Орта мерзімді жоспар, 8-класс, алгебра, III тарау - Физика и математика - Каталог файлов - Сайт творческих учителей Казахстана

Воскресенье, 11.12.2016, 03:16
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 346
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Физика и математика

Орта мерзімді жоспар, 8-класс, алгебра, III тарау
[ Скачать с сервера (26.7Kb) ] 08.02.2015, 17:57
Класы: 8
Пәні: Алгебра
Пән мұғалімі: Балжанова Арайлым Мырзалыкызы

ІІІ тарау. Квадраттық функция

Тараудың тақырыбы: «Квадраттық функция», (15 сағат)
Тараудың жалпы мақсаты: Квадрат үшмүше, квадраттық функция, квадраттық функцияның нөлдері, квадраттық функцияның ең кіші және ең үлкен мәні ұғымдарымен, сонымен қатар квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, парабола төбесінің координаталарын табу формулаларымен, квадраттық функцияның түрлері және оның графиктерімен танысу. Білім беруде жаңа тәсілдер арқылы оқушыларды қалай оқуға үйрете отырып топтық жұмысқа белсенді қатынасу, АКТ ақпаратын қолдана білу, сыни тұрғыдан ойлауға дағдылану, өзін-өзі бағалауға үйрену, өз бетінше білім алуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Квадрат үшмүше, квадраттық функция, квадраттық функцияның нөлдері, квадраттық функцияның ең кіші және ең үлкен мәні ұғымдарымен, сонымен қатар квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, парабола төбесінің координаталарын табу формулаларымен, квадраттық функцияның түрлері және оның графиктерімен танысады.


ОМЖ – А – 8 – 12

§12. Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Жалпы мақсаты: Квадрат үшмүше ұғымын, квадрат үшмүшенің түбірлерін, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, есептер шығару кезінде формулаларды сауатты қолдану тәсілімен танысу.

Күтілетін нәтиже: Квадрат үшмүше ұғымын, квадрат үшмүшенің түбірлерін, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, есептер шығару кезінде формулаларды сауатты қолдану тәсілімен танысады.

№ күні Сабақтың тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі Бағалау Негізгі дерек көздері
1. 10.02 Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу. Квадрат үшмүше ұғымын, квадрат үшмүшенің түбірлерін, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, есептер шығару кезінде формулаларды сауатты қолдану тәсілімен танысу Топтық жұмыс: Джигсо
Жұптық жұмыс: Штурман пилот
Жеке жұмыс: Графикалық тест Квадрат үшмүше ұғымын, квадрат үшмүшенің түбірлерін, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, есептер шығару кезінде формулаларды сауатты қолдану тәсілімен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
2. 12.02 Бөлшекті қысқартуға берілген есептер Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын қолдану арқылы бөлшекті қысқартуға берілген есептердің шешімін табу жолымен танысу Топтық жұмыс: Басымдылық пирамидасы
Жұптық жұмыс: Домино
Жеке жұмыс: Жалғасын тап Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын қолдану арқылы бөлшекті қысқартуға берілген есептердің шешімін табу жолымен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Интерактив
ті тақта, электронды
оқулық
3. 14.02 Квадрат үшмүшенің ең үлкен мәнін немесе ең кіші мәнін табу Квадрат үшмүшенің ең үлкен мәнін немесе ең кіші мәнін табу ережесімен және есептер шығарудағы қолданысымен танысу Жұптық жұмыс: Фишбон
Жеке жұмыс: Блум таксономиясы Квадрат үшмүшенің ең үлкен мәнін немесе ең кіші мәнін табу ережесімен және есептер шығарудағы қолданысымен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
4. 17.02 Түбірлері бойынша квадрат үшмүше жазу Түбірлері бойынша квадрат үшмүше жазу алгоритмін қолданып, өткен параграф бойынша оқу материалын талдау Жеке жұмыс: Математикалық диктант Түбірлері бойынша квадрат үшмүше жазу алгоритмін қолданып, өткен параграф бойынша оқу материалын талдайды 1. Формативті
бағалау парағы. дидактикалық материалдар

ОМЖ – А – 8 – 13

§13. Квадраттық функцияның анықтамасы. у = ах2 + п және у = а(х – т)2 функциялары.
Жалпы мақсаты: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмімен таныстыру, квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығару жолымен таныстыру.

Күтілетін нәтиже: Квадрат үшмүше ұғымын, квадрат үшмүшенің түбірлерін, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, есептер шығару кезінде формулаларды сауатты қолдану тәсілімен танысады.

