Пән _Қазақ тілі_
Мұғалім Мұқашева Әсемгүл Серікқызы
Сынып _4 сынып__
Тақырып Ұлттық тағамдар
Сабақтың мақсаты: Тағам атауларымен, оның ішінде қазақтың ұлттық тағамдарының атауларымен таныстырып, ұлттық дәстүр туралы мағлұмат беру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Жалпы тағам, ұлттық тағамдар туралы түсінік беріледі
Тәрбиелік: Өзіңнің туып-өскен жеріндегі халықтың тарихын, салт-дәстүрін, тағамын білгенін сол халыққа деген құрметіңнің белгісі екенін түсіне отырып, құрметтеуге тәрбиеледі.
Дамытушылық: Жаңа сөздіктермен танысу арқылы оқушылардың сөз байлықтары молаяды, топта жұмыс істеу нәтижесінде оқушылардың белсенділігі артады, бірін-бірі тыңдауға қалыптасады, берілген мәтіндерді оқу барысында мәнерлеп оқу қабілеттері артады, сұрақ- жауап арқылы еркін сөйлеуге дағдыланады.
Методы и приемы, ФОПДу мәнерлеп оқу, сөйлесім, тыңдалым, жазылым әрекеттері, сұрақ-жауап
Ресурсы итерактивті тақта, кесте, ақпараттық парақ, суреттер
ХОД УРОКА
I. Вводно- мотивационный этап (Организационный )(5-7 )
1.Создание учителем в начале урока положительного эмоционального настроя на работу:
Психологиялық тренинг (оқушылар қолдарын ұстап бір-біріне осы сабаққа тілектерін айтады) (Мысалы: Сен бүгін бес ал, саған сәттілік тілеймін, сабақта жақсы жауап бер т.б..)
3.Постановка цели и задачи урока
Кроссворд
1. мука
2. нация
3. пища, еда
4. верблюжье молоко
5. колбаса
6. кобылье молоко
7. молоко
8. кефир
9. как по-другому называется пища, еда
10. сметана
11. главное блюдо
12. вкусный
13. хлеб
14. сыр
4. Организация ориентировочной основы действий учащихся для усвоения новой темы (ООД)
-Қазақтың қандай ұлттық тағамдарын білесіңдер?
-Ет тағамдарын ата.
-Сүт тағамдарына не жатады?
II.Основной этап- Изучение нового материала (20-25минут)
Мәтінмен жұмыс
Қазақ - өте қонақжай халық. Қазақ халқы асты өте жоғары бағалаған. Асқа байланысты салт-дәстүрлері көп. Дастарқанға қойылған дәмнен ауыз тимей кетуге болмайды. Ең негізгі ұлттық тамақ – бесбармақ ет.
Жаңа сөздерді жазу (произнести, перевод)
қонақжай -
бағалаған -
байланысты -
ауыз тимей -
Групповая работа
1 топ – ет тағамдары
2 топ – сусындар
3 топ – сөйлем аудару. Дастарқанға қойылған дәмнен ауыз тимей кетуге болмайды.
Форма и методы : интерактив (преимущественно групповое, диалоговое взаимообучение или парное)
3.Совместное с учителем обсуждение результатов самостоятельной работы
4.Тренировочные упражнения
III.ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
-ВЫПОЛНЕНИЕ РАЗНОУРОВНЕВЫХ ЗАДАНИЙ
І деңгей
1. Қазақ ұлттық тағамдарын ата
2. Қазақтың басты ұлттық тағамы не?
3. Құрт, қоспа, қымыз, шұбат қандай тағамдар?
4. Таба нан, бауырсақ, жұқа нан қандай тағамдарға жатады?
5. Қымыз ненің сүті?
6. Біздің отбасымыз қандай тағамдарды жақсы көреді?
ІІ деңгей
Мына сөлемдерді аудар:
- Из мяса конины готовят казы, карта
- В Казахстане есть саноторий, где лечат кумысом
- Шұжықты тұралған еттен жасайды
ІІІ деңгей
Соответствие картинок. Правильно подобрать ингредиенты.
Бауырсақ – мука, соль, сахар, молоко, дрожжи
Қуырдақ – почки, печень, легкие, соль, перец, лук
Шұжық – мясо конины, лук, соль, перец
ІV деңгей
Сравнение казахских национальных блюд и русскими национальными блюдами. Диаграмма Венна
Венн диаграммасын толтыру.
Қазақ халқының тағамы................Ортақ тағам..................Орыс халқының тағамы
Қуырдақ..........................................нан...........................котлеты
Қымыз.............................................ет..............................борщ
Шұбат..............................................қуырады...................квас
Ірімшік............................................пісіреді......................кисель
Құрт.................................................қайнатады................кисель
Көже................................................ботқа.......................супы
V деңгей
Мақал-мәтелдер
1. Ас тұрған жерде ......(ауру тұрмайды.)
2. Ас адамның........(арқауы.)
3. (Таңғы)..... асты тастама.
4. Ағайын тату болса ат көп,
...............................................
(Абысын тату болса ас көп.)
5. Ас барында дос жоқ,
...........................................
(Ат барында той жоқ.)
6. Ас атасы – .........(нан.)
7. Асың болса ...........(досың көп.)
8. Аздың атасы бір,
..................................
(Көптің батасы бір.)
VІ деңгей
Диалог құрастыру
Үй жұмысы
IV. Рефлексивно-оценочный этап (3-5минут)
- Сабақта мен ............. жұмыс істедім.
- Мен өз жұмысыммен............
- Сабақ маған.....................
- Менің көңіл жайым............
Морфологическая карта
Тема урока Жизненно-необходимая информация Информация, которая встречается в других дисциплинах Информация, которая нужна для дальнейшего изучения данной дисциплины ЕНТ, ВОУД Информация для общего кругозора
Ұлттық тағамдар Тағамсыз өмір сүре алмаймыз, дайындауыш Химия, биология, орыс тілі, тарих, ағылшын тілі, география, технология Мақал-мәтелдер
Нан-ас атасы Қазақстанда тұратын басқа ұлттардың ұлттық тағамдар білу
|