|
11-план тил
[ Скачать с сервера (26.9 Kb)
]
| 07.02.2013, 15:43 |
Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Шаховское селосы Шаховское орта мектебі Рияпова Толқын Алпысбайқызы қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Шаховское селосы Шаховское орта мектебі Мұғалім: Рияпова Толқын Алпысбайқызы 11-сынып. Қазақ тілі 1-тоқсан, аптасына 1-сағаттан, барлығы 9-сағат № Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі Әдіс-тәсіл Бақылау жұмысы қосымша көрнекілік Интеграциялық мүмкіндігі Жоспарланған нәтиже ескертулер 1 Кіріспе. Cөз мәдениеті 1 Мәтін мен жұмыс Мәдениет Сызбалар, портреттер, илюстациялар, газет-журналдар, суреттер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер, көрнекі құралдар, магнитофон, үнтаспа, тест тапсырмалары, кеспелер, т.б. Сөздің адам болмысымен қатыстылығын көрсететін ой-пікірлерді жинақтай өз ойларымен айтқызу; қазақ жазба тілінің тарихына қатысты рефераттар дайындату; ұлттық салт-дәстүрлерге байланысты сөз орамдарын, тұрақты тіркестерді тауып, олардың қатыстырып сөйлеуге дағдыландыру; 2 Шешендік өнердің тарихы 1 Түсін діру, талдау 3 Ежелгі Греция мен Ежелгі Римдегі шешендіктану арналары 1 Сұрақ-жауап Тіл туралы Заң 4 Ресейдегі шешендіктанудың дамуы 1 іздену 5 Шығарма 1 6 Ұлттық шешендіктанудың алғашқы бастаулары 1 талдау Газет-журналдар 7 Қазақ шешендіктану ғылымы: қалыптасуы мен дамуы 1 Мәтін жұм. 8 Диктант 2
10-сынып. Қазақ тілі 2-тоқсан, аптасына 1-сағаттан, барлығы 7-сағат № Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі Әдіс-тәсіл Бақылау жұмысы қосымша көрнекілік Интеграциялық мүмкіндігі Жоспарланған нәтиже ескертулер 1 Шешендік сөздің табиғаты. Шешендік сөзге қойылатын талаптар 1 түсіндіру Сызбалар, портреттер, илюстациялар, газет-журналдар, суреттер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер, көрнекі құралдар, магнитофон, үнтаспа, тест тапсырмалары, кеспелер, т.б. мәтіндерді ұсынып, ондағы ұлттық таным мен жаңашылдық сипаттарды ажыратқызу; этнолингвистикалық атаулардың тарихын, мәнін танытатын шығармашылық жұмыстар ұйымдастыру. теледидар, радио дикторларынан кім несімен ұнайды деген сұрақ төңірегіндегі пікір алмастыру; 2 Шешендік сөздің сазы. Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары 1 талдау 3 Шешендік сөздің тектері мен түрлері. Әлеуметтік-тұрмыстық шешендік сөз.Әлеуметтік-тұрмыстық саяси шешендік сөз 1 іздену 4 Академиялық , соттағы шешендік сөз. 1 5 Діни «Уағыз» шешендік сөз 1 Тарих. 6 Шешенге қойылатын талаптар. Шешеннің өзін ұстау әдебі мен мәдениеті 7 Бақылау диктанты 2 қайталау
10-сынып. Қазақ тілі 3-тоқсан, аптасына 1-сағаттан, барлығы 10-сағат № Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі Әдіс-тәсіл Бақылау жұмысы қосымша көрнекілік Интеграциялық мүмкіндігі Жоспарланған нәтиже ескертулер 1 Шешендікке машықтану жолдары. Шешендік сөздегі риторикалық канондар. 1 салыстыру Сызбалар, портреттер, илюстациялар, газет-журналдар, суреттер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер, көрнекі құралдар, магнитофон, үнтаспа, тест тапсырмалары, кеспелер, т.б. ата-анасының мүшелтойларына сөз дайындату ; досының туған күнінде дастарқан басында сөйлейтін сөз дайындату; жабығып я қуанып келген жолдасымен, бауырымен көршіңмен сұхбатты рөлдермен орындату; - науқастанып жатқан досыңның, туысының, мұғалімнің т.б. көңілің сұратуға арналған жаттығу жұмыстары (ауызша,жазбаша түрде); 2 Жұрт алдында сөйлеуге дайындық жолдары. Психологиялық дайындық. 1 талдау 3 Нақты сөзге дайындық. Күнделікті дайындық. 1 Салыстыру Театр. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. 4 Шешеннің өзін ұстау әдебі мен мәдениеті 1 Сұрақ-жауап Тарих. 5 Тіл ұстарту 1 6 Шығарма 1 Мәтінмен жұмыс 7 Кіріспе бөлім оның міндеті мен тілдік ерекшеліктері 1 8 Негізгі бөлім оның міндеті мен тілдік ерекшеліктері 1 9-10 Диктант 2
10-сынып. Қазақ тілі 4-тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 8-сағат № Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі Әдіс-тәсіл Бақылау жұмысы қосымша Көрнекі лік Интеграциялық мүмкіндігі Жоспарланған нәтиже ескертулер 1 Пікірталас мәдениеті. Пікірталастың қоғамдағы орны, маңызы, қажеттілігі 1 Талдау, сұрақ жауап Сызбалар, портреттер, илюстациялар, газет-журналдар, суреттер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер, көрнекі құралдар, магнитофон, үнтаспа, тест тапсырмалары, кеспелер, т.б. . Жеке адам өміріне қатысты іс-қағаздары жазуға төселдіретін тапсырмалар бойынша жұмыс жасату; белгілі бір мәселе бойынша жыйндар өткізіп, мәжілісхат, оның көшірмелерін жасату т.б. оқыған көркем әдеби немесе ғылыми көпшілік әдебиеттер бойынша реферат жаздыру; 2 Пікірталас мәдениетінің талаптары 1 Өз бетімен жұмыс 3 Пікрталас түрлері. Әңгіме және «Дөңгелек үстел», Пікір алмасу (дискуссия 1 . 4 Ойталқы (диспут), ойкөкпар, сөзталас, пікірсайыс 1 Түсіндіру 5 Пікірталасында жиі қолданылатын тәсілдер. 1 Салыстыру 6 Қарсыласқа тойтарыс берудің шарттары. Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары. 2 іздену 7 Жылдық қорытынды 1
|
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: 123456
|
Просмотров: 7145 | Загрузок: 1492
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|