Оспанова Зауре Сагинтаевна,
Учитель казахского языка и литературы
СОШ №З г.Щучинска
Бурабайского района
Акмолинской области
Диалогтік әдісті сабақта қолданудың тиімділігі
«Сабақ беру- үйреншікті ғана шеберлік емес,
ол - жанадан жаңаны табатын өнер».
Ж. Аймауытов.
Оқыту барысында оқушының тілін дамыту, сөз байлығын арттыру, әр мұғалімнің міндеті. Сұрақ - жауап әдісті пайдалану арқылы адамдар бір-бірімен қарым-қатынас құрып, күнделікті тіршілігінен хабардар болады, бағыт - бағдарын анықтайды. Мерсер мен Литлтон (2007) өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді. Диалог барысында оқушылар келісілген нәтижеге жету үшін күш - жігерін жұмсайтын Мерсер сипаттағандай, білімді бірлесіп алуда немесе «пікір алмасу» барысында тең құқылы серіктестер болып табылады. Пікір алмасу оқушылармен диалог құру арқылы іске асады, оны оқушылар бірлескен зерттеу барысында да анықтай алады. Оқытуда диалогқа басты рөл беруді алғаш рет айтқан Л.Выготский болды. Мен оқушылардың жауабын олардың білімдерінің деңгейін тексеру үшін ғана емес, сондай - ақ оларға өз ойларын анық білдіруге, дамытуға және кеңейтуге мүмкіндік беру үшін де пайдаланамын...
Далее-скачать с сервера
|