Воскресенье, 22.12.2024, 12:06
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 423
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Казахский язык и литература

Суды қадірлейік (8 сынып)
[ Скачать с сервера (52.0 Kb) ] 17.05.2013, 17:50
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Зейнелова Қ.Т. Тақырыбы: Суды қадірлейік (8 сынып) Мақсаты: • Оқушылар 9 модуль бойынша алған білімдерін кеңейте отырып, су туралы білімдерін толықтырады. Табиғат тақырыбына қатысты білім дағдыларын тереңдете тиянақтайды. • Сөздердің мағынасын түсіну және мәтінмен жұмыс істеу арқылы оқушылар ойлау қабілеттерін, тіл байлықтарын, сөздік қорларын, ауызекі сөйлеу тілдерін қалыптастырады, дамытады. • Табиғатты сүйе білуге, су қорын үнемді пайдалана білуге тәрбиеленеді. Сабақ түрі: жаңа сабақты игеру Әдіс – тәсілдер: топтастыру, сұрақ – жауап, диалог, аударма, сәйкестендіру. Жұмыс түрлері: топтық, жеке, деңгейлік, ұжымдық. Көрнекілік: компьютер, презентация, үлестірмелі материал, суреттер, судың дыбысы. Пәнаралық байланыс: география, химия, информатика. Алдын – ала ұйымдастырылған жұмыс: судың құрамын, формуласын, қасиетін біліп келу. Сабақ барысы: № Сабақ кезеңдері Жүзеге асырылатын іс – әрекеттің мазмұны Оқушының әрекеті Уақыты І Ұйымдастыру кезеңі 1. Даярлық. 2. Кезекшінің есебі. 3. Психологиялық дайындық. - Бүгінгі сабақты қызықты етіп өткізу үшін, өздерің белгілі бір нәрсеге үйрену үшін барлығымыз да қатысып отырамыз. Бір-біріне сәттілік тілейді. 2 мин. ІІ Үй тапсырмасы - А) Қандай тапсырма берілді? (сөз жаттау, көлдер туралы презентация дайындау) - Ә) Өткен сабақта біз сендермен көлдер тақырыбын өткен болатынбыз. Сонымен қысқаша ғана Қазақстандағы ең ірі, әлемдегі ең ірі, ең терең көл туралы Камила, Саша, Азамат презентация дайындап келу керек болатын. - Б) Дана, Алина, Артем – сендер үйге берілген сөздердің аудармасын жазып, сөз тіркестерін құрайсыңдар. Өткен тақырыптар бойынша оқушылар қосымша сұрақтар қояды Презентациялар Карточкамен жұмыс (көл, ірі, ұзын, терең, теңіз, ластанады, құрып кетеді, балшық, құм) 7 мин 5 мин ІІІ Жаңа сабақ - А) Сонымен біз сендермен өткен сабақтарда көлдерді, өзендерді өттік, олардың барлығы неден тұрады? Адам не болмаса өмір сүре алмайды? (оқушылар жауабы) Яғни, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Суды қадірлейік». Біз бүгін сабақта жаңа сөздермен танысамыз, оларды қатыстыра отырып, су тақырыбында өз ойымызды айта білуге үйренеміз. Сендер қандай пәндерден су туралы өттіңдер? (жауап). Жақсы, су, сонымен қандай? Формуласын кім жазып береді? Бір сөзбен «су» сөзінің мәнін топтастыру Ә) Химия пәнінен су туралы не білетіңдеріңді айттыңдар, енді оқулықтағы «Суды қадірлейік» мәтінінің мазмұнымен танысу үшін бірнеше жаңа сөздермен жұмыс жасаймыз. Жаңа сөздер: Жолаушыға – путнику Пайдалану – пользоваться Тегін-бесплатно Қылмыс – преступление Қажеттілік – необходимость Сақтау – сохранить Сапа – качество Төмендетпеу – не снижать Бүкілхалықтық – общенародный Тиімді – эффективный Сергіту сәті Б) Мәтінмен жұмыс (оқиды, өз беттерімен аударады) В) Сөйлемдерді қазақ тіліне аударады 1 қатар – Вода дает жизнь. Не давать воду – большое преступление. Воду, кефир, напитки давали бесплатно. Нужно беречь воду. 2 қатар – Беречь воду – общенародное дело. Вода – это богатство. Нужно эффективно пользоваться водой. Путнику давали воду. Тақтаға су туралы сын есім, етістік жазады (түссіз, дәмсіз, сұйық, пайдалы, шипалы) (қатады, емдейді) Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркестерін құрады. Сергіту сәті бойынша жаттығу орындайды Қазақшаға аударады. 5 мин 5 мин 2 мин 7 мин ІV Бекіту - Су туралы көп айтып жатырмыз. 2013 жылдың қаңтар айында елбасымыз «Қазақстан – 2050» стратегиясында су тапшылығы туралы айтқан болатын. - Сонымен өз ойымызды, қорытындылайық. Су туралы бір сөйлемнен айтамыз. Суды біз қалай сақтауымыз керек? 1 сөйлем арқылы «су» сөзіне қатысты өз ойларын айту. - Біздің қаламызда, мысалы, қандай су? - Ішетін суды біз сатып аламыз ба? - Қаншаға сатып аламыз? (диалог құру, қысқаша ғана) Презентацияны көрсету Оқулықтағы мәтінді және өз ойларын қатыстырып шағын мәтін құрамыз. 5 мин 5 мин V Қорытындылау Жақсы, бағалау парағына белгілеріңді қойыңдар. Бағалау парағына өз ойларын жазады. 1 мин Үй тапсырмасы, бағалау Үй тапсырмасы 2 деңгей – «Су - тіршілік көзі» шағын шығарма жазып келу. 3 деңгей – Сөз жаттау. Оқулықтағы 183 бетттегі 2 тапсырма,– ілік септігіндегі сөздерді теріп жазу, жалғауларды көрсету. 1 мин
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Kairat
Просмотров: 2794 | Загрузок: 260 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика