Қызылорда қаласы
№136 Т.Жүргенов атындағы
мектеп-лицей директорының
ғылыми-әдістеме жөніндегі орынбасары
Бермаханова Рая Әуелбекқызы
Тақырыбы: Ер Төстік
Мақсаты: Оқушылар «Ер Төстік» ертегісінің мазмұнымен танысады.
Ертегінің негізгі идеясын түсініп оқуға, ойын ашық айтып үйренеді.
Көп оқуға, бірлікке, бір-біріне көмектесуге үйренеді.
Әдісі: Әңгімеге негізделген сабақ (Сыни ойлау бағдарламасының әдісі)
Түрі: Аралас сабақ
Көрнекілігі: сөздік слайд, сюжетті суреттер
Барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, қорыту
1.Әдебиет дегеніміз не?
2. Ауыз әдебиетінің түрлерін ата?
3. Ертегінің түрлерін атаңдар, мысал келтіру?
Жаңа сабақ
1.Қыз.ояту
Ертегінің «Ер Төстік» деп аталуы не себеп, не туралы болар екен? (болжам жасап көрейік)
Сөздікпен жұмыс (слайд көрсету)
Оқушылар ертегіні оқу барысында кездесетін жаңа сөздермен таныс болып алайық.
Ертегіні бастап түсініп оқу, талдау (ертегіні мұғалім бастайды, берілген жерге дейін оқушылар жалғастырып оқиды)
Толғаныс
І бөлім бойынша не білдік?
Ерназар кім? Неше баласы бар?
Неліктен балаларын жан-жаққа жіберді деп ойлайсыңдар?
Қандай оқиға болды?
Оқыған бөлімге байланысты сурет саламыз, салынған суретті талдап айтамыз.
Өрмектің жібі үзіліп қалды. ІІ бөлімде не айтылар екен? Кемпір не туралы айтуы мүмкін қалай ойлайсыңдар?(болжам жасау, ойларын айту)
ІІ бөлім оқып болып, талдау. Төстік не білді? Неге ашуланды? Ата-анасы Төстіктен не жасыруы мүмкін қалай ойлайсыңдар? Ағалары қайда болуы мүмкін?(болжам жасаймыз)
Төстікке, Анасына, кемпірге арнап хат жазамыз.
Жазған хаттарын оқу
Жылқыны қалай айдар екен? Сендер не амал айтасыңдар? (болжамдарын айту, тыңдау)
ІV бөлімді оқу
Не білдік? Қандай амал тауыпты, сендердің ойларыңмен сәйкес келді ме?
Елге сендердің бауырларың келсе, қалай қарсы аласыңдар? Не істер едіңдер?
Келесі бөлімде не айтылуы мүмкін ? Ерназар бай балаларын қалай, кімге үйлендірер екен? Сендер не айтасыңдар? (болжам жасаймыз)
Қорытынды:
Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? Ерназар бай жайлы не айта аласыңдар?
Негізгі кейіпкер кім? Төстікті қалай суреттеген?
Үйге тапсырма:
Келесі бөлімді алтыншы бөлімге дейін оқу. Ұнаған бөлім бойынша сурет салу, ертегі құрастырып жазып келу.
|