|
В категории материалов: 22 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Сабақтың тақырыбы: Unit 1. Travelling. Step 5. Tourism. Marco Polo. Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жаңа сөздерді контекстен оқып түсінуге және түсініктемесін беруге үйрету. Туризм туралы түсініктерін молайту. Жаттығулар орындау арқылы білімін шыңдау. Оқушының өздігінен жұмыс істеуіне мүмкіндік тудыра отырып, пәнге, тілге деген қызығушылығын арттыру. |
Краткосрочный план серии последовательных уроков урока английского языка в 6 классе |
«Повышение познавательной активности учащихся через применение стратегий критического мышления» |
Английский вокруг нас
Авторы: Кретов Дмитрий, 2 «Г» класс
Нургалиев Таир, 2 «Г» класс
Научный руководитель: Турганбаева Анара Зейнуллаевна
Учитель английского языка
ГУ «Средняя школа №35» |
ЗКО, г.Уральск, СОШ№1
учитель английского языка
Ихсанова Альбина Бауыржановна. |
Мақсаты; Оқушыларға Қазақстан республикасындағы білім беру жүйесі туралы мағлұмат беру. Міндеттері: оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту. Таұырып бойынша алған білімдері арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту. Сөйлем немесе әңгіме құрау, ұжыммен жұмыс істеу, екінші бір адамның сөзін мұқият тыңдауға, оған дұрыс, толық жауап беру дағдысын қалыптастыру. Көрнекілігі: интербелсенді тақтада слайдтар, тақырыптық тапсырмалар, сөздік, карточкалар. Сабақтың түрі: аралас сабақ Әдісі: топтық, жұптық жұмыс, тапсырмалар орындау |
Сағатжанова Айгүл Дәулеткелдіқызы
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Үлкеншыған орта мектебі
Панфилов ауданы Алматы облысы
Сабақ тақырыбы: Step5. What should you do to keep fit? |
данная презентация знакомит учащихся 9 класса с творчеством знаменитого художника Абильхана Кастеева. Можно использовать на уроках при изучении тем "Museums" или "Outstanding people of Kazakhstan" |
целью данной работы является проверка усвоения страноведческого материала по теме "США" в 6-8 классах. Состоит из текста и 4-х заданий, не только проверяющих понимание прочитанного, усвоение лескического материала, но и правильное использование полученной информации. |
|
|
|