Суббота, 18.05.2024, 23:57
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Профессия учителя-это
Всего ответов: 421
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Казахский язык и литература

11-план әдебиет
[ Скачать с сервера (31.1 Kb) ] 07.02.2013, 15:39
Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское селосы
Шаховское орта мектебі
Рияпова Толқын Алпысбайқызы қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
11-сынып. Қазақ әдебиеті 1-тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 18-сағат
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі Әдіс-тәсіл қосымша көрнекілік Интеграциялық мүмкіндігі Жоспарланған нәтиже Бақылау жұмысы
1 Кіріспе. 20-ғасыр әдебиеті 1 Баяндау, салыстыру, Сызбалар, портреттер, илюстациялар, газет-журналдар, суреттер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер, көрнекі құралдар, магнитофон, үнтаспа, тест тапсырмалары, кеспелер, т.б. әдеби шығармаларды ұлттық құндылық ретінде ұғынып, ХІХ-ХХ ғасыр және қазіргі заман әдебиеті үлгілерін талдай алады;көркем шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық- тақырыптық мәнін айқындай алады;
әдебиеттің өнер түрлерімен (бейнелеу, сәулет, саз, мүсін, театр, кино т.б.) байланысын түсіндіреді;
2 Ахмет Байтұрсынов 1 Дамыта оқыту, талдау «Қазақ салты», «Жиған-терген»т.б
3 Өлеңдері.Әд.теор:өлең туралы, мысал туралы 1 Іздену «Қырық мысал»
4 Міржақып Дулатов 1 Мазмұндау, әңгімелеу «Қазақ жерлері», «Шәкірт»
5 Ағартушылық бағыты 1 Сұрақ-жауап «Бақытсыз Жамал» романы Тарих.
6 Сұлтанмахмұт Торайғыров
Лирикасы. Әд.теория: роман туралы ұғымды тереңдету 2 «Туған еліме», «Оқып жүрген жастарға», «Кім жазықты» романы
7 Шығарма 1
8 Сыныптан тыс оқу 1 «Хан Абылай»
9 1916 жылғы көтеріліс туралы өлең жырлар. Омар Шипин «Амангелді батыр» 1 Іздену И.Дәукебаев «Бекболат», Ж.Жабаев «Зілдібұйрық»
10 Шолу. Әдебиет теориясы: әдебиеттің халықтығы туралы 1 Талдау Б.Берденов «1961 жыл»
11 Сәкен Сейфуллин 1 Сұрақ-жауап «Нұра», «Біздің жігіттер»
12 Сәкен-сезімтал, ойшыл 1 «Жас қазақ марсельезасы»
13 Мағжан Жұмабаев 1 «Жазғы таң», «Сен сұлу»т.б.
14 «Қолыбайдың қобызы» дастаны 1 «Қорқыт»

15 Жүсіпбек Аймауытов 1 «Ақбілек» романы
16 Қартқожа бейнесі 1
17 Тіл ұстарту Шығарма 2

11-сынып. Қазақ әдебиеті 2-тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 14-сағат
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі Әдіс тәсіл қосымша көрнекілік Интеграциялық мүмкіндігі Жоспарланған нәтиже Бақылау жұмысы
1 Бейімбет Майлин 1 Баяндау, салыстыру, «Қара шелек», «Айт күні», «Шұғаның белгісі» Сызбалар, портреттер, илюстациялар, газет-журналдар, суреттер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер, көрнекі құралдар, магнитофон, үнтаспа, тест тапсырмалары, кеспелер, т.б. көркем шығарманы эпизодтарға бөліп, ондағы көріктеу құралдарын тауып, талдайды;
әдеби туындыдағы басты проблематиканы анықтайды;
шығармадағы авторлық көзқарасты айқындай алады;оқыған көркем туынды бойынша шығармашылық жазба жұмыстарын орындайды;

2 Б.Майлин –әңгіме шебері 1 Дамыта оқыту, талдау «Неке қияр»драмасы

3 Ілияс Жансүгіров 1 Іздену «Құлагер», «Күйші»дастандары
4 Ілияс –эпик ақын 1 Мазмұндау, әңгімелеу «Арман», «Ағынды менің, Ақсуым»
5 Жамбыл Жабаев 1 Сұрақ-жауап «Сұраншы батыр» Тарих.
6 «Өтеген батыр» дастаны

1 «Көрұғлы» дастаны
7 Ұлы Отан соғысы және әдебиеті 2
8 Мұхтар Әуезов 1
9 «Абай жолы»эпопеясы 2 Іздену
10 Драмалық шығармалары «Еңлік Кебек» 1 Талдау
11 Айман -Шолпан 1 Сұрақ-жауап
12 Әдебиет теор: роман-эпопея туралы ұғым 1
13 Тіл ұстарту
14 Шығарма 1 і.



11-сынып. Қазақ әдебиеті 3-тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 20-сағат
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі Әдіс тәсіл қосымша көрнекілік Интеграциялық мүмкіндігі Жоспарланған нәтиже Бақылау жұмысы
1 Сәбит Мұқанов 1 Баяндау, салыстыру, Сызбалар, портреттер, илюстациялар, газет-журналдар, суреттер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер, көрнекі құралдар, магнитофон, үнтаспа, тест тапсырмалары, кеспелер, т.б. қосымша оқуға ұсынылатын шығармаларды өздігінен оқып талдайды;
сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқиды;көркем әдебиет туралы ғылыми сын мақалаларды түсініп оқиды, оларды талдауда өзіндік ой тұжырымын жасай алады;

2 «Сұлушаш »поэмасы 1 Дамыта оқыту, талдау «Шоқан Уәлиханов»пьесасы
3 Ғабит Мүсірепов 1 Іздену Театр.
4 «Қазақ солдаты» романы
Әд.теор: реалистік бейне 1 Мазмұндау, әңгімелеу «Кездеспей кеткен бір бейне» хикая
5 Ғабиден Мустафин 1 Сұрақ-жауап Тарих.
6 «Дауылдан кейін» романы
Әд.теор: романның компазициясы. Афоризмдер 1 «Көз көрген» романы
7 Сыныптан тыс оқу 2
8 Қасым Аманжолов 1 Іздену Лирикалық өлеңдері
9 «Ақын өлімі туралы аңыз»поэмасы. Әд.теор: поэма жанры туралы ұғым 1
10 Әбділда Тәжібаев 1 Талдау «Портреттер», «Монологтар»
11 Көрнекті лирик ақын. Сыр туралы өлеңдері 1 Сұрақ-жауап «Портреттер», толғау-эссесі
12 Сырбай Мәуленов 1 «Шөңге», «Қаратау».
13 Өлеңдеріндегі сыршылдық 1
14 Жұбан Молдағалиев
«Мен қазақпын»поэмасы
Әд.теор: азаматтық пафос 2 Театр. «Біржан – Сара» операсы.

15 Тахауи Ахтанов 1 Баяндау, салыстыру,
13 «Шырағың сөнбесін»романы 1 Дамыта оқыту, талдау Кейіпкерлерге сипаттама
14 Шығарма 2

11-сынып. Қазақ әдебиеті 4-тоқсан, аптасына 2-сағаттан, барлығы 16-сағат
№ Базалық бағдарлама мазмұны с/с мерзімі Әдіс-тәсіл қосымша Көрнекі
лік Интеграциялық мүмкіндігі Жоспарланған нәтиже Бақылау жұмысы
1 Әбдіжәміл Нұрпейісов 1 Баяндау, салыстыру, Сызбалар, портреттер, илюстациялар, газет-журналдар, суреттер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер, көрнекі құралдар, магнитофон, үнтаспа, тест тапсырмалары, кеспелер, т.б. шешен сөйлеу дағдыларын меңгеріп, өзіндік көзқарасын білдіре алады;
көркем шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық, эстетикалық, тәрбиелік, танымдық мәнін айқындай алады;
көркем бейнелі сөздерді орынды қолданып, жазба жұмыстарын (эссе, шағын шығарма жазу т.б.) орындай алады.


2 «Қан мен тер» трилогиясы
Әд.теор: сюжет, композция 1 Дамыта оқыту, талдау
3 Ілияс Есенберлин 1 Сұрақ-жауап
4 «Көшпенділер»трилогиясы 1 «Ғашықтар»
4 Сыныптан тыс оқу 2 «Көктем де келер», «Қайран Қарасазым-ай»т.б.
5 Мұқағали Мақатаев Поэмалары: «Райымбек», «Аққулар ұйықтағанда» 2
6 Қадыр Мырза-әлі «Дала дидары», «Домбыра» 2
7 Қабдеш Жұмаділов «Дарабоз» 2
Мхтар Мағауин Іздену
8 «Тазының өлімі» хикаяты Талдау «Тазының өлімі» хикаясындағы экологиялық проблематика
9 !дебиеттің мәңгілік көшінде. Жалпы шолу 2 Сұрақ-жауап
10 Шығарма 2
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: 123456
Просмотров: 3022 | Загрузок: 202 | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на //sabak.ucoz.org обязательна © 2024Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика