Воскресенье, 19.05.2024, 08:19
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 400
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Физика и математика

Үш таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
[ Скачать с сервера (63.0 Kb) ] 11.02.2014, 22:03

№ 101 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Ақбаева Гүлсім Жетербайқызы
4 сынып

Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Сабақтың мақсаты :
а) білімділік: оқушыларды үш таңбалы санға бөлудің жаңа түрімен және оны шығару амалдарымен таныстыру; әртүрлі есептерді шығару қабілетін жетілдіру; математикалық терминдерді орынды пайдалана білуге үйрету.
ә) дамытушылық :оқушылардың логикалық ойлау , танымдық қабілетін дамыту, белсенділігін , зейінділігін арттыру, математикаға деген қызығушылықтарын ояту.
б) тәрбиелік : оқушыларды ұқыптылыққа , шапшаңдылыққа ,тазалыққа , жігерлікке , еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі : жаңа сабақ
Сабақтың түрі : жарыс сабақ
Сабақтың әдісі : түсіндіру, сұрақ-жауап ,топтық ,өзіндік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі : Астана қаласының кешендерінің суреттері , өлшем бірліктер , сөзжұмбақ ,кесте , бағалау парақшалары
Сабақтың басқа пәнмен байланысы: дүниетану ,әдебиеттік оқу
Сабақтың барысы :
І .Ұйымдастыру кезеңі :оқушылар назарын сабаққа аудару , оқу құралдарын қадағалау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру : 4-тапсырма :

Граммен өрнекте:
6 кг = г 147 кг = г 5 кг 2 г = г
5 кг 458 г = г 7 кг 4 г = г 9 кг 678 г = г
6-есеп : Теңдеу құру арқылы шығар:
Берілгені : а =14 дм , S = 126 дм , в =? дм
14 х в = 126
в = 126 : 14
в = 9
Тексеру : 14 х 9 = 126
126 = 126
Белгісіз көбейткішті қалай таптың ? Көбейтіндінің мәнін белгілі көбейткішке бөлдім.Ал , тіктөртбұрыштың белгісіз енін қалай табамыз ? Тікбөртбұрыштың ауданын ұзындыққа бөлеміз .
ІІІ. Үй тапсырмасын бағалау.
ІV. Жаңа сабақ : 1. Кіріспе бөлім :
Бүгін санды үш таңбалы санға бөлудің жазбаша тәсілдері мен әртүрлі есептерді шығаруды үйренеміз. Ол үшін сыныпты үш топқа бөлеміз.
І топ : « Болашақ» ІІ топ « Достық» ІІІ топ « Бірлік»
Әр топ өздеріне берілген есептерді жылдам , дұрыс әрі тез орындау керек.
Сабағымызды атақты орыс ғалымы Михаил Васильевич Ломоносовтың : « Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін - математика , сондықтан да оны оқу керек» деген сөзімен бастағым келеді.
2.Негізгі бөлім :
1 – тапсырма ( ауызша). Есептемей салыстыру:
І топ : ІІ топ : ІІІ топ:
4 219 х 26 * 26 х 4 219 60 х 523 * 670 х 523 3 700 х 540 * 540 х 3 600
4 200 : 70 * 4 200 х 2 5 480 : 2 * 5 480 : 20 2 800 х 38 * 28 х 21 800
2 –тапсырма : а)
Бөлінгіш : 1 072 Бөлгіш : 134 Бөліндінің мәні : ?
Түсіндіру : 1 072 – ні 134 –ке бөлу керек. Ол үшін 1 072-ні 10-ге бөлемін , 10 шығады. 10 саны бөліндінің мәні болмайды , себебі разрядтағы ең үлкен бірлік – 9 саны.Яғни 9-ды аламын. Тексеремін : 134-ті 9-ға көбейтемін. 1 206 саны шығады. Бұл 1 072-ге қарағанда үлкен , сондықтан бөліндінің мәнінде 9-дан кіші сан болу керек. 8 санын алып көремін.Тексеремін : 134 х 8 =1 072.Бөліндінің мәні 8-ге тең.
Бөлінгіш : 1 072 Бөлгіш : 134 Бөліндінің мәні : 8
ә) Есептеп дұрыстығын тексер :
І топ ІІ топ ІІІ топ
1 206 : 134 = 1 188 : 132 = 2 528 : 316 =
1 960 : 245 = 2 097 : 233 = 1 107 : 123 =
3 – тапсырма : Өрнектердің мәнін табу :
Атақты неміс математигі Карл Фридрих Гаусс : «Математика бар ғылымның патшасы , арифметика – математика патшасы» дегендей амалдардың орындалу ретімен дұрыс шығарады деп сенемін.
І топ : ІІ топ :
( 13 968 – 9 756) : 234 = 7 791 : ( 10 000 – 9 629) =
ІІІ топ :
15 953 : 53 + 29 080 х 18 – 490 076 =
Сергіту сәті :
Адымдаймыз , адымдаймыз,
Қолды биік көтереміз
Басымызды түзу ұстап
Баяу терең дем аламыз.

І топ :
4 – есеп : Әртүрлі тәсілмен шығару :
Ш : 1 қ. ж. – 67 ( л) су
І – с. – 19 ( қ)
ІІ – с. – 35 ( қ)
Ш : 1- тәсіл : 67 х 19 + 67 х 35 = 3 618( л) су
2 – тәсіл : ( 19 + 35) х 67 = 3 618 ( л) су
Ж : Барлығы : 3 618 ( л) су
Ауызша тест : 1) Ең жас қала ? - Астана қаласы
2) Астананың символы не ? – Бәйтерек
3) Қай жылы Астана болды ? – 1998 жылы 6 мамырда
4) Астанада қандай кешендер бар ? - Ақ орда , Н.Ә.Назарбаев универсиеті , Хан шатыры , Думан , Бәйтерек , Бейбітшілік және келісім сарайы т. б.
Келесі есептер Астананың екі кешеніне байланысты.Бірінші Бәйтерек кешені - ол Астананың символы , қаланың дәл ортасына орналастырылған. Қаланың қай шетіне барсаң да Бәйтерек көзге түседі.Бәйтеректің қай жылы салынғаны мен биіктігін есепті шығару арқылы білеміз.
ІІ топ :
6 – есеп :
а) Радиус деген не ? – Шеңберден центрге дейін жүргізілген кесінді.
Диаметр деген не ? – Шеңбердің центрі арқылы өтетін екі нүктені қосатын кесінді.
D = 22 м . R = ? м
R = D : 2
R = 22 м : 2 = 11 м = 1 100 см = 11 000 мм

Қосымша сұрақтар:
Қазақтың халқының байырғы қандай өлшем бірліктерін білесің ?
Азық- түлікке қатысты : 1 асым, 1 уыс , 1 шөкім , 1 шымшым.
Саусақпен өлшенетін өлшемдер : 1 елі , 1 тұтам , 1 сүйем , 1 қарыс.
ІІІ топ :
Пирамида пішінінде салынған Бейбітшілік пен келісім сарайы 7 қабаттан тұрады . Бірінші қабатынан жетінші қабатына дейінгі баспалдақ жиегінде 120 түрлі гүлдермен безендірген.Соңғы 6-шы және 7-ші қабаттары әйнектен салынған , онда бейбітшіліктің символы ақ көгершіндердің суреттері бейнеленген.Ол кешеннің биіктігін білу үшін , мына есепті шығарайық.
ә) Һ ( П) = 62 м =620 дм
Һ (Б) = ? 350 дм >
Һ = 620 дм + 350 дм =970 дм =97 м
Һ ( Б ) =97 м
Сұрақ: биіктігі неге 97 м ? Жауабы : себебі 1997 жылы салынған.
Қосымша сұрақтар:
Қазақ халқының байырғы қандай өлшем бірліктерін білесің ?
Қолмен өлшейтін өлшем бірліктер : білем , шынтақ , құлаш , кере құлаш.
Ауырлық өлшемдері : мысқал ( 5 г) , қадақ ( 400 г) , пұт ( 16 кг) ,қап ( 4 пұт 64 кг)
7 – тапсырма : Өзіндік жұмыс « Құрастыр» Бір- бірін бағалау.
« Математиктердің өзіне тән тілі бар , ол формула» деп орыс математигі Софья Васильевна Ковалевская айтқандай формулалар арқылы кестемен жұмыс жасаймыз.
Тіктөртбұрыштың ені 17 м 36 см ? дм 18 мм ? см
Тіктөртбұрыштың ұзындығы 18 м ? см 26 дм ? 17 мм > 15 см
Периметрі ? м 158 см ? дм ? мм 48 см
Ауданы ? м
? см
624 дм
? мм
? см

3 .Қорытынды бөлім : Сөзжұмбақ « Рахмет»
Р - 1. Бәйтеректің биіктігі қанша метр ( см. өрнекте) 97 м =9700 см
А – 2. Негізгі есікке бастайтын әшекейлі темірбетон саты жер бетінен
қанша метр және сантиметрге орналасқан ? ( см. өрнекте)
4 м 80 см =480 см
Х - 3. Алтын шардың өзі қанша метр және сантиметр ? ( см.өрнекте)
76 м 90 см =7690 см
М – 4. Астана қаласында электр желілері қанша километр ?( метрмен
өрнекте ) 180 км =180 000 м
Е – 5. Су құбыры қанша километр ?( метрмен өрнекте) 62 км =62 000 м
Т – 6. Телефон сымдары қанша километрге тартылды ?( метрмен өрнекте) 50 км = 50 000 м
Атақты орыс математигі Николай Иванович Лобачевскийді 3 нәрсе данышпандыққа жеткізді , олар : дарын , жігер және еңбек.
Сендерде осындай данышпандыққа жетеді деп мынадай тілектермен бағалаймын. Әр оқушыға тілек жазылған гүлдер ұсынамын.
V. Үйге тапсырма : 5-есеп , 8-тапсырма ,52 бет
Категория: Физика и математика | Добавил: Kairat
Просмотров: 4521 | Загрузок: 193 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика