Ашық сабақ. Қайталау.Есептерді салыстыру - Начальная школа - Каталог файлов - Сайт творческих учителей Казахстана

Суббота, 10.12.2016, 23:26
САЙТ ТВОРЧЕСКИХ УЧИТЕЛЕЙ КАЗАХСТАНА
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Педагогика и психология [8]
ИЗО и черчение [6]
Русский язык и литература [36]
Казахский язык и литература [61]
Иностранные языки [22]
Физика и математика [64]
Химия и биология [25]
История и география [26]
Технология труда и экономика [18]
НВП и физкультура [11]
Музыка и пение [9]
Начальная школа [47]
Внеклассная работа [6]
Самопознание [5]
Информатика [15]
Основы права [1]
Воспитательный час [6]
Доклады [6]
Авторские программы [6]
Работы учеников [2]
Нормативная база [1]
Презентации [10]
Курсы валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Наш опрос
Кто посещает наш сайт?
Всего ответов: 736
Гости сайта
free counters
Погода
Погода в Казахстане
Форма входа
Главная » Файлы » Начальная школа

Ашық сабақ. Қайталау.Есептерді салыстыру
17.04.2015, 12:07

Әл-Фараби атындағы орта мектеп.
Бастауыш сынып мұғалімі: Асанова Бибигул Саттаровна

Сабақтың тақырыбы:Қайталау.Есептерді салыстыру

Сабақтың мақсаты:
-білімділік:Математика сабағында алған білімдерін тексеру және тереңдету.
-дамытушылық:Тез ойлауға,жылдам есептеуге баули отырып,ой-өрістерін кеңейту.
-тәрбиелік:Ұжымдыққа,ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:Білімді жүйелеу,ойын сабақ.

Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап,ойландыру,өзіндік,топпен жұмыс.

Сабақтың көрнекілігі:Сызба,кеспе сандар,үлестірме,слайд.

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі,психологиялық дайындық.
Қане,біздер ойлайық,
Ойымызды жинайық
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық.
2.Үй тапсырмасын пысықтау.
3.Топтармен таныстырып,ұрандарын айтқызу.
1-топ «Алғырлыр» 2-топ «Тапқырлар»
3.Мақсат қою кезеңі.Сабақтың тақырыбын,мақсатын хабарлау.
Балалар бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ:Білімдеріңді жұлдызша арқылы бағалаймыз.Сабағымыз 8 кезеңнен тұрады.
1. «Бақытты сәт» (топқа бөлу)
2. «Математикалық диктант»
3. «Ұщқыр ойдан,ұтымды жауап» (сөзжұмбақ шешу)
4. «Ойлан тап» (Оқулықпен жұмыс)
5. «Ой толғау» (геометриялық фигурамен жұмыс)
6. «Ой қозғау» (сұрақ-жауап)
7.Логикалық тапсырмаға жауап алу
8.Қорытынды 9.Бағалау.
10.Үйге тапсырма

1-кезең«Бақытты сәт».Алдымен 2 топқа бөлініп орнымызға жайғасып отырып алайық.1-топ Алғырлар,2-топ Тапқырлар.Дәптерімізді ашып,бүгінгі күнді жазайық.Көркем жазу минуты 5 санын жазамыз.

2-кезең«Математикалық диктант»1.Бір қолыңда неше саусақ бар?.2 Бір аптада неше күн бар? 3.7 мен 9-дың арасында қандай сан бар? 4.Қазақ алфавитінде неше әріп бар? 5.1-қосылғыш-7,екінші қосылғыш-2,қосындысының мәні неше?.6.Бір жылда неше ай бар? 7.Азайтқыш-8,азайтқыш-3,айырманың мәні.8 Ең үлкен бір таңбалы сан.Қорытынды тексерейік,қол шапалақтау арқылы.Жауаптары;5,7,8,42,9,12,5,9.Дұрыс балалар,қалташаға жұлдызшаларды салу.

3-кезең.Ұшқыр ойдан,ұтымды жауап.Сөзжұмбақ шешу.
1.Бір аптада неше кун бар?
2.9 бен 4-тің айырмасы неге тең.
3.Артық ұғымыда қарсы ұғым
4.Қыстың соңғы айы.
Қорытынды шығарамыз.Жылдам тапқан топқа жұлдызша беріледі.

4-кезең.Ойлан,тап.Оқулықпен жұмыс.Кітабымыздың бетін ашайық.109бет.
№1Есеп.Нұржан-7г Нұржан-7г
Гүлжан-3г Гүлжан-? 2-і артық
Барлығы-? Гүл
Шешуі:7+3=10 Шешуі:7+2=9г
Жауабы:10гул Жауабы:9гүл
Есеп туралы не білдік.Жақсы,барлығын табу үшін қандай амал қолданамыз?Барлығы деген ұғым тұрғандықтан қосу амалын қолданамыз.Есептің шешуін айта ғой?7+3=10 Тақтаға жазып көрейік.Ендеше,есепті шығару үшін алдымен біз несін білуіміз керек.Шарты,сұрағы,шешуі,жауабы.
Сергіту сәті:1,2,3,4,5
Біз есепке салдық күш
«Артық» десе қосамыз
«Кем» десе аламыз
Соны есіңе сақтап қой!

5-кезең.Ой толғау.(геометриялық фигурамен жұмыс)
-Балалар,біз қандай геометриялық фигуралармен таныстық.Ендеше тақтаға қарайық. 1-топ ұзындығы 3см болатын кесінді сызады,2-топ 3см ден 1см кем болатын кесінді сызады.Қорытынды,жұлдызша арқылы бағалау.

6-кезең.Ой қозғау.(Сұрақ-жауап)
Балалар,мына тақтадағы жемістерді таңдау арқылы сұрақтарға жауап беріп көрейік.
1.6 санының құрамы.
2.9 бен 6-ның қайсысы артық
3.Азайту амалының компоненттерін ата
4.10 санының құрамы
5.10-нан бастап кему ретімен сана
7.Қосу амалының компонеттерін ата
8.6 бәтеңкені неше адам киеді.
Дұрыс,тез жауап берген оқушылар жұлдызша арқылы бағаланады.

7-кезең.Логикалық тапсырмаға жауап алу.
1.Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? 2.Көлден ұшты жеті қаз
Қайтып қонды екі қаз
Қонбады оның нешеуі?
3.Қонып отыр он торғай
Ұшып кетті алтауы
Қалды сонда нешеуі?

8-Қорыту.Ал енді қолдарыңда сан және әріп жазылған оқушылар тақтаға келіңдер. Қолдарындағы сандардың кему ретімен тұрыңдар. 9,8,7,6,5,4,3,2 .
«2» дегенім нашар баға , алады оны нашар бала.
«3» дегенім орта ғана, сапасы да орта ғана.
«4» дегенім жақсы баға , алады оны жақсы бала.
«5» деген тек үздік баға . Оқимыз тек үздік қана.
Мониторинг жүйесімен бағалау.Үйге тапсырма: 109-бет № 4

Категория: Начальная школа | Добавил: gaiya321
Просмотров: 319 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Время
Большая перемена
Друзья сайта
Бесплатный школьный портал ПроШколу.ру
Учительский портал
Коллеги
Каталог образовательных сайтов
Домашние ремесла
Домашние ремесла
WEB100KZ
Web100kz.com - каталог сайтов
Web-круг друзей
Сайт учителей Казахстана.Все права защищены.При использовании материалов ссылка на http://sabak.ucoz.org обязательна © 2016Сделать бесплатный сайт с uCozЯндекс.Метрика