Әдіс - тәсілдер
|
Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
|
Қолданылатын модульдер: АКТ,СТО, диалог, көшбасшылық
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сергіту сәті:
Топқа бөлу:
|
4 мин
|
«Атомдар» биіне
АКТ-дан әуен қосу:
Топқа бөлу:
|
Оқушылар көңілді әуенмен билеп, үш-үштен, төрт-төрттен бірігеді. Соңында алты-алтыдан бірігіп 3 топ құрайды.
|
Үй жұмысын
тексеру:
|
4 мин
|
«Үндемес» ойыны.
Сағат тілімен сөйле» атты сурет салу
|
Жеке, жұппен жұмыс түрлері атқарылады. Ауызша, жазбаша орындайды
|
Мағынаны тану Сергіту сәті:
«Көңілді жаттығулар» Дәптермен жұмыс:
|
25
мин
|
1.«Сағаттың сиқырлы тілі» бейнетаспадан көрсету.
2. Оқулықпен жұмыс
(10 бет)
3. Есептер шығару
4.«Текше» қыры
1.«Ойлан,тап» қыры
Бір жылда неше күн бар? қаңтар, ақпан, желтоқсан айларында неше күн бар?
2. «Сен білесің бе?»
Бір жылда неше ай бар ? Бәйшешек қай кезде гүлдейді?
3. «Тез,ойла» «Қ» әрпінен басталатын ай аттарын айт.
4.«Әрі оқы, әрі ойын»
Сөздердің аудармасын тап.
Дүйсенбі- .., тоңазытқыш.., мезгіл.....
5.«Қызықты грамматика» қай әріп жоқ ?
Са…ат, уа…ыт, қа…тар,
6. «Өзіңді тексер»
Ітоп: Бірдей уақытты белгіле
ІІтоп: Артық затты белгіле
ІІІ топ: Күнтізбенің артығын белгіле
|
Бейнежазбадан көоген әсерлерін әңгімелейді, оқулықпен жұмыс істейді.
Есептерді жеке, жұптық,топтық жұмыстары арқылы шығады
«Текше» қырының сұқрақтарына жауап бере отырып, уақытты үнемді пайдаланады.
Әр топ өз жұмыстарын орындайды
|