Сабақ кезеңдері
|
7 модуль;
Әдіс-тәсілдер
|
Мұғалімнің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Тіл тосқауылын жеңу
|
Күтілетін нәтиже
|
Ресурстар
|
Ұйымдас тыру
2-мин.
3-мин.
2 – мин.
|
ББ көшбасшылық модулі
|
1.Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
-Good morning,children.
-I’m very glad to see you.
-How are you?
|
Амандасады.Сабаққа дайындалады.Күннің жадын тақтаға жазады.
Good morning teacher.
We are very glad to see you too.
OK. Thank you.
|
|
|
Тақта
|
ББмБА жаңа тәсілдер модулі
|
2.Балаларға ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында, оқушылардың көңіл-күйін көтеру үшін оларды ортаға шығарып интерактивті тақтадан би көрсетіп билетеді.
|
Оқушылар интерактивті тақтадан кызықтай отырып, бірге қайталап билейді.
|
Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс
|
Оқушыларға жағымды көңіл-күй сыйлау.
|
Видео -1
|
ББмБА жаңа тәсілдер модулі
|
3. Сары және жасыл түсті конфеттер арқылы топқа бөледі.
1-топ сары конфеттер- «Жұлдыздар»тобы,2-топ жасыл конфеттер-«Пирамида»тобы болып бөлініп отыруын сұрайды.
|
Конфеттін түсін таңдайды.
|
|
|
Конфеттер.
|
|
|
|
|
|
|
|
Мағына ны тану
6-мин
8 – мин.
4 – мин.
|
ББмБА жаңа тәсілдер модулі:Жұптасып- ойлан-бөліс.
|
4.2 топқа 5 сұрақтан тұратын үлестірме қағаздар беріледі.
Тапсырмаларды орындау бойынша бағыт береді.
Суретке қарап,тиісті предлогтарды қойыңыз.Put the prepositions.
1. Where is the umbrella?
2. Where are the books?
3. Where are the parrots?
4. Where is the zebra?
5. Where is the chair?
1. Where is the fish?
2. Where are the pens?
3. Where are the tiger?
4. Where is the bed?
5. Where is the computer?
Әрбір дұрыс жауапқа жұлдызша береді.
|
Топ мүшелері бірлесе отырып,предлогтарды постерге жазады.
The umbrella is under the table.
The books are on the desk.
The parrots are in the tree.
The zebra is behind the tree.
The chair is next to the bed.
The fish is in the water.
The pens are on the desk.
The tiger is behind the tree.
The bed is next to the table.
The computer is under the window.
Топ басшысы тақтаға шығып презентация жасайды.
|
|
|
Постер,
маркер.
|
6.Сергіту сәті.
|
5.Әр топқа бүктелген қағаздар беріледі.Олардың ішінде пессимист,оптимист,сұрақ рөлдері жазылған.
Тапсырмаларды орындау бойынша бағыт береді.
T: Who are you?
.
Әрбір дұрыс жауапқа жұлдызша береді
|
Жұптық жұмыстар атқарады.
Рөлдерді көрмей таңдайды.
P1: I am an optimist.
P2: I am pessimist.
P3: I am a question.
P3: Can you swim?
P2: I cannot swim.
P1: I can swim.
P4: I am an optimist.
P5: I am pessimist.
P6: I am a question.
P6: Can you run?
P5: I cannot run.
P4: I can run.
Тапсырманы орындайды.
Бір-бірден тақтаға шығады,қалғандары мимикамен жануарларды жасырады.
P1: It is a cat. P2: It is a dog.
P3: It is a fish. P4: It is a rabbit.
|
|
Оқушылардың қызығушылығы оянады.
|
Маскалар.
Слайд-1,2,3.
|
Ой толғаныс
5-мин.
|
ББмБА жаңа тәсілдер модулі.
|
7. “Say in one word”тапсырмасын түсіндіреді.T: Read, please.
Әрбір дұрыс жауапқа жұлдызша береді
|
Жұмбақтарды оқиды.Жауабын табады.
1. They can fly. They can sing. They can’t speak. What is it?
2. He can run and jump. His colour is black and orange. They are very big cats. What is it?
P1: It is a bird.
P2: It is a tiger.
|
|
Сипаттауды үйренеді..
|
|
8-мин.
|
ББмБА жаңа тәсілдер модулі.
-постермен жұмыс әдісі
|
8.Әр топқа сөздер жазылған конверттер береді.
|
Оқушылар жұмбақ құрайды.Топтың барлық мүшелері өз ойларымен бөлісіп постерге бір-бір сөйлемнен жазады. Топ басшысы тақтаға шығып презентациясын қорғайды.
1.The riddle of the “Star”.
It can, run, jump. It cannot dance, fly .It is grey or white .What is it?
The riddle of the “Pyramids”.
It can run, jump. It can climb. It can’t swim. What is it?
Answers:
It is a rabbit.
It is a goat.
|
|
Сөйлемді дұрыс құрай білуді үйренеді.
|
Ватман,
маркер
|
Бағалау
2 – мин.
|
Оқыту үшін және оқуды бағалау модулі:
-формативті бағалау
|
Сабақ бойы жұлдызшалар таратады тақтада түсіндірме жазылып тұрады,балаларға көрсетеді.
|
Сабаққа белсенді қатысып көп жұлдызша жинауға тырысады
|
|
|
Слайд, инт.тақта
|
Үйге тапсырма
2-мин.
|
Оқушылар орындалу деңгейіне қарай қалауы бойынша дайындалып келеді
|
Предлогтарды қолданып 10 сөйлем құрайды.
|
-
|
|
Өз қалауы бойынша дайындалып келеді
|
|
Кері байланыс
3-мин
|
ББмБА жаңа тәсілдер модулі:
-рефлексия әдісі
|
Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды
|
Кестені толтырады:
-сабақта не әсер етті?
-не білдім?
-не білгім келеді?
|
|
Ой қорытады, өзіне есеп береді
|
|