Сабақтың мақсаты:
Aims of the lesson:
1.Білімділік: Қазақстан мемлекеті туралы
алған білімдерін бекіту және толықты-
ру. Талдау
түрлері арқылы сөз таптарын,сөйлем
мүшелерін, оның
байланысу түрі
мен тәсілдерін жүйелеп қайталау.
Білім
деңгейлерін,іскерлік дағдыларын тексеру.
Educational: to enrich pupils’ knowledge about Kazakhstan,
talking about our
republic achievements during 20 years of
Independence;
to
revise the parts of speech.
2.Дамытушылық:Оқушылардың логикалық
ойлау қабілеттерін дамыту.Сұраққа
дұрыс жауап беруге жаттықтыру. Танымдық
қабілеттерін дамы-
та
отырып, ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.Қазақша,
ағылшынша сөйлеуге бейімдеу.
Developing: to develop pupils’
skills in oral speech and reading,
to train
pupuls’ abilities in grammar, to improve
pupils’ skills in
independent work.
3.Тәрбиелік: Патриоттық сезімін оятып, Отанға деген
сүйіспеншілігін
арттыру.Оқушыларды саналы ел азаматы болуға
тәрбиелеу.
Bringing-up: to bring up pupils
to be patriots of their motherland, to love their country
and to make great efforts in the
development of the country.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Type of the lesson: revision lesson.
Сабақтың типі:кіріктірілген.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұхбат, топтастыру,
баяндау, ой шақыру.
Forms of work: individual, group,
collective, work in pairs.
Пәнаралық байланыс: ағылшын тілі, әдебиет,
география.
Subjects’ connections: Kazakh,
literature, history, geography.
Қолданылған технологиялар: Н.А.Оразақынованың СКТ
технологиясы, Сыни
тұрғыдан ойлау
технологиясы.
Сабақтың көрнекілігі: «Қазақстан Республикасының рәміздері» буклеті,Қазақстан
картасы, түрлі- түсті суреттер (Астана көрінісі),шағын тест
тапсырмалары,
М.Мақатаевқа арналған кластер,сөзжұмбақ.
Materials: national symbols of
Kazakhstan, map of Kazakhstan, pictures
of Astana, tests,
clasters,
texts about Kazakhstan, crossword.
Сабақтың эпиграфы: Қазақстан: Туыменен
тұғырлы,
Елтаңбасымен еңселі,
Әнұранымен айбатты.
Сабақтың құрылымы:
I - кезең: Кіріспе.
1. Сәлемдесу.
2. Психологиялық даярлық.
II – кезең: Ой шақыру.
III –
кезең:
Эпиграфпен танысу.
IV – кезең: Мақал – мәтелдер жарысы.
V – кезең: Мәтіндермен жұмыс.
VI – кезең: Сатылай кешенді талдау.
1.Синтаксистік талдау.
2. Фонологиялық талдау.
3. Морфологиялық талдау (жеке жұмыс)
VII –
кезең: 5 жолдық тұжырымдама құру.
VIII – кезең: Тест тапсырмаларын орындау.
IX – кезең: Сөзжұмбақ шешу.
X- кезең: Сабақты қорытындылау.
XI – кезең: Үй тапсырмасы.
Бағалау.
|