№ күні Сабақтың тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі Бағалау Негізгі дерек көздері
5. 19.02 Квадраттық функцияның анықтамасы.
у = ах2 + п және
у = а(х – т)2 функциялары. Квадраттық функция ұғымымен, оның дербес түрлерімен, белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графигін салу әдісімен танысу Топтық жұмыс: Джигсо
Жұптық жұмыс: Блиц тапсырмалар Квадраттық функция ұғымы-мен, оның дербес түрлерімен, белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графигін салу әдісімен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
6. 21.02 у = ах2 + n функциясының көмегімен графиктер салу Квадраттық функцияның дербес түрі у = ах2 + n функциясының көмегімен квадраттық функцияның графигін салу әдісімен танысу Жұптық жұмыс: Үш түрлі күнделік
Жеке жұмыс: Бір парақ Квадраттық функцияның дер-бес түрі у = ах2 + n функциясы-ның көмегімен квадраттық функцияның графигін салу әдісімен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
7. 24.02 у = а(х – т)2 функциясының көмегімен графиктер салу Квадраттық функцияның дербес түрі у = а(х – т)2 функциясының көмегімен квадраттық функцияның графигін салу әдісімен танысу Жұптық жұмыс: Ой қозғау
Жеке жұмыс: Бір парақ Квадраттық функцияның дер-бес түрі у = а(х – т)2 функция-сының көмегімен квадраттық функцияның графигін салу әдісімен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
8. 26.02 Функцияның графиктерін түрлендіріп салу Квадраттық функция, оның дербес түрлерімен, белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графигін салу әдісіне талдау жасау Жеке жұмыс: Блум таксономиясы Квадраттық функция, оның дербес түрлерімен, белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графигін салу әдісіне талдау жасайды 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар

ОМЖ – А – 8 – 14.1

§14. у = ах2 + bx + c функциясының графигі.
Жалпы мақсаты: Квадраттық функция графигінің жалпы түрін, квадраттық функцияның графигін салу алгоритмімен танысу. Квадраттық функцияның графигін салуды үйрену.

Күтілетін нәтиже: Квадраттық функция графигінің жалпы түрін, квадраттық функцияның графигін салу алгоритмімен танысады. Квадраттық функцияның графигін салуды үйренеді.

№ күні Сабақтың тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі Бағалау Негізгі дерек көздері
9. 28.02 у = ах2 + bx + c (мұндағы а ≠ 0) функциясының графигі. Квадраттық функция графигінің жалпы түрін, квадраттық функцияның графигін салу алгоритмімен танысу Жұптық жұмыс: Джигсо
Жеке жұмыс: Семантикалық карта Квадраттық функция графигінің жалпы түрін, квадраттық функцияның графигін салу алгоритмімен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
10. 3.03 у = а(х – m)2+ n функциясының графигін салуға есептер Квадраттық
у = а(х – m)2+ n функцияның графигін салуды үйрену Жұптық жұмыс: ОЖБ
Жеке жұмыс: Графигін сал Квадраттық
у = а(х – m)2+ n функцияның графигін салуды үйренеді 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
11. 5.03 Функцияның графигін алгоритм қолдану арқылы салу Функцияның графигін алгоритм қолдану арқылы салу жолдарына тапсырмалар орындау Жеке жұмыс: Ес картасы Функцияның графигін алгоритм қолдану арқылы салу жолдарына тапсырмалар орындайды 1. Формативті
Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар

ОМЖ – А – 8 – 14.2
§14. у = ах2 + bx + c функциясының графигі.
Жалпы мақсаты: Квадраттық функцияның ең үлкен және ең кіші мәнін табу жолымен, квадраттық теңдеуді графиктік тәсілмен шешу алгоритмімен танысу.
Күтілетін нәтиже: Квадраттық функцияның ең үлкен және ең кіші мәнін табу жолымен, квадраттық теңдеуді графиктік тәсілмен шешу алгоритмімен танысады.

№ күні Сабақтың тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі Бағалау Негізгі дерек көздері
12. 7.03 Функцияның ең кіші және ең үлкен мәнін табу Квадраттық функцияның ең үлкен және ең кіші мәнін табу жолымен, квадраттық теңдеуді графиктік тәсілмен шешу алгоритмімен танысу Топтық жұмыс: ББҮ
Жұптық жұмыс: ББҮ:Б
Жеке жұмыс: ББҮ:Ү Квадраттық функцияның ең үлкен және ең кіші мәнін табу жолымен, квадраттық теңдеуді графиктік тәсілмен шешу алгоритмімен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
13. 9.03 Теңдеуді графиктік тәсілмен шешу Квадраттық теңдеуді графиктік тәсілмен шешу алгоритмімен танысу Жұптық жұмыс: Ойлан-жұптас-бөліс
Жеке жұмыс: Графигін сал Квадраттық теңдеуді графиктік тәсілмен шешу алгоритмімен танысады 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
14. 10.03 №5-бақылау жұмысы Өткен параграф бойынша танысқан материалдарды жүйелеп, талдау жасау Жеке жұмыс Өткен параграф бойын-ша танысқан материал-дарды жүйелеп, талдау жасайды 1. Формативті
дидактикалық таратпа материалдар
15. 12.03 Бақылау жұмысын талдау.
у = ах2 + п,
у = а(х – т)2 функцияларына есептер Жазған бақылау жұмысында жіберілген қателер бойынша қатемен жұмыс жасау.
у = ах2 + п, у = а(х – т)2 функцияларына тапсырмалар орындау Жеке жұмыс: Фишбон
Рефлексия: 1 сөз Жазған бақылау жұ-мыстарында жіберген қателер бойынша қате-мен жұмыс жасайды.
у = ах2 + п, у = а(х – т)2 функцияларына тапсырмалар орындайды 1. Формативті
2. Жиынтық.
3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы. Оқулық, кесте, дидактикалық материалдар
Категория: Физика и математика | Добавил: Areke
Просмотров: 1069 | Загрузок: 166 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика