|
“Денсаулык еліне саяхат”.
| 19.01.2013, 22:59 |
Ардак Сыздыкова "Денсаулык еліне саяхат”. Мақсаты: Білімдеріңді бекіту. Өткенді ажырату, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Сауатты жазуға, ұқыпты болуға тәрбиелеу. Сабақ түрі: Аралас сабақ. Әдіс тәсілдері: оқу, жазу, реферат, ойын. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Мәнерлеп оқу 5 минут. Психологиялық дайындық: Кел балалар ойнайық, ойнайықта ойлайық Шеңбер құрып тұрайық, Шеңбер құрып тұрғасын, алақанды ұрайық Он жақтағы балаға, сол жақтағы балаға (3 рет) Жоғары, төмен қарайық орнымызды табайық. Бүгін қайталау қайталау сабағы "Денсаулык еліне саяхат”. Мақсатпен танысу. Бүгін біз Әсет пен Наркез екеуімен сапарға шығамыз. Алдымен "тілек шоғу” күн сәулесі (жол болсын, ақ жол тілеймін, сапарын оң болсын, сапарын сәтті болсын). Алдарындағы кесте бағалауға берілген, әр тапсырмаға бағаны өздерін қоясыңдар. Жұлдыз- 5, Төртбұрыш- 4, үш бұрыш- 3, дөңгелек- 2 1 тапсырма. Жұмбақшалмен кездесу Оқушыларға карточка берем ауызша есептер шығарады. Сапарымызды жалғастырайық. 2. Ағынды су машақаты Әсет өзеннен суды ішті, іші ауырды. Неге іші ауырды? Қандай су ішуге болады? (балалар жауабы) Сіздерге тапсырма, фигуралардың периметрін тауып алу керек (әр оқушыға тапсырма беріледі). Орындалған ьапсырма тексеріледі, оқушылар бағалайды. 3. Жуылмаған жемістер әлегі Кесте толтыру Микробтар жуылмаған жемістер мен көкеністерде көп болады, сондықтан оларды жумай жеуге болмайды. Зиянды микробтардың адам ағзасына түсер долдары. 4. Тамақтану да талғампаздықты қажет етеді Есептер шығару, оқулықтан 3 тапсырма. Сергіту сәті: 1, 2, 3 біз жинаймыз күш, Әйнектерді ашамыз 1,2,3 отырмыз тып тыныш 5. Пепси кола, спрайт сусындардың құрамында адам денсаулығына зиян келтіретін түрлі қосындылар, бояулар бар. Олар бауыр, асқазан ауруларын туғызады. Пайдалы: жеміс- жидек, көкөністер, сүт тағамдары, ет, балық т.б. 6. Жасыл орман- жан саясы Орманда айқалауға, қатты сөйлесуге, от жағуға, ластауға, қоқыстарды тастап кетуге болмайды. Демалған жерлрінді кетерде жинастырып кетіңдер. Сурет бойынша Әсеттің жағымды және жағымсыз қылықтарын атандар (оқушылар жауабы) Есепте: (4+5)+2 (17-10)+5 12-(3+4) 5+(10-9) 6+(18-8) 19- (4+5) 11-(7-2) (10+5)-5 Бағалары кестеге қойылады. 7. Денсаулық еліне жеттік (оқушылар өлең айтады) Оқу үшін мектепте, Ашу үшін тәбет те, Құру үшін сен сауық Керек жақсы денсаулық Алихан: Денсаулық- ол шыныққан Барлық дене мүшесі. Денсаулық- ол тыныққан, Жүйке- тамыр жүйесі. Ернияз: Денсаулық- ол күлуің, Көңіл- күйің жадырай. Салтанат: Денсаулық- ол жүруің, Ешбір жерін ауырмай. Азина: Болар барлық мүшен сау, Жүрсе жылдар бойында. Баяндалған осынау Ережелер ойында. Рамазан: Басты байлық- денсаулық Бабаң айтқан даналық, Сақта жолын сен тауып, Ол үшін көп қозғалып. Әр оқушы бағарыларын айтады. Үй тапсырмасы беріледі. Рефлексия келбетті бояу. Қорытынды. Мадақтау.Бағалау
"Қай сөзбен тіркестірем?” Ойын. Долы, үскірік, қаһарлы, ақ түтек, күрпілдек. Табиғат құбылысы атауымен тіркестіріп (долы дауыл, үскірік жел, қаһарлы суық, ақ түтек боран, күрпілдек қар). Сөйлемде қай сөз жоқ? .......... тепті балалар. .......... жатыр қомданып. .......... бер балдырған. .......... денен сомданып. (шынықсын, зымырай, құсша, маңғы).
|
Категория: Физика и математика | Добавил: Kairat
|
Просмотров: 1875 | Загрузок: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|