топтарға беру;
Мәтінді сахналау керектігін түсіндіреді.
1-топқа: Кенен- Біржан
2-топқа: Балалар мен Кенен
3-топқа: Әймен бай мен Кенен
4-топқа:Кенен мен балалар
Сөздік жұмысын жүргізу, мағынасын түсіндіру
Мәтіндегі негізгі ойды сұрау
Топтарға тапсырмалар тарату:
1-топ: Кенен ақынның балалақ шағы
2-топ: Қиыншылық кезеңдегі кішкентай Кененнің бойынан байқалған қасиеттер
3-топ: Бала Кененнің Әймен биге ұнамауы
4-топ: Кенен ақынның балаларға айтқан тілек сөзі
1оқушы шығып, өлеңді мәнерлеп оқып береді және тағы 1 оқушы ұнатып жаттап келген өлең шумақтарын жатқа айтады..
Әр топ өздеріне бе-рілген күйші-компо-зиторлар туралы мә-тінді оқып, сол бойынша постерлер қорғайды.
Мысалы:
Дина
Әннің мәтінмен сәйкес келетін тұсын тауып оқиды.
Мәтінді оқиды, танысады.
Мәтінді сахналайды.
Оқушылар топ болып оқығандарын сахналайды.
Сөздерді қалай түсінетіндерін айтады, дәптерлеріне көшіріп жазады.
Әр топ өз ойларын айтады және оны қорғайды.
Топтар тапсырмаларын өз сөздерімен қорытады.
Өздері 1топ келесісімен жалғаса отырып , қол белгісімен бағалайды
Постер қорғауға ұмтылыс білдіру арқылы көшбас-шылыққа бейімделеді.
Әділ бағалауды үйренеді.
тауып оқуға бейімделеді
Оқушылар рольге енуге бар ынтасын салады,мәтіндегі кейбір сөздерді өңдеп, өз сөздерімен айтуға тырысады,бір-біріне кеңес береді, өз алдына мақсат қояды, алынған нәтижелерді қадағалайды,
Тағы басқа балама сөздер іздейді, ізденеді.
Балалар бір-біріне сенім білдіреді, тапсырманы орындай отырып, көз алдарына елестетеді.
Сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағына түсіреді
Әр топтың жұмысын қол шапалақтау арқылы бағалау.
«Рольдік ойын»
Дескриптор жазылған алдын-ала дайындалған парақпен бағалайды.
«түртіп алу» стратегиясы
Тапсырмамен жұмыс бары-сында өздігі-нен бағытта-лушылығы байқалады
|