Воскресенье, 22.12.2024, 12:09
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 423
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Казахский язык и литература

7-сынып қазақ әдебиеті
[ Скачать с сервера (34.0 Kb) ] 07.02.2013, 15:56
Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское селосы
Шаховское орта мектебі
Құрастырған : Рияпова Толқын Алпысбайқызы
Тақырыптық-күнтізбелік жоспарлар

7-сынып. Қазақ әдебиеті, 1 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 18 сағат /жыл бойы -68 сағат/
Оқулық авторы:Қ.Әбдезұлы,С.Ч.Тұрсынғалиева
2012-2013 оқу жылы
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша көрнекіліктер Жоспарланған
нәтиже Үй жұмысы
1 Кіріспе. Көркем әдебиеттің қоғамдық мәні, эстетикалық құдіреті. 1 Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. Даналық ойлар тізбегін жалғастыру.
2 Лиро –эпостық жырлар. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры туралы 1 Батырлар жырымен салыстыру
3 Жырдың композициялық құрылысы 1 «Айман-Шолпан» Зерттеушілер туралы мәлімет жинау.
4 Мазмұны мен идеясы. Әд.теор: типтік образ 1 «Айман-Шолпан» Кестені толтыру
5 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме 1 «Айман-Шолпан» Типтік образға кімді жатқызуға болады?
6 Шешенідік сөздер 1 Үш би туралы мәлімет Ұнаған шешендік сөздерді жаттау
7 Үш би туралы мәлімет 1 Тест тапсырмаларымен, деңгейлік тапсырмаларды орындап келу.
8 19-ғасыр әдебиеті. Дулат Бабатайұлы 1 «Өсиет», Өміріне тірек сызба құрастыру
9 «Аягөз ,қайда барасың» өлеңі әд. Теор: өлең туралы 1 «Ата қоныс Арқадан» Өлең шумағын талдау
10 Махамбет Өтемісұлы 1 «Ұлы арман» Танымдеректі оқып келу
11 «Тарланым», Әд.теор. теңеу, эпитет туралы 1 Өлеңді жаттау
12 Абай Құнанбаев 1 Өмірі туралы Ақын туралы білімдерін жинақтау
13 «Қансонарда бүркітші шығады аңға» 1 Портреттік суреттеулерді оқу Мәнерлеп оқып, жоспарын құру
14 Қараңғы түнде түн қалғып 1 Он төртінші сөз
15 Жиырма тоғызыншы сөз
Әд.теор: портреттік суреттеу, антитеза 1 Он тоғызыншы қара сөз
16 Нәтиже сабақ. Шығарма 1 «Бала Абайдың әлемі»
17 Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме» 1 «Жұртыма»
18 «Екі шыбын» Әд.теор: мысал жанры туралы ұғымды кеңейту 1 «Анама хат»

7-сынып. Қазақ әдебиеті, 2- тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 14 сағат /жыл бойы -68 сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша көрнекіліктер Жоспарланған нәтиже Үй жұмысы
1 Жүсіпбек Аймауытов 1 Өмірбаяны туралы Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. Әнші тағдырын жалғастырып жазып келу
2 «Әнші»әңгімесі 1 Мазмұныны түсіндіру
3 «Күн менікі»әңгімесі Әд.теор:прототип туралы 1 «Боранды болжайтын әулие» Тапсырмаларды орындау
4 Сұлтанмахмұт Торайғыров
«Бір адамға» 1 «Тарланым » Лексикалық тапсырманы орындау
5 «Шәкірт ойы» Әд.теор: ирония, сатира 1 Өлеңдерін оқу Жаттап келу, нәтиже сабақ
6 Сәкен Сейфуллин «Сыр сандық» 1 «Біздің жақта» Мәнерлеп оқып келу
7 «Тұлпарым», «Қамаудан» 1 «Айшаның ерлігі» Қалаған біреуін жаттау
8 Ілияс Жансүгіров «Ағынды менің Ақсуым» 1 «Желді қарағай» Мәнерлеп оқу, табиғат туралы әңгіме
9 «Әнші», «Бөбек бөлеу»
Әд.теор: Лирикалық кейіпкер 1 «Ұршық», «Жанды сөз» Салыстыру, бесік жыры туралы біліп келу
10 Мағжан Жұмабаев «Сүйемін » 1 «Мен кім?» Жаттау,туған жерге арнап өлең шығару
11 «Толқын» Әд.теор: Қайталау және оның түрлері 1 «Анама», «Өткен күн» Мәнерлеп оқу, суреттін салу
12 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме 1 Туған өлке туралы әңгімелер Шығарма «Туған жер»
13 Жамбыл Жабаев «Аттандыру» 1 «Алатау» Мәнерлеп оқу, бата жазып келу
14 «Алғадай туралы әрбір ой», « Атаның әлдиі»Әд.теор: Арнау және оның түрлері туралы 1 Ұлы Отан соғысы жайлы Арнау түрлеріне мысал жазып келу

7-сынып. Қазақ әдебиеті, 3 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 20 сағат /жыл бойы -68 сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша Көрнекілік
тер Жоспарланған
нәтиже Үй жұмысы
1 Мұхтар Әуезов «Көксерек» 1 Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. Ақын өмірімен тереңірек танысу
2 «Көксерек»әңгімесі 1 Бүркіт аңшылығының суреттері Мазмұнына көңіл бөлу
3 Әңгіменің идеясы мен мазмұны 1 «Кешкі дөн басында» Бөлімге бөліп, жоспар түзу
4 Табиғаттың бір перзенті-түз тағысы 1 Табиғат көріністері туралы мәтіндер Сурет салу, мазмұнын түсіндіру
5 Шығарманың көркемдік ерекшелігі
Әд.теор: тақырып пен идея туралы 1 Шығарма
6 Сәбит Мұқанов «Саятшы Ораз» 1 «Өмір мектебі» Жоспар түзіп келу
7 «Есіл бойында» 1 «Өмір мектебі» Есіл өзені туралы мәлімет тауып келу
8 Әңгіменің көркемдік ерекшелігі
Әд.теор:пейзаж туралы 1 «Өмір мектебі» Пейзаж салып келу
9 Ғабит Мүсірепов «Ананың анасы» 1 «Ақлима әңгімесі» Мазмұнын түсіндіру
10 Әңгіменің идеясы мен мазмұны
Әд.теор: романтикалық образ туралы 1 «Ақлима әңгімесі» Ескіше оқу туралы біліп келу
11 «Боранды түнде» әңгімесі 1 «Ақлима әңгімесі» Нәтиже сабақты орындап келу
12 Қасым Аманжолов «Өзім туралы өлеңі» 1 «Үстімде сұр шинелім», Мәнерлеп оқу, үзінді жаттау
13 «Ақын өлімі туралы аңыз» Әд.теор: өлең құрылысы, лирикалық кейіпкер 1 «Дариға сол қыз» Мәнерлеп оқу, үзінді жаттау
14 Әбділда Тәжібаев «Сырдария» Әд.теор: кейіптеу туралы 1 Сырдария туралы мәлімет Жаттау, кейіптеуге мысалдар келтіру
15 Қалижан Бекхожин
«Ақсақ Темір мен ақын» 1 Ақсақ Теімр туралы тарих Тарихи тұлғалар мен қалалар туралы мәлімет жинап келу
16 Балладаның көркемдік ерекшелігі
Әд.теор:баллада туралы 1 Сахналық көрініс түзіп келу
17 Тахауи Ахтанов «Окоп үстіндегі айқас» 1 «Қаһарлы күндер» романы Мазмұныны айту
18 Шығарманың тілі мен идеясы
Әд.теор: тарихи роман туралы 1 Киносценарий дайындау
19 Шығарма 1 «Тарихи шығармалардың мәні мен мазмұны»
20 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме 1 Нәтиже сабақ, тапсырмаларын орындап келу

7-сынып. Қазақ әдебиеті, 4 тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 16 сағат /жыл бойы -68сағат/
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі қосымша көрнекіліктер Жоспарланған нәтиже Үй жұмысы
1 Баубек Бұлқышев «Шығыс ұлына хат» 1 Жалынды сөздер Қазақстан картасы, суреттер, портреттер, интерактивті тақта, талдау үлгілері, баяндама, тест тапсырмалары, шешендік сөздер, көрме, Венн диаграммасы, сөзжұмбақтар т.б. Оқушылардың әдебиетті өнер табиғатына сай оқу білуін, оның идеялық-эстетикалық мән-мағынасына терең бойлап, тебірене қабылдауына мүмкіндік туғызуы; әдеби білімнің әр жақтылығын жүйелілігін, мақсаттылығын түсіндіру; туған әдебиеттің ұлттық сипатын ондағы халықтың әдет-ғұрпын, салт-санасының көрінісін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, туындының идеялық-адамгеошілік түпкі мазмұн-мәнін түсіндіру; көркем әдебиетті оқуға деген қызығушылығын ояту, жоғары эстетикалық талғам мен қажеттілікті қалыптастыру; шығарманы мазмұн мен түр бірлігінде көркемдік тұтастықта қабылдай білуін қамтамасыз ету. Мазмұныны түсініп келу
2 «Шығыс ұлына хат» Әд.теор: көсемсөз туралы 1 Отан, ерлік, батырлық, еркіндік пен азаттық туралы ойтолғау
3 Шерхан Мұртаза
«Жүз жылдық жара» 1 «Ақсай мен Көксай» Шығарманың мазмұнын айту
4 «Жүз жылдық жара»
Әд.теор: тақырып, сюжет туралы 1 «Ақсай мен Көксай» «Байшынар ненің символы» түсінік жазу
5 Қалихан Ысқақ «Қоңыр күз еді» 1 Повесті толық нұсқасын оқу Мазмұнын оқу
6 «Қоңыр күз еді»әңгімесі
Әд.теор: повесть (хикаят) туралы 1 «Шұғаның белгісі» Нәтиже сабаққа дайындалып келу
7
Сайын Мұратбеков «Жусан иісі» 1
Ұлы Отан соғысы туралы Мазмұндау
8 «Жусан иісі» әңгімесі 1 Ертегіні аяқтау
9 Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» 1 «Апамның астауы» Композициялық құрылысына талдау
10 «Тортай мінер ақ боз ат»
Әд.теор: кейіпкерге мінездеме 1 Әдеби кейіпкерге мінездеме жазып келу
11 Қадыр Мырза Әлі «Кәрі қыран»
Әд.теор: аллегория туралы 1 Өлеңдер жинағы Өлеңді мәнерлеп оқу, нәтиже сабаққа дайындалу
12 Әлем әдебиеті. Александр Сергеевич Пушкин «Ескерткіш» Әд.теор: өлең құрылысы 1 Өлеңдер жинағы Мәнерлеу, үзінді жаттау
13 Шандор Петефи «Ұлт өлеңі» 1 «Апостол» поэмасы Мәнерлеу, тақырыбы мен идеясын ашып келу
14 О.Генри «Соңғы жапырақ»
Әд.теор: новелла туралы 1 «Роллинг Стоун» мазмұндау
15 Ғабдолла Тоқай «Өмір жолына қадам басқандарға» 1 «Шаруаң бітсе – ойнай бер» Қоытынды сабақ тапсырмаларына дайындалып келу
16 Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған шығармалар туралы әңгіме 1
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: 123456
Просмотров: 43515 | Загрузок: 1303 | Рейтинг: 2.7/19
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика