Воскресенье, 19.05.2024, 06:57
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 421
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Физика и математика

«Жай бөлшектер»
[ Скачать с сервера (213.3 Kb) ] 26.12.2013, 10:59

Абекова Рая Тлеуқызы,Қызылорда қаласы,№101 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі

 

Математика, 5 сынып

Тақырыбы: «Жай бөлшектер»

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушылардың сандар туралы ұғымын кеңейту, өмірмен байланыстыра отырып бөлшек сандарды ұғындыру.  

2. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, танымдық қабілетін дамыту

3. Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, адамгершілікке    тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту

Көрнекілігі: Электронды оқулық, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:  

І. Ұйымдастыру бөлімі

Оқушыларды сабақ бастауға бейімдеп, сабаққа дайындаймын. Онан соң жаңа тарауды бастағалы отырғанымызды және оның бірінші тақырыбы «Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу» екенін айтып, бүгін осы тақырыпты өтетінімізді айтамын.

ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру

Жаңа сабақты электронды оқулық арқылы түсіндіремін.

а) Жай бөлшек ұғымын енгізу.

Дөңгелекті тең 4 бөлікке бөлейік. Тең бөліктер үлестер деп аталады. Әрбір үлес – дөңгелекті өзара тең 4 бөлікке бөлгендегі 1 бөлігі. Жазылуы дөңгелектің -і;   -дің  оқылуы: «төрттен бір». Демек, 1:4 дегеніміз ; , мұндағы – сызықша – бөлшек сызығы. 1-бөлшектің алымы, 4- бөлшектің бөлімі.

Описание: Описание: 6 025

1-сурет

Бөлшек сызығының астындағы сан неше  тең бөлікке бөлінгенін көрсетеді, сондықтан оны бөлшектің бөлімі деп атайды, бөлшек сызығының үстіндегі сан  ол бөліктердің нешеуі алынғанын көрсетеді сондықтан оны бөлшектің алымы деп атайды.

Бұдан соң интерактивті тақтадан электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындатамын.

 

ІІІ.  Жаңа сабақты бекіту

а) Интерактивті тақта арқылы тапсырмалар орындату

1-тапсырма бөліндіні бөлшек түрінде жазу.

m : n =  ;      

 Жай бөлшек: m- алымы

                        n- бөлімі

 Бөлінгіш бөлшектің алымына жазылады да, бөлгіш бөлшектің бөліміне жазылады.  Электронды оқулықтағы 3 тапсырманы орындатамын.

- жетіден бір;              - он бірден сегіз;        -он алтыдан бес;

- жеті жүз жетпіс бірден жүз тоғыз

2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс

№ 393

Боялған бөліктерді  бөлшек түрінде жаз.    

Описание: Описание: 6 022

                                                                                             

№ 402

Боялған бөліктерді  бөлшек түрінде жаз.    

Описание: Описание: 6 023

                                                                                                               

 

№ 397

1) Бөлшек түрінде жазыңдар:

1) ;                2) ;                        3) .

2) Бөлшектердің әрқайсысын бөлінді түрінде жазыңдар:

1) ;             2) ;                        3) .

№ 399.

1) Бақтағы 120 ағаштың  -і шырша ағаштары. Бақта неше шырша ағаштары бар.

 


Қосымша тапсырма:

Өлшем бірліктері арасындағы байланысты пайдаланып, х-тің орнын үлестермен мәндерін қойыңдар:

1 м=10 дм;                                1 дм=x м;                      м.

1 м=100 см;                              1 см=x м;                       м.

1 кг=1000 г;                              1 г=x кг;                        кг.

1 доллар=100 цент;                 1 цент=x доллар;          доллар.

б)  Математикалық лото

Әр партадағы 2 оқушы ретімен барып жауапты тауып фигураны құрастырады. Дұрыс жауапты тапса фигура дұрыс құрастырылады.

1-қатарға. Бөліндіні жай бөлшек түрінде жазу:

1) ;                 2) ;                3) ;

4) ;               5) ;           6) .

Дұрыс құрылса, «Білім - теңіз» деген жазуы бар теңіздің суреті шығады.

2-қатарға.  Бөлшекті бөлінді түрінде жазу

1) ;               2) ;                  3) ;

4) ;             5) ;                  6) .

2-қатар дұрыс құрса, «Мектеп-кеме» деген жазуы бар мектеп үйінің суреті шығады.

3-қатарға.

1) Бөлінгіші 9-ға, бөлгіші 25-ке тең,

2) Бөлінгіші  42-ге, бөлгіші  41-ге тең,

3) Бөлгіші 89-ға, бөлінгіші 59-ға тең,

4) Бөлінгіші 200-ге, бөлгіші 27-ге тең,

5) Бөлгіші  92-ге, бөлінгіші  65-ке  тең,

6) Бөлінгіші  15-ке, бөлгіші   73-ке тең,

3-қатар дұрыс құрса, гүл шоғы бар сурет шығады

ІҮ. Қорытындылау:

Білім теңіз тәрізді тұңғиық, жұмбағы көп түбіне жетіп зерттеу үшін көп еңбек қажет, теңіз түбіндегі асыл тастар алу, теру көп тер төгуді қажет етсе, білім де дәл солай. Неғұрлым тереңдеп сүңгіген сайын ғылым қызығына бойлай бересің. Әр оқушыны осындай ғылым теңізінде жүзгізіп, білімнің асыл тастарын тергізетін кеме «Мектеп» болып табылады дей келіп 3-қатардың құрастырған гүл шоғын бүгінгі сабаққа жақсы қатысқанымыз үшін алған сыйлығымыз дей отырып, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалап, сабағымды аяқтаймын.

Ү. Үйге тапсырма:   № 400, 407

Категория: Физика и математика | Добавил: Kairat
Просмотров: 2197 | Загрузок: 96 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика