|
7-сынып қазақ әдебиеті
[ Скачать с сервера (34.0 Kb)
]
| 07.02.2013, 15:56 |
Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Шаховское селосы Шаховское орта мектебі Құрастырған : Рияпова Толқын Алпысбайқызы Тақырыптық-күнтізбелік жоспарлар
7-сынып. Қазақ әдебиеті, 1 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 18 сағат /жыл бойы -68 сағат/ Оқулық авторы:Қ.Әбдезұлы,С.Ч.Тұрсынғалиева 2012-2013 оқу жылы № Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша көрнекіліктер Жоспарланған нәтиже Үй жұмысы 1 Кіріспе. Көркем әдебиеттің қоғамдық мәні, эстетикалық құдіреті. 1 Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. Даналық ойлар тізбегін жалғастыру. 2 Лиро –эпостық жырлар. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры туралы 1 Батырлар жырымен салыстыру 3 Жырдың композициялық құрылысы 1 «Айман-Шолпан» Зерттеушілер туралы мәлімет жинау. 4 Мазмұны мен идеясы. Әд.теор: типтік образ 1 «Айман-Шолпан» Кестені толтыру 5 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме 1 «Айман-Шолпан» Типтік образға кімді жатқызуға болады? 6 Шешенідік сөздер 1 Үш би туралы мәлімет Ұнаған шешендік сөздерді жаттау 7 Үш би туралы мәлімет 1 Тест тапсырмаларымен, деңгейлік тапсырмаларды орындап келу. 8 19-ғасыр әдебиеті. Дулат Бабатайұлы 1 «Өсиет», Өміріне тірек сызба құрастыру 9 «Аягөз ,қайда барасың» өлеңі әд. Теор: өлең туралы 1 «Ата қоныс Арқадан» Өлең шумағын талдау 10 Махамбет Өтемісұлы 1 «Ұлы арман» Танымдеректі оқып келу 11 «Тарланым», Әд.теор. теңеу, эпитет туралы 1 Өлеңді жаттау 12 Абай Құнанбаев 1 Өмірі туралы Ақын туралы білімдерін жинақтау 13 «Қансонарда бүркітші шығады аңға» 1 Портреттік суреттеулерді оқу Мәнерлеп оқып, жоспарын құру 14 Қараңғы түнде түн қалғып 1 Он төртінші сөз 15 Жиырма тоғызыншы сөз Әд.теор: портреттік суреттеу, антитеза 1 Он тоғызыншы қара сөз 16 Нәтиже сабақ. Шығарма 1 «Бала Абайдың әлемі» 17 Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме» 1 «Жұртыма» 18 «Екі шыбын» Әд.теор: мысал жанры туралы ұғымды кеңейту 1 «Анама хат»
7-сынып. Қазақ әдебиеті, 2- тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 14 сағат /жыл бойы -68 сағат/ № Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша көрнекіліктер Жоспарланған нәтиже Үй жұмысы 1 Жүсіпбек Аймауытов 1 Өмірбаяны туралы Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. Әнші тағдырын жалғастырып жазып келу 2 «Әнші»әңгімесі 1 Мазмұныны түсіндіру 3 «Күн менікі»әңгімесі Әд.теор:прототип туралы 1 «Боранды болжайтын әулие» Тапсырмаларды орындау 4 Сұлтанмахмұт Торайғыров «Бір адамға» 1 «Тарланым » Лексикалық тапсырманы орындау 5 «Шәкірт ойы» Әд.теор: ирония, сатира 1 Өлеңдерін оқу Жаттап келу, нәтиже сабақ 6 Сәкен Сейфуллин «Сыр сандық» 1 «Біздің жақта» Мәнерлеп оқып келу 7 «Тұлпарым», «Қамаудан» 1 «Айшаның ерлігі» Қалаған біреуін жаттау 8 Ілияс Жансүгіров «Ағынды менің Ақсуым» 1 «Желді қарағай» Мәнерлеп оқу, табиғат туралы әңгіме 9 «Әнші», «Бөбек бөлеу» Әд.теор: Лирикалық кейіпкер 1 «Ұршық», «Жанды сөз» Салыстыру, бесік жыры туралы біліп келу 10 Мағжан Жұмабаев «Сүйемін » 1 «Мен кім?» Жаттау,туған жерге арнап өлең шығару 11 «Толқын» Әд.теор: Қайталау және оның түрлері 1 «Анама», «Өткен күн» Мәнерлеп оқу, суреттін салу 12 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме 1 Туған өлке туралы әңгімелер Шығарма «Туған жер» 13 Жамбыл Жабаев «Аттандыру» 1 «Алатау» Мәнерлеп оқу, бата жазып келу 14 «Алғадай туралы әрбір ой», « Атаның әлдиі»Әд.теор: Арнау және оның түрлері туралы 1 Ұлы Отан соғысы жайлы Арнау түрлеріне мысал жазып келу
7-сынып. Қазақ әдебиеті, 3 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 20 сағат /жыл бойы -68 сағат/ № Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша Көрнекілік тер Жоспарланған нәтиже Үй жұмысы 1 Мұхтар Әуезов «Көксерек» 1 Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. Ақын өмірімен тереңірек танысу 2 «Көксерек»әңгімесі 1 Бүркіт аңшылығының суреттері Мазмұнына көңіл бөлу 3 Әңгіменің идеясы мен мазмұны 1 «Кешкі дөн басында» Бөлімге бөліп, жоспар түзу 4 Табиғаттың бір перзенті-түз тағысы 1 Табиғат көріністері туралы мәтіндер Сурет салу, мазмұнын түсіндіру 5 Шығарманың көркемдік ерекшелігі Әд.теор: тақырып пен идея туралы 1 Шығарма 6 Сәбит Мұқанов «Саятшы Ораз» 1 «Өмір мектебі» Жоспар түзіп келу 7 «Есіл бойында» 1 «Өмір мектебі» Есіл өзені туралы мәлімет тауып келу 8 Әңгіменің көркемдік ерекшелігі Әд.теор:пейзаж туралы 1 «Өмір мектебі» Пейзаж салып келу 9 Ғабит Мүсірепов «Ананың анасы» 1 «Ақлима әңгімесі» Мазмұнын түсіндіру 10 Әңгіменің идеясы мен мазмұны Әд.теор: романтикалық образ туралы 1 «Ақлима әңгімесі» Ескіше оқу туралы біліп келу 11 «Боранды түнде» әңгімесі 1 «Ақлима әңгімесі» Нәтиже сабақты орындап келу 12 Қасым Аманжолов «Өзім туралы өлеңі» 1 «Үстімде сұр шинелім», Мәнерлеп оқу, үзінді жаттау 13 «Ақын өлімі туралы аңыз» Әд.теор: өлең құрылысы, лирикалық кейіпкер 1 «Дариға сол қыз» Мәнерлеп оқу, үзінді жаттау 14 Әбділда Тәжібаев «Сырдария» Әд.теор: кейіптеу туралы 1 Сырдария туралы мәлімет Жаттау, кейіптеуге мысалдар келтіру 15 Қалижан Бекхожин «Ақсақ Темір мен ақын» 1 Ақсақ Теімр туралы тарих Тарихи тұлғалар мен қалалар туралы мәлімет жинап келу 16 Балладаның көркемдік ерекшелігі Әд.теор:баллада туралы 1 Сахналық көрініс түзіп келу 17 Тахауи Ахтанов «Окоп үстіндегі айқас» 1 «Қаһарлы күндер» романы Мазмұныны айту 18 Шығарманың тілі мен идеясы Әд.теор: тарихи роман туралы 1 Киносценарий дайындау 19 Шығарма 1 «Тарихи шығармалардың мәні мен мазмұны» 20 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме 1 Нәтиже сабақ, тапсырмаларын орындап келу
7-сынып. Қазақ әдебиеті, 4 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 16 сағат /жыл бойы -68сағат/ № Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша көрнекіліктер Жоспарланған нәтиже Үй жұмысы 1 Баубек Бұлқышев «Шығыс ұлына хат» 1 Жалынды сөздер Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. Мазмұныны түсініп келу 2 «Шығыс ұлына хат» Әд.теор: көсемсөз туралы 1 Отан, ерлік, батырлық, еркіндік пен азаттық туралы ойтолғау 3 Шерхан Мұртаза «Жүз жылдық жара» 1 «Ақсай мен Көксай» Шығарманың мазмұнын айту 4 «Жүз жылдық жара» Әд.теор: тақырып, сюжет туралы 1 «Ақсай мен Көксай» «Байшынар ненің символы» түсінік жазу 5 Қалихан Ысқақ «Қоңыр күз еді» 1 Повесті толық нұсқасын оқу Мазмұнын оқу 6 «Қоңыр күз еді»әңгімесі Әд.теор: повесть (хикаят) туралы 1 «Шұғаның белгісі» Нәтиже сабаққа дайындалып келу 7 Сайын Мұратбеков «Жусан иісі» 1 Ұлы Отан соғысы туралы Мазмұндау 8 «Жусан иісі» әңгімесі 1 Ертегіні аяқтау 9 Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» 1 «Апамның астауы» Композициялық құрылысына талдау 10 «Тортай мінер ақ боз ат» Әд.теор: кейіпкерге мінездеме 1 Әдеби кейіпкерге мінездеме жазып келу 11 Қадыр Мырза Әлі «Кәрі қыран» Әд.теор: аллегория туралы 1 Өлеңдер жинағы Өлеңді мәнерлеп оқу, нәтиже сабаққа дайындалу 12 Әлем әдебиеті. Александр Сергеевич Пушкин «Ескерткіш» Әд.теор: өлең құрылысы 1 Өлеңдер жинағы Мәнерлеу, үзінді жаттау 13 Шандор Петефи «Ұлт өлеңі» 1 «Апостол» поэмасы Мәнерлеу, тақырыбы мен идеясын ашып келу 14 О.Генри «Соңғы жапырақ» Әд.теор: новелла туралы 1 «Роллинг Стоун» мазмұндау 15 Ғабдолла Тоқай «Өмір жолына қадам басқандарға» 1 «Шаруаң бітсе – ойнай бер» Қоытынды сабақ тапсырмаларына дайындалып келу 16 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме 1
|
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: 123456
|
Просмотров: 43515 | Загрузок: 1303
| Рейтинг: 2.7/19 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|