І. Ұйымдастыру бөлімі:
Ақ,қара,қызыл,жасыл түстерді пайдаланып 4 топқа бөлемін.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1- тапсырма .
«Құмырсқа » тақырыбы бойынша сөзжұмбақ шешу,
«Еске түсіру» бекеті
Халық ауыз әдебиеті деген не?
Халық ауыз әдебиетіне нелер жатады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
1.Ой қозғау
Сұрақ- жауап.
- Балалар құмырсқаны көргеніміз бар ма?
- Ол қандай жәндік?
- Құмырсқадан нені үйренуге болады?
- Қанағат сөзін қалай түсінесің?
2. Мағынаны ашу.
« Құмырсқа»туралы бейнеүзігінің көрсетілімі. Қосымша мәліметтер.
Модуль:сыни тұрғыдан ойлау.Акт-ны пайдалану
2- тапсырма. Оқулықпен жұмыс.Рөлге бөліп оқу. (Автор.данышпан. құмырсқа)
3.Дәптермен жұмыс: Сөздік жұмысы
Оқымысты-ғұлама, білімді, данышпан, көзі ашық.
Қанағат-барға риза болу, місе тұту.
IV.Пысықтау.
3-тапсырма. «Сен білесің бе?»
І-топ - қиял-ғажайып ертегісі
ІІ- топ - Құмырсқаның қанағаты
ІІІ- топ – Адам бойындағы жақсы қасиет
ІV-топ- Ғұлама адам, құмырсқа
V.Сергіту сәті :
Ұзын мұртты құмырсқа,
Келе жатты жұмысқа -
Допты алып қолыма,
Қойдым оның жолына
Оң жағына қарады ,
Сол жағына қарады,,
Тау екен деп ойлады.
VІ. Шығармашылық жұмыс:(Жиксо әдісі бойынша)
4- тапсырма. «Құмырсқа » құрастыру,постермен қорғау.
VІІ. Үй тапсырмасы:
Мәтінді мәнерлеп оқып, мазмұнын айтуға дайындалып келу
Құмырсқа туралы эссе жазу
VІІ. Бағалау. Топбасшының топ мүшелерін бағалауы
Кері байланыс:
Не білдім?
|
Мен үшін жаңа ақпарат
|
Мені таң қалдырды
|
|
|
|
|
Оқушылар топқа бөлінеді, өз топбасшыларын сайлайды.
Сұрақтарға жауап беріп, ойларын ортаға салады.
Мәтін мазмұнын рөлге бөліп оқиды.
Тақырып бойынша әр топ пікірлерін айтады.
Сергіту
Постер жасап, оны қорғайды.
Топбасшы топ мүшелерін бағалайды
Жеке тапсырма.
Сабақ туралы өз ойларын айтады.
